Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Munachi said:hej! jag vill också skriva här, men jag pratar bara lite svenska... jag har lärt sig bara tre veckor... jag hoppas att jag har skrivit riktigt...
tack!Sapphire77 said:Hej!
Du skriver jättebra svenska, speciellt efter bara tre veckor. Wow!
Välkommen till svenska tråden.
Jag är utlandssvensk, hur är det med ni andra?
Ibsen said:För att hålla intresset för tråden vid liv: Vad jobbar ni med?
Jag går sista halvåret på gymnasiet.
Vilken vacker bild du har som avatar, är det du?Munachi said:jag inte jobba. jag ocksa studerar... jag vill jobba men jag inte har ett jobb.
tack... ja, det är jag.The Swede said:Vilken vacker bild du har som avatar, är det du?
hej spacewalker!Spacewalker said:En till svensk här! Hittade just forumet.
The Swede said:Är det nån som vet om det finns något motsvarande svenskt forum med lika trevlig stämning som här?
Munachi said:och finns det också någon bra forum om allmänare samtalsämne?
och jag vet inte riktigt om jag är bdsm-intresserad, jag är inte fetischist eller transvestit, och jag vet inte vad är w/s...Om du INTE har en genuin läggning som liknar de uppräknade bör du INTE bli medlem.
Munachi said:hej thomas... hm... jag har hittat forumet i min första vecka pa denna sidan... hehe... men jag alltid skriver mycket i forumer...
hi M's girl! well don't be too impressed, i am just learning... i am sure when the native speakers look at some of the stuff i write here, their eyes hurt from the silly mistakes i make... hehe...M's girl said:Good Lord Munachi! How many languages do you speak anyway? I'm impressed! If you speak Dutch too you should come over and visit us at Dutch Lit!
A ciao!