Eller, bara och bara. Vet tre stycken sådana par jag skulle vilja utföra den med. Det gör det inte till en då- och då-fantasi, utan ganska vanligt förekommande, antar jag.
ja... jag har många fantasier om... jag vet inte hur jag skulle säga det på svenska... här på lit skulle de vara i kategorien "nonconsent"... det är kanske min huvudfantasi... (klart att det är också bara en fantasi och inte något som jag verkligen vill)...
Har sökt till Utlandsstyrkan förresten. Ska skicka in kompletteringsuppgifterna så fort jag kan, vilket inte säger så mycket, då jag väntar på ett referensbrev.
Hej människor. Tänkte jag skulle börja med att säga hej här, det verkar vara ett bra ställe att posta först i. Jag är en nittonårig bisexuell kille från Halmstad, som precis har gjort slut med min BBW-flickvän. (Letar kanske efter någon ny, det ger sig.)
Aja, om ni bryr er, svara. Annars, svara och säg varför! ^^
ja... men vi kan göra att där hända nagot... pa portugisiska forum är vi ocksa bara fem eller sex, men där händer mycket. vi maste bara skriva. och prata om nagot intressant...
ibsen - jag förstod inte andra del av vad du sade... och vad är din bästa sexminne? jag kan inte tänka pa en sexminne som är bäst... men killen med vilken jag nu ibland har sex kanske är den bästa jag "hade" i mitt liv (men jag hoppas att där ska finnas mera som är likadan eller bättre...)