Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lägg till fattig som en kyrkråtta så har du mig. Fast bara ibland. Vissa stunder så kan jag vara maniskt produktiv.Lady_Mornington said:Trött, sliten, bristande inspiration...
hm, för mig med srp är det problemet att jag är mycket egoistika, och när jag har en idé, so ville jag att det skulle skrivas som jag säger... och sa skriver jag bättre ensamma. men jag har skrivit en novel med min pojkvän (the element of fear) och jag tyckte om det, eftersom jag tycker om hans ideer...Lady_Mornington said:Jag är för lat för att skriva noveller och rent allmänt fungerar det bättre för mig om jag skriver något jag 'måste' göra. SRP är det bästa sättet *för mig åtminstone* att både få göra något kreativt samt att interagera. Men jag håller med om att SRP-sektionen inte alltid håller så hög klass.
(Noveller = Stories, Romaner = Novels)
LM
Jag läser inte heller Aftonbladet, tycker det är för mycket Se och Hör över det. Snart får man väl med ett rosa plastarmband om man köper blaskan...Lady_Mornington said:Sexual Role Playing
Läser sällan tabloiderna och har yttermera visso en tagg i sidan *thorn in my side* till Aftonbladet pga historiska oförrätter.
(Btw varför gemener på the kingdom of. Torde det inte skrivas med versaler?)