Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
E's Toy said:oei en je drinkt soms alcohol, straks ga je ook nog vertellen dat je sex voor je plezier doet je bent gedoemd
tell me?M's girl said:Ja, en dat niet alleen!
E's Toy said:tell me?
M's girl said:Ik hoorde gisteren, trouwens, dat die Second Life site waar we het over gehad hebben hier op Dutch Lit gekraakt zou zijn. Ik vraag me altijd af waarom dat interessant zou zijn voor 'de krakers' en of er op die manier persoonlijke informatie gezocht en gevonden is; of dat de motivatie dan is?
wolf2002 said:Huh? Waar komt dat verhaal vandaan?
Op zich zou er voldoende reden zijn om SL te kraken want er gaat serieus geld in om. Voor de aldaar geldende munteenheid, Linden dollars, moet je keiharde echte dollars betalen. Dat geld heb je nodig om alles te kopen wat je leven daar aangenaam maakt: kleding, upgrades van diverse lichaamsdelen (zoals de 'talking clit'), een huis, kunst, attributen, noem maar op... om je even idee te geven: volgens de homepage is er de afgelopen 24 uur ruim 300.000 dollar gespendeerd, echt geld dus!
Het voordeel is overigens wel dat je niet perse je creditcard hoeft aan te spreken want je kan ook werken voor je geld. Sommige mensen verdienen de kost met het ontwerp van huizen, kunst, nieuwe skins of design kleding... anderen door zichzelf te hoereren...
Ik was destijds slechts een eenvoudige beveiligingsman in een bordeel, oftewel een pooier... oh yeah, a motherfucking P.I.M.P.... altijd al willen zijn!
M's girl said:Nu je hier toch bent.... iets drinken?
wolf2002 said:Hehe, glaasje melk dan maar... of drinken P.I.M.P's geen melk?
M's girl said:Heb je gezien dat je hele hebben en houwen op straat lijkt te liggen?
M's girl said:Tuurlijk, waarom niet? Ik dacht altijd dat P.I.M.P's zelf wel bedachten wat stoer was voor hun imago? So, melk it is...
wolf2002 said:Van melk krijg je bovendien een hele stoere witte snor, altijd al willen hebben
wolf2002 said:Yup. Geen prettige gedachte. Normaal geef ik nooit privegegevens weg aan dit soort sites, mede vanwege dit risico. Maar ik heb mezelf net even gegoogled en geen compromitterende info gevonden, dus het valt allemaal wel mee.
Proost!
Black Tulip said:Ik ben nog aan de koffie.
Zeg, over dat Chyoo. Ooit een keer geweest, maar ik snapte er niet veel van.
Is al wel een tijd geleden, dus misschien werkte het toen nog niet goed.
D'r gebeurde namelijks niks, althans niet voor zover ik kon zien.