The Dutch Lit Café

Gewoon koffie, lekkere caffeïne kick. :D

Iets leuks gedaan dit weekend, hmmm ... heeeeeeel lang geslapen ...
high tea als verjaardagspartij van een vriendin ...
uit eten geweest met een lieve meneer.

:cool:

dat is leuk, en heeft die lieve meneer zich daarna ook als heer gedragen?
Of betekend lief eigenlyk heel stout?

realwanderer said:
Wat voor een weldadige uitwerkingen zou je dan van actimel kunnen verwachten?
Overigens, lees wel even de ingredienten lyst voordat je beslist of het wel goed en gezond is. Zo heb ik al heel wat producten er uitgefilterd waarvan je de indruk krygt dat die heel gezond zyn.

Weldadig.....uhm...... het zou de weerstand moeten verhogen door middel van het L.(actobacillus) Casei Defensis bacterie. Hmmmm..... nou, het is in ieder geval een lekker (doch klein) yoghurtdrankje. Ik heb keurig netjes de 'light' versie gekocht. Baadt het niet dan schaadt het niet denk ik dan maar.

Black Tulip said:
Gewoon koffie, lekkere caffeïne kick. :D

Iets leuks gedaan dit weekend, hmmm ... heeeeeeel lang geslapen ...
high tea als verjaardagspartij van een vriendin ...
uit eten geweest met een lieve meneer.

Goed genoeg zou ik zeggen.

High tea is altijd leuk. Lieve meneren zijn dan meestal ook, doch niet per se lief in de zin van het woord waarop Real doelt, maar voor de zekerheid wil ik ook wel even weten welke lief het was ;)

M's girl said:
:p Wat is dat? ;)
Coole nieuwe kink? :D

mmmm ja nooit van gehoord?
Goh, als je een beetje mee wil tellen in het sex leven moet je dat ook doen :D
Daar komt nog by dat the F en de D op het toetesnbord naast elkaar liggen, dus als je veel tussen een laptop en een desk top heen en weer schakelt dan kryg je dat soort missers :confused:
Bovendien is lispelen sexy :p

realwanderer said:
mmmm ja nooit van gehoord?
Goh, als je een beetje mee wil tellen in het sex leven moet je dat ook doen :D

Nee..... boy, loop ik achter! :rolleyes:
Lispelen sexy? Hmmmm.... en dan een beetje loenzen erbij zeker? Tsssss :D

Is het nog thee-tijd hier? Heb ik eigenlijk al te veel van op, bijzonder saaie dag op het werk...

Woei, lispelen en loenzen! Dat houdt in ieder geval twee zintuigen scherp :)
Maar even serieus, een kleine overbeet vind ik wel wat hebben hoor... hoeft niet perse samen te hangen met 'n lispel :p

Thee-tijd? Ja hoor. Any time. Ik zet zo een vers potje. Voorkeur? Ik drink de laatste tijd veel sterrenmunt, maar jasmijn is ook altijd lekker. Zeg het maar!

Oh, jasmijn! Alleen m'n neus zit dicht, dus nu gaat die heerlijke geur aan me voorbij :( Ik denk dat ik het maar even op pepermunt hou voor mijn arme keel en neus *snotter*

Bah, verkouden zijn is niet mijn hobby...

BurntFlowers said:
Oh, jasmijn! Alleen m'n neus zit dicht, dus nu gaat die heerlijke geur aan me voorbij :( Ik denk dat ik het maar even op pepermunt hou voor mijn arme keel en neus *snotter*

Bah, verkouden zijn is niet mijn hobby...

Uh, nee, van wie wel? :D

Pepermuntthee? Is niet voor mij, maar dat geeft niks... ik zal even een potje zetten voor je. Misschien moet je een goed glas Cognac nemen vanmiddag; dat smeert de keel ;)

En als je pepermuntjes bedoelde? Dropjes werken beter bij mij als ik keelpijn heb van de verkoudbeid. Brengen een plakkerig filmpje aan in je keel dat het schrale er goed afhaalt. Maar een verkoudheid is altijd vervelend, ja.

De thee variant bedoelde ik inderdaad ;) Maar je advies over die dropjes heb ik maar gelijk opgevolgd en het werkt! Een probleem... ik kan er nu niet meer vanaf blijven :D En cognac zou inderdaad ook een optie kunnen zijn. Ik weet nog dat mijn oma dat dronk, met een flinke lepel suiker er in.

BurntFlowers said:
.....Maar je advies over die dropjes heb ik maar gelijk opgevolgd en het werkt! Een probleem... ik kan er nu niet meer vanaf blijven

Hihi, dat was ik vergeten te zeggen... :eek: Maar dat heb ik ook met dropjes als ik niet verkouden ben hoor, alleen... als ik verkouden ben heb ik een goed excuus... :D (vind ik zelf... :p )

Anyway, blij dat het wat helpt, en nou je het zegt, ja... de suiker erin schijnt goed te zijn. Ik weet niet, eerlijk gezegd nooit zelf geprobeerd.

Kan je een beetje je weg vinden op Lit?

Jah, lukt aardig. Maar jee, wat veeeeel! Zoveel te lezen, zoveel interessants te zien. Vanavond maar eens goed voor gaan zitten ;) En een vriendin van me zal binnenkort ook wel hier te vinden zijn, al is dat in de Engelse gedeeltes (van Amerikaanse afkomst).

Zo, dropjes zijn op inmiddels :D Op naar de Strepsils. Die droge kuch is nog het irritantste van allemaal :rolleyes:

Ik leef met je mee! Ik kan ook zo vreselijk goed en overtuigend verkouden zijn, hoewel de laatste keer wel een tijdje geleden is, gelukkig. En die droge hoest is idd om stapelgek van te worden. Slaap je 's nachts een beetje? Als ik het echt goed te pakken heb doe ik geen oog dicht van het hoesten en alle snot-verstoppingen :eek:

Tsja, er valt een hoop te lezen hier op Dutch Lit en nog meer op de Engelse kant. Voor ieder wat wils denk ik. Ik kom, behalve hier, veel op How To (en How To Cafe) en kijk af en toe wat op BDSM rond. De GB (General Board) spreekt mij niet zo aan en kan behoorlijk 'hard' zijn (naast dat er, in mijn ogen, een hoop onzin 'verkocht' wordt).

Als je een beetje blijft hangen zal je merken dat er zelfs online-vriendschappen ontstaan, maar goed, je bent dat wel gewend in forumland denk ik. Ik vind Lit een leuke plek waar je werkelijk alle informatie op het gebied van seks en relaties kunt vinden and then some... Het is, bijvoorbeeld, ook de moeite waard eens in The Blank Manual te grutten (Engelse kant, in How To).

Leuk, dat je Amerikaanse vriendin binnenkort ook langs komt. Woont ze in de VS of NL? Ze kan rustig in het cafe iets komen drinken hoor, we spreken ook allemaal engels hier :D

Tsk, tsk, tsk. Als de R in de maand zit ...

:p

Maar even serieus, ik slik echinea (?) druppels of tabletten 's winters en ben bijna nooit meer verkouden. Het helpt echt.

En flink doorroken natuurlijk, tegen het hoesten.

Thee? :eek: ;)

Ja lekker! Bokbiertje zou ik wel lusten :)

He, Echinea kan ik ook nog eens proberen inderdaad, niet aan gedacht. Maar voor de keel heb ik nu de redding: Buckley's. Godmejaar wat een smerig spul, maar het helpt als een tiet!

Slapen 's nachts, dat is een regelrechte ramp met een verkoudheid. Dus wat dat betreft hier hetzelfde M, geen oog dicht, een schorre keel en aangekoekt snot :D Dus ik blijf maar even dramatisch doorkuchen in de hoop dat manlief ook even extra aardig is voor mij vandaag :rolleyes:

Hebben jullie ook een beetje kunnen genieten van het mooie herfstweer? Naast dat het mijn favoriete tijd van het jaar is, vind ik mooi weer met al die kleuren prachtig. Maar niet te lang he? Een fikse regen- en onweersbui op z'n tijd is ook niet mis :cool:

Bokbiertje coming up!

Het weer is nog heerlijk inderdaad, maar verraderlijk dus ook :rolleyes: Ik hoor een boel mensen die verkouden zijn of er tegenaan hangen. M kwam ook al naar de strepsils vragend binnen... en hij moet morgen nog wel stoer gaan doen met zijn werk. Geheime missie ofzo, maar we denken dat het wadlopen ofzo wordt. Zal hij dan wel helemaal snotverkouden van terugkomen :D

Anyway.... als we iets meer zon in de tuin hadden gehad zou het nog erg lekker buiten zitten zijn denk ik; de temperaturen zijn goed!

Regen en onweer zijn prima, maar alleen als ik binnen ben. Heb een pleurishekel aan nat regenen! Onweer is gaaf, vooral als je in je bed ligt :D

Koffie, met een slokje Amaretto d'r in.

:D

Regen mag van mij wel even weg blijven, tot ik lang in bed kan blijven liggen.
Moet tegenwoordig een uur in de auto om op 't werk te komen.
Prachtige zonsopgangen, alleen lullig dat ik naar 't oosten moet. :cool:

En ja, de herfst is ook mijn favoriet. Het ruikt zo lekker buiten dan.

Ik moet zeggen dat ik niet zo snel blij ben met zon hoor, ik kan er werkelijk heel slecht tegen. Koppijn, sjaggie, you name it. Maar nu is ie niet zo heel sterk, en staat ook nog niet zo irritant laag.

En dat probleem met het oosten heb ik ook :D Schele zon in de achteruitkijkspiegiel, fijn :rolleyes:

Oh, en die herfstmist in de ochtend! Dan zou ik het liefst uitstappen en een flinke wandeling maken ipv door te rijden naar kantoor :D

BurntFlowers said:
Ik moet zeggen dat ik niet zo snel blij ben met zon hoor, ik kan er werkelijk heel slecht tegen. Koppijn, sjaggie, you name it. Maar nu is ie niet zo heel sterk, en staat ook nog niet zo irritant laag.

En dat probleem met het oosten heb ik ook :D Schele zon in de achteruitkijkspiegiel, fijn :rolleyes:

Oh, en die herfstmist in de ochtend! Dan zou ik het liefst uitstappen en een flinke wandeling maken ipv door te rijden naar kantoor :D

Zeg, kunnen we elkaar dan niet even ophalen 's morgens?
Gaan we lekker samen aan de wandel.

Back