Sex..... voor de grap

Vrouw : "Sex, sex, sex, altijd maar sex!... praat liever eens over het weer ..."

Man : "Oké, waneer doen we het weer?"

Geen gympies

Sex is one of the safest sports you can take up (if you use a condom). It stretches and tones up just about every muscle in the body. It's more enjoyable than swimming 20 laps, and you don't need special sneakers!

Een Nederlander klaagt in het café tegen zijn vrienden dat hij alles al heeft geprobeerd, maar dat hij het niet meer voor elkaar krijgt om zijn vrouw nog een orgasme te bezorgen.

"Ze ligt daar maar een beetje te zuchten maar verder gebeurt er niks..."
"Daar weet ik wel wat op" zegt een van zijn vrienden. "Je huurt een Surinamer in en zet die aan het voeteneind van het bed met een palmblad en terwijl jij met je vrouw bezig bent, moet hij gaan waaieren met dat blad. Zal jij eens zien wat er gebeurt."

De man huurt dus een Surinamer in, voorziet hem van een enorm palmblad, zet hem aan het voeteneind van het bed en vrijt met zijn vrouw terwijl de Surinamer waaiert. Tot zijn grote frustratie komt zijn vrouw net als anders niet verder dan een beetje piepen en zuchten! Het felbegeerde orgasme blijft uit. Radeloos springt hij uit bed, neemt het palmblad van de Surinamer over en zegt: "Laat mij nou eens met dat blad wapperen en probeer jij het eens met mijn vrouw." De Surinamer kruipt bij de vrouw in bed, terwijl de Nederlander fanatiek met het palmblad waaiert....en ja hoor, zijn vrouw krijgt het ene gillende orgasme na het andere.
"Zie je nou SUKKEL, JULLIE KUNNEN OOK NIKS GOED DOEN!" zegt de Nederlander tegen de Surinamer...."Zó moet je dus waaieren!"

Waarom geven mannen hun penis een naam?
Omdat ze niet willen dat een vreemde 99 procent van hun beslissingen neemt!

Back