... eller töntiga. Kuk låter sjuk, cock sounds like rock...Lady in bed said:Svenska fula ord låter på något vis bara..gulliga!
/Lady in bed
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
... eller töntiga. Kuk låter sjuk, cock sounds like rock...Lady in bed said:Svenska fula ord låter på något vis bara..gulliga!
/Lady in bed
Cock kan förväxlas med cook, och då är det itne så kul. "The cock of today is..."vidharra said:... eller töntiga. Kuk låter sjuk, cock sounds like rock...
Får mej att tänka på menyn på en restaurang.Ibsen said:Cock kan förväxlas med cook, och då är det itne så kul. "The cock of today is..."
Hur många år under 18 var du?
Dålig humor alltså...vidharra said:Får mej att tänka på menyn på en restaurang.
Dagens rätt:
Jesus Lever
Jesus var såklart dit ritat med en tuchpenna.
Och 3år under. Amerikanarna jag pratat med har fått krupp när dom hört.
Jasså du... Om du vill kan jag försöka få dig mätt...Hulder said:Jeg visste det var en grunn til at jeg blir sulten når jeg ser en kuk.
"Dålig" med si så där 2000år...Ibsen said:Dålig humor alltså...
Tre år under? Då ligger du före mig med 3 år, än så länge.
Så vitt jag vet tävlar vi inte om någonting.vidharra said:"Dålig" med si så där 2000år...
Än så länge? Vad tävlar vi om?
vidharra said:Och 3år under. Amerikanarna jag pratat med har fått krupp när dom hört.
Nej, såvitt jag förstår så förlorade han oskulder när han var 18 minus 3 år. Hur gammal han är nu vet vi inte.Svenskaflicka said:Har vi en minderårig ibland oss?
dreaming_lilith said:Jag tycker inte att snuskiga ord låter värre på svenska, men jag skulle inte uppskatta att få massa synonymer för hora i ansiktet när jag har sex. Dessutom gör sig de flesta ord bättre om det är ett adjektiv till, tycker i alla fall jag.
T.ex.
våta fitta
villiga stycke
lydiga slyna
hungriga kuksugerska
duktig leksak
eh...tja...spermadocka, kåtdjur, äsch, vet inte.
jag saknar en bra motsvarighet till "minx"
dreaming_lilith said:Jag har hört att de som växer upp tvåspråkiga blir mer flexibla i sitt tänkande, men att de aldrig lär sig bemästra ett språk till perfektion. Hm...eller nått sånt.
Ibsen said:Vad betyder "minx" då?