Österreicher hier anwesend?

Zuwachs für die Ösi-Fraktion! Ausgezeichnet! :rose:

Also ich persönlich würd sagen, Passau könnt man schon zu Ö hinzu rechnen... ;) Aber für mich ist auch Bayern Teil von Ösiland. :cool: Immerhin, die Bayern können mit den Ösis mehr anfangen als mit den 'Sau-Preissn' :D ;) (alles nur Spaß! ggg :cattail:)

Aber Hallo und serwas

Das da doch so viele Österreicher sind hätt i a net docht

I schreib do gern mehr eini oba in da musi listn a damit die ganzn Nordlichta amoi wissn wos a gscheide musi is.

A wan in da Glozn imma nur gret wird wie ba die Preissn.

Mist schön langsam wirds schwierig im Dialekt zu schreiben, jahrelanges eintrichtern in der Schule hat immer noch seine Nachwirkungen. ;-)
gorn1234

Jo, de hean ja a so Sochn wie Xavier Naidoo... :rolleyes: da hörst dir aba lieba den "Hupf in Gatsch" an^^

Owa des kenn i. (mit der Indoktrinierung durch die deutsch-preussischen Nordländer-Sender :D ;)) I rutsch zB imma zw OÖsi'isch und dem Weanrischen hin und her... Owa sog, wo bist her? Sog net, bist a Xiberger... :D ;) (nur Spass! :) I mog de Xiberger - nur an Tunnl hätt ma halt net baun soin hihihi *ggg*)

Jo, mit dem Ösi-Schreiben isses wie mit allem: tuan muaß m'as^^

Da untaschied zwischn oö und weanarisch is jo a net so groß.
Wams gschert klingt is weanarisch.
Ganz östarreich redt an bairischen dialekt - außa die xiberger wos di redn hom ma nu imma net vastanden.

Da untaschied zwischn oö und weanarisch is jo a net so groß.
Naja, a wengerl aba scho! !!!! :mad: ;) :D :rolleyes:

Owa du sagst ganz klar, dass't vom Westen kummst. Weieu, a Weana würd nie sagen, dass a gschert Klingates a Weanarisches warat! :) De Linza sagn sowas & de Wösa! Bei de Soizbuaga woaß i net^^

Aber im Prinzip hast du natürlich recht:

Ganz östarreich redt an bairischen dialekt - außa die xiberger wos di redn hom ma nu imma net vastanden.

Nua, dass die "Richtung der Kausalität" imho ondas geht: Weieu: Net mir Ösis red'n den baiyrischen Dialekt, SONDERN de Bayrn redn unsan (!) österr. (!) Dialekt! Des is a historischa Fehla! De Bayrn ham scho imma zu Ö g'hört!

:) ;) :D :cattail:

Oso dei eischätzung is jo scho recht, i bi a bekennanda obaestareicher.

Oba weul du des gmerkt host muast jo a aus da gegnd kema.

A echta weana dialekt klingt imma gschert - schönbrunner deitsch heart si gschwoin an.
Di anzige grenzn zwischn estareich und deitschland is da äquator da weißwurscht äquator!

Bairisch kimmt ja a fu die Bajuwaren de worn a ba uns. Österreich is oba des Reich im Ostn a waun ma vor 100 Joahr a wengal gschrumpft san. Oba unsare Politika hobn nu imma die bestn nahma ghobt wan i nur an an kreisky, sinovatz oda den verzetnitsch deng des kinnan die preissn ned toppn

I sog'da späda wos drauf^^ Jetz woat i amoi auf'n frei´'n fühla^^ *ggg* :D I glaub eam nämli net so recht, woss'a do dazöht, wo'a daher kummt^^

PS: i woa beim BH in Wös & mei erste Freundin woa a Linzerin. oiso i versteh scho a wengal, wos es do redts, im mittleren Westen *hihi* :cattail:

Last edited:
Servas ins Land unter der Enns
Wos gibts neichs in Neandatal?

Na, i bi vu Wean. ;) (au, mir gefällt der Satz gerade!!! :) *hihihi* der der erinnert mich gerade ganz außerordentlich an meine ersten Stunden in der Englisch-Klasse^^ hihihi :cattail:)
I woa netta in Wös beim BH. :)

Oiso kimber das du ka Neandathola bist ho i scho lang gmerkt.

Oba i bim nu imma da meinung des weanarische
„Hearst wast“
klingt geschert.

Zum Glück für uns alle stirbt der Dialekt schön langsam aus, das Deutsche Privatfernsehen und unsere Bildungspolitik hat auch seine guten Seiten.

Oba i bim nu imma da meinung des weanarische
„Hearst wast“
klingt geschert.

allerdings! :) I find des "heast... waast!" und "oida... heast... oida..." auch schrecklich.... :mad: Des klingt füa mi net amoi nach am echten Dialekt... Des klingt anfach nur "tiaf"... (aber i woa auch nur auf guten Schulen... also, wenn'st in Simmering aufwachst, dann is des wahrscheinlich eher des Normale... ka Ahnung...)
--

Bei der Gelegenheit: Weißt du eigentlich, dass das Bairische, sprachwissenschaftlich als eigene Sprache / »Dialektverbund (Großgruppe) nichtstandardisierter Varietäten« / zählt? (übrigens, Bairisch, was die Sprachfamilie auszudrücken, vs. Bayrisch, was zur Bezeichnung des geographischen Ortes dient^^):

Mit eigener Phonologie (Lautlehre): Also wann du zB was à, a oder å sprichst? zB:
Ståd ("Stadt") vs. Staad (hochdt: "Staat") vs. stààd ("still"). :cattail:
Oder mit geschlossenem vs. offenem E »Bettn („Betten“, mit geschlossenem e) vs. bètn („beten“, mit offenem è)«, und auch eigenen Regeln, zB wie im Bairischen die Artikel verwendet werden

da Hund (der Hund) [maskulin]
d’Ruam (die Rübe) [feminin]
as/'s Kind (das Kind) [neutrum]
de/d’Leid (die Leute) [plural]

:) ;) :rose:

bin ich grad erst drauf gstoßen: https://de.wikipedia.org/wiki/Bairische_Dialekte

LOL, :), ich kann grad net anders: Voodoo Jürgens: Heute grab ma Tote aus: https://www.youtube.com/watch?v=PvJ9L9gmJSs

»Heit reiß ma d'Bladdln von de Bam!«
»Heite san ma stolz auf uns... Mia finden sicher no an Grund...
Wenn kana klatscht, gem wir Applaus, weieu heute grab ma Tote aus!«

Ich hab selber gebraucht, bis ich verstanden hab, was der singt. ;) :D

Hi Kimber

I hob ka Problem ghobt des zu vasteh.

Ich hab mir aber das auch bewusst angehört und nicht nur im Hintergrund. Da hätte ich auch Probleme beim verstehen gehabt.

Servus ins Unterland!

Herzlich Willkommen im Deutschsprachigen Minderheiten Bereich.

Schön langsam werden wir hier fast vollständig.
Wien, NÖ, OÖ, Tirol haben wir schon.
Wo bleibt der Rest?

Ich guck in der letzten Zeit ganz viel SOKO Donau. Da ham sie's, find i ganz ausgezeichnet zusammengebracht, hin und wieder genau diese amüsanten stellen unterzubringen, wo D&Ö sich bisserle sprachtechnisch necken... ;)

Du "guckst"???

GUCKST du wirklich, du Beutepiefke!!

Wir Österreicher schauen!

@helios

Net nur schaun dan ma.
Mia glotzn, kibitzn, guggn, spechtln a.

Wer sunst nu guade Ausdrick dafia hot bidde a postn

Hallo, Viele Grüße aus dem Unterland Bezirk Kitzbühel
Kitzbühel... is das net do hinter'm Berg? :D
(Anm.: du musst wissen, ich bin aus Wien. Und für echte Wiener gibts nur 2 Bundesländer: 1) "Wien" und 2) "Wien Umgebung". :D Und dann is da noch was hinter'm Berg - wo man so Krächz-Laute beim Reden macht... ;) :D hihi, alles nur Spaß! ;) :rose:

Auch von mir ein herzliches Hallo! :)

Du "guckst"???
GUCKST du wirklich, du Beutepiefke!! Wir Österreicher schauen!
Auja, da bin ich wohl schon ziemlich ein-ge-Deutsch-t... Ich schreib inzw. auch schon "Aprikosen" und "Abitur" --> damit die Deutschländer wissen, worüber ich schreib... :D

Manst du net eha schiargeln? Sübablick

Scheargleln is fia mi eha petzn oda?

Kitzbüh is in Tiroi und ned hintam Berg.
Oiso ka Xiberga.

Naja, owa san a weit weg (aus Wiener Sicht^^)... Obwohl: Da hast du natürlich Recht: De Tirola san no Österreicher. De Xiberger hingegen, des san Schweiza. ;) De versteht ka Mensch...
Oda, *krrghcht* moanscht nit? (uups, des woa jetz Tirolerisch, pardon. sagte ich ja, die versteht man noch^^ De Xiberger würden sowas sagen wie: han'u nia do gsi?

Rat ich mal: "warst du noch nie hier?", müsste das ungefähr heißen... :D ;) Wie ich schon sagte, die reden kein Deutsch.... :cattail: :kiss:

Last edited:
Back