The Swede
Really Experienced
Munachi said:vad betyder samt förfining?
Förfining translates into refinedness or something like that. samt that is similar to and but not altogether the same.
Solklart svar va?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Munachi said:vad betyder samt förfining?
Vad är det för eget forum du är på då? Är det något publikt?Pink_Cream_69 said:Hej,
Är från Malmö.
Har inte varit här så länge och har inte tid att vara här så mycket nu när jag har mitt eget forum.
Ibsen said:@Naughty Eri: Hej, kul att du kommit hit. Något speciellt du fastnat för hittils?
/Ibsen
Tack sa mycket!The Swede said:Förfining translates into refinedness or something like that. samt that is similar to and but not altogether the same.
Solklart svar va?
Munachi said:Jag aer inte svenska, och sa kan jag inte exponerar mig dit...
Hej, inte särskilt länge sedan jag skrev här...försöker envist öka aktiviteten men det går bra segt ibland Jaja, the Weekend has landed som de säger på andra sidan pölen. Is it friday?Sapphire77 said:Hej! Länge sedan jag skrev något i den här tråden!
Hejsan och välommen!Sweden65 said:Hej på er! Här en kille från Västkusten
Snubblade på denna site och blev intresserad. Har ett undertryckt skrivar behov och funderar på att prova här.
Skulle vara kul om någon kunde ge lite vägledning om vilka ramar som gäller.
Det borde bli att du studerar Latin Amerikakunskap som huvudämne och rumänsk och tjeckisk filologi som underämne. Antar jag.Munachi said:jag vet inte hur jag kan säger det pa svenska... i study latin american studies as my major, and romanian and czech philology as my minors.