E's Toy
Literotica Guru
allle hulp is welkom............M's girl said:Mag ik de PR dan doen ofzo? Ik ben niet zo goed in anaal![]()
(Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren....)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
allle hulp is welkom............M's girl said:Mag ik de PR dan doen ofzo? Ik ben niet zo goed in anaal![]()
(Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren....)
E's Toy said:allle hulp is welkom............![]()

like this?M's girl said:Oké, fotoshoot overmorgen, dan kan ik maandag naar de drukker en kunnen we donderdag flyers vouwen![]()
Bukken dames!![]()
E's Toy said:Voel je goed, voel je lekker....
Scheer je kut met Black&Decker![]()
mag ik de fotograaf zijn?M's girl said:Zoiets ja....![]()
oke kan wel 2 dingen tegelijkM's girl said:We hebben ook STUDS nodig hoor!

dat gaat een probleem, hoe kom ik daar weg mee met E?M's girl said:Cool..... safe your sperm...![]()
E's Toy said:dat gaat een probleem, hoe kom ik daar weg mee met E?
Sorry E, ik ga niet neuken, ik moet morgen ready zijn voor een anal promo fotoshootM's girl said:Mijn motto: communicatie, communicatie, communicatie![]()
Succes!![]()
E's Toy said:Sorry E, ik ga niet neuken, ik moet morgen ready zijn voor een anal promo fotoshootvraag maar aan M op LIT, ow deze gaat vast werken.

nee nog niet, vertel je plannen eensM's girl said:Had ik al gezegd dat ik er de komende dagen NIET ben?![]()

E's Toy said:nee nog niet, vertel je plannen eens![]()
yeaaah ha, maar het idee is wel leukM's girl said:Ikke....... euh..... ben plotseling dán even weg denk ik.....
*verstopt zich voor een verhaal-halende E*
Ach fuck! Ga maar neuken dan... Eet maar wat meer eieren ofzo.