Taboe

als adt zo door gaat moet je je custom titel van "so it seems" in "not" veranderen

Oh wacht een even, je hebt het al veranderd, even de edit funcie inschakelen LOL.
Ja er is zeker een verandering in je te bespeuren :devil:
Poor M hy zit waarschynly te tobben of het nu wel een goed idee was om je aan te moedigen moderator te worden

Last edited:
Volgens mij had jij je Avatar veranderd nadat iemand een comment had gemaakt dat jij de contact persoon bent van Laurel & Manu.
Which makes this " YOUR " board.

And you are right to think that you , the Queen Bee , ons drones kan sturen.
Net als een interactieve poppenhuis. ;)

Command us mistress.... :catroar:

o1216o said:
And you are right to think that you , the Queen Bee , ons drones kan sturen.
Net als een interactieve poppenhuis. ;)

Doet me denken aan een aflevering van Ally mcBeal... ik weet het, niet echt een programma voor stoere jongens natuurlijk, maar ja, de tv stond toevallig aan etc...

Ging over een prachtige mature lady die een eigen bedrijf had waar alleen maar aanbidders van haar werkten... ze werd helemaal geportretteerd als een bijenkoningin met de darren die om haar heen dromden... mooi gedaan...

:rose:

Darnn... ik begon net lichtelijk turned on te raken.
*kijkt bedroeft naar de zweep met Dutch-lit Mistress ingegraveerd*

Whatever the reason..it's all Kool and the gang met mij..

Here You'll always be treated like a Queen that you are........
Behalve als je in het café staat en hoe zit het nou met die slagroom?!.

Anyway...
Ik zelf een vervente Star trek kijker moet ook zeggen dat Star trek niets minder is dan een Soap voor mannen. Drama Afwisselend met sheit blowing up (kewl).

Waha...ohh..nee die ken ik niet. :rolleyes:

• Het Journaal
  • The Office
  • Monty Python's Flying Circus
  • Absolutely Fabulous

Dat is het wel weer.

Krystitties said:
Ja..al weet ik niet of het allemaal nog uitgezonden wordt. :rolleyes:

b en d niet meer geloof ik, c zit net weer in de herhaling, ik meen op Belgie... this isnt an argument... oh yes it is...

En wat is een sex potcast? Zeker iets voor lesbo's, vast niet voor stoere jongens ;)

:rose:

Ik weet dat een podcaster , mediafiles deelt via the web en andere mediums bijv telefoons.

Dus a sex-podcast is......

I dunno , i am confused...

2x vandaag.

Ik ga even terug naar het topic Taboe. Is incest hier al voorbij gekomen? Waarschijnlijk wel, en ben ik te lui om te zoeken. Er schijnen stammen te zijn waar jongens door hun moeder worden ontmaagd. En in onze eigen contreien weet ik van moeders die hun zwaar geestelijk en lichamelijk gehandicapte zoon af en toe bevredigen, uit moederliefde. Dat heeft wel iets wonderschoons: een zwaar taboe, dat te maken heeft met je kind, doorbreken uit liefde voor datzelfde kind.

lastmanonearth said:
Ik ga even terug naar het topic Taboe. Is incest hier al voorbij gekomen? Waarschijnlijk wel, en ben ik te lui om te zoeken. Er schijnen stammen te zijn waar jongens door hun moeder worden ontmaagd. En in onze eigen contreien weet ik van moeders die hun zwaar geestelijk en lichamelijk gehandicapte zoon af en toe bevredigen, uit moederliefde. Dat heeft wel iets wonderschoons: een zwaar taboe, dat te maken heeft met je kind, doorbreken uit liefde voor datzelfde kind.

Zelfs in Italie (waar ze nu roepen dat Nederland uit de EU moet vanwege de pedopartij) schijnt het in sommige gebieden heel normaal te zijn dat moeders hun zonen een beetje op weg helpen bij hun eerste masturbatie-experimenten...

Maar in dit geval mag het van mij best een taboe blijven: het gebeurt, maar we praten er niet over...

wolf2002 said:
Maar in dit geval mag het van mij best een taboe blijven: het gebeurt, maar we praten er niet over...

Alleen wij hier op Dutch Lit natuurlijk wel... Dat was toch de bedoeling van deze thread?

-------

Nee, ik vind het absoluut geen fijne fantasie. Maar wilde weten hoe erover gedacht wordt.
Dat is niet mis, wat je schrijft over die verkrachting. Hoe oud was je toen, als ik vragen mag?

Last edited by a moderator:
Back