Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
men nagra saker som är skriftspraket idag har varit talspraket för hundra ar sen...När talspråket upphöjs till norm även i skrift kan det inte anses vara annat än fördummande.
hej timaea!nåh, men ville da også lige sende en hilsen her fra danmark
En svenska till som sällar sig till skaran. Verkar dock vara rätt dött här.
hej swedishgal, mpworking - men om ni skriva här varje dag, sa ska det vara mera aktiv... (och jag är säkert att jag har skrivit det fält, kan ni "correct my mistakes"?)
tack sa mycket! jag öva inte sa mycket svenska nu, jag har ingen tid, men sa ska jag öva här i svenska traden... mina släktingar fran sverige har sagt att jag skulle visitera de, och läsa mera svenska där, men nu blir det nog redan kallt och mörkt i sverige? här i tyskland har vi ocksa inte sommer mera...
tycker du mera om vinter än om sommer? jag tycker mera om sommer - vinter kan ocksa vara skönt, men när det regnar mycket och jag aldrig ser solen, so är jag lite ledsen...
sa maste du resa... var vill du resa?
okej... jag har aldrig varit där... jag vet inte var jag skulle vilja resa - jag vill resa nagonstans varmt, men jag ocksa ville resa var där finns berg, och där är det nog kallt...
okej... nu behöver jag bara nagon som betala ticket för mig, sa jag kan resa där...
och hur är pojkarnar där (och hur säjer du när du vill säja "guys"?)
hm okej... sa maste jag resa där och ser själf hur dom är...
och du intresserar dig om killarna eller flickarna där? (jag fragar eftersom jag kan inte se det i din profil)...
Inte bara landskapet! hahaokej... sa du gar där för landskapet och jag gar där för killarna...
Vi åker dit tillsammans och ser vad som händer tycker jagah okej... vad da? *innocent look*