The Dutch Lit Café

Oh, om nog even op terug te komen:
Chokolade is inderdaad een Engelse uitvinding. Door Cadbury nota bene. Wat je je nu nouwelyks kan voorstellen vanwege de troep is die ze maken.
Hoewel Cadbury wel een heel sociale werkgever was met gezondhydszorg behuizing, en sociale voorzieningen. Allemaal zaken die 100 jaar geleden niet vanzelf sprekend waren. Als je dat dan ook af en toe op de TV ziet, de vorige generatie werknemers zyn ook nu nog fanatiek loyaal TAV hun werkgever.

Nog een paar dingen die je met chokolade kan: Ik heb voor myn vrouw chokolade perfum voor kerst besteld :) en zy heeft chokolade azyn voor my besteld :confused: OK balsamic vinigar klinkt wel beter, maar je kunt maar beter niet te lang by de diepere betekenis blyven staan :D

Hmmmmm...... azijn als kerstcadeau? Dan moet je wel een heel 'erge' food-crazy zijn. Ik vind culinaire cadeau's overigens wel leuk hoor. Ik kook graag en ben gek op keukengadgets en speciale ingredienten enzo. Kruidenmixes, speciale olie (en azijn :D ) en aparte pasta's en noem maar op. Allemaal leuk. Maar van mijn liefje ontvang ik graag de wat romantischer cadeautjes.

Dat kunnen we dit jaar goed aanpakken. We gaan de dagen voor Kerst samen naar Parijs :D

Ik hoop dat je dat naar je zin hebt, in Parys. OK ik moet toegeven dat dit wel een cadeau dat ik graag uitprobeer. Dus wat is een romantish cadeau? Ja laten we daar even een niewe thread van maken

realwanderer said:
Ik hoop dat je dat naar je zin hebt, in Parys. OK ik moet toegeven dat dit wel een cadeau dat ik graag uitprobeer. Dus wat is een romantish cadeau? Ja laten we daar even een niewe thread van maken

Goed idee! Doe jij?

Oh, en over Parijs? Ik ga een fantastische tijd hebben in Parijs! Ben er vaak geweest en ken de weg aardig. Heerlijke stad! Goed voor shoppen en uit eten gaan. En passent wat bezienswaardigheden aandoen maar vooral van de stad genieten, gewoon, het daar zijn.... Can't wait!

Ik heb geen sterke verhalen in de aanbieding, helaas. Wel een borrel. Iemand iets drinken?

Hey, the bar's open!
Ik ben aan de Cintreau met ijs. Iemand anders iets te drinken?

Hey, the bar's open!
Ik ben aan de Cointreau met ijs. Iemand anders iets te drinken?

M's girl said:
Hey, the bar's open!
Ik ben aan de Cointreau met ijs. Iemand anders iets te drinken?

"Hou van het leven, hou van Cointreau!!!"
kennen jullie die reclame nog uit de jaren 70 met een mini en een amarikaanse hoeren sloep. Ze reden de berg op naar een heimelyke ontmoeting. En hy haalde een fles Cointreau iut een picknick mantje, om haar vervolgens in zyn armen te sluiten. Dat was nog eens een mooie reclame!!

OK doe my er dfan ook maar een!!

Ik ben de eerste :D
Dan maak ik me zelf een Koffie.
Waar is het glorieuze senseo product van Philips, "De Philimocha"!!

Nou dan maken we er nog maar een. Overigens vindt ik deze uitvinding je van het voor het kantoor. Voorby zyn die lauwe bittere bakkies die uit een filter machine komen!!

Senseo op kantoor, ja helemaal prima. Automatenkoffie heb ik nooit lekker gevonden maar ik ben uberhaupt niet zo'n koffieleut. Sinds de Senseo drink ik het wel meer moet ik zeggen, omdat je heel gemakkelijk ( :rolleyes: ) een kopje zet.

Ik ga maar even aan de chocokoffie eerst.

realwanderer said:
Nou dan maken we er nog maar een. Overigens vindt ik deze uitvinding je van het voor het kantoor. Voorby zyn die lauwe bittere bakkies die uit een filter machine komen!!

Er gaat niks boven een gezellige koffiejuffrouw om mee te beppen.
En die zet ook nog een lekker bakje.

:p

Maar ik heb liever een glaasje wijn op dit uur.

:D

Ik prefereer myn meest dierbare vrouwlyke collega uit te nodigen om samen een kopje koffie te maken :p
Daar heb ik geen koffie juffrouw voor nodig met een reuze thermos kan :D

Goedemiddag!

Duh, ben je een weekendje weg, kom je terug en zie je dat je twee cafegasten gemist hebt, een spammer (die inmiddels verbannen is) en een afhakende Dutch Litter.

Pfffff..... ik hoef even niets. Ben nog bezig een hoofdpijn weg te werken :eek:

Nou ik hoop dat je in elk geval een fyn week ende hebt gehad.
Ja E's aftocht kwam onverwacht.
Hier heb je een aspro bruis, dat werkt wel.
En ik neem een glas V8

realwanderer said:
Nou ik hoop dat je in elk geval een fyn week ende hebt gehad.
Ja E's aftocht kwam onverwacht.
Hier heb je een aspro bruis, dat werkt wel.
En ik neem een glas V8

V8? Dat is toch motorolie? :D
Ik ben bang dat Aspro bruis bij mij niet werkt. Heb gisteren tot twee keer aan toe iets ietsje sterkers ingenomen en was het bonkend hoofd op een gegeven moment wel te boven gelukkig.

Het is schitterend weer voor boswandelingen enzo. Ik ga maar eens een midweekje op de Veluwe boeken ofzo denk ik. Als je een beetje om de herfstvakanties heen 'fietst' zijn de prijzen zeer redelijk, terwijl juist in de weken van de herfstvakantie de prijzen haast niet meer te bevatten zijn! Eigenlijk is het schandalig..... maar ik denk dat we toch gewoon even een lang weekend of midweek gaan pakken.

Verder iemand iets 'spannends' meegemaakt?

V8 is Vegetable juice :D
Het is ook een8 cylinder motor, maar dat is wat anders.
In elk geval is de groente sap, (hoofdzakelyk tomaten) zeer geschikt voor "blody mary".
En de volgende dag, onversneden goed tegen katers.

Myn vrouw is zaterdag uit geweest met een vrindin, die getroost moest worden, dus ik was kinder oppas, en zondag hebben dingen gedaan die moesten, zoals wel vaker gebeurd :confused:
Dit weekende wordt klussen aan het huis denk ik.

En Nu maar even een kopje koffie.

Attachments

• v8.jpg
    v8.jpg
    2.7 KB · Views: 82
Ohja, dat blikje herken ik wel bij nader inzien. Gezond hoor.... denk ik.

Ik ben aan de Actimel sinds een week of twee. Ik merk niets, maar ja, het zal wel gezond zijn ofzo :eek: Het kan in ieder geval geen kwaad denk ik.

Eerst nog maar een koffie dus...

Wat voor een weldadige uitwerkingen zou je dan van actimel kunnen verwachten?
Overigens, lees wel even de ingredienten lyst voordat je beslist of het wel goed en gezond is. Zo heb ik al heel wat producten er uitgefilterd waarvan je de indruk krygt dat die heel gezond zyn.

Dat is my vast principe: Ik koop noit een product voor de eerste keer zonder de hele ingrediente lyst gelezen te hebben. En als er dingen in zitten die niet hoeven, dan koop ik het niet. Byvoorbeeld Walkers heeft een nieuwe lyn chips op de markt gebracht die moet conkureren tegen Kettle chips. Alleen konden ze het weer niet laten om er smaak versterker in te doen. Nou dan hebben ze het dus niet begrepen. Een upmarket product moet niet alleen van verpakking anders zyn dan het standaard product. Daar trap ik dus niet in!!

Back