lastmanonearth
Really Experienced
M's girl said:Dus laat je niet tegenhouden.
Begrijp ik goed dat jij weigerde met hem seks te hebben en dat hij toen geweld heeft gebruikt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M's girl said:Dus laat je niet tegenhouden.
wolf2002 said:Misschien moeten we blij zijn dat Literotica een vrijplaats is voor incestlovers om fantasieen uit te wisselen...
lastmanonearth said:Als dat maar niet betekent dat je vermoedt dat ík dat ben, omdat ik erover ben begonnen.
wolf2002 said:Nee hoor, maar zelfs als je het wel was zou ik je er niet om veroordelen, zolang het maar bij fantasieen blijft...
Maar er zijn ook onschuldige vormen van incest... het is vrij bekend dat sexuele indrukken op vroege leeftijd heel erg bepalend zijn voor de verdere sexuele ontwikkeling... en een mooi ouder zusje, nichtje of een sexy tante kan daarbij een belangrijke rol spelen... niet vreemd dat zoveel mensen erover fantaseren..
o1216o said:en latere onschuldige handjobs.
lastmanonearth said:Heb je wat details te leveren, ajb?
o1216o said:WOW, your one Kinky motherrr*shut your mouth*.
Bekijk jij het dan van de standpunt van de jongere of de oudere vraag ik je dan.
lastmanonearth said:Nee, ik vroeg me even af wat het verschil is tussen schuldige en onschuldige handjobs.. . Nee, laat maar zitten, hoor.
M's girl said:Maar iemand een kinky mother-enzovoorts noemen is een beetje buiten proportie denk ik.
o1216o said:Hopelijk kan iemand het mij vertellen.
Wat is The appeal van Necrofilie?!.
Is het de macht van iemand totaal onder controle te hebben?!.
Is het de hele morbide death thing.
Is het meer van ...oehh i am soo naughty and nasty...
Hoe diep is het necrofilie?!.
Moet hij/zij aan een bepaalde beeld voldoen, of is everybody game?!
Ik kan de gedachte gang begrijpen van andere sexuele taboo's.
Just because ik er niet eens over ben wil niet zeggen dat ik er minder curious over ben wat hun drive is.
Maar dit really stumbs my mind....