Taboe

Eerlijk gezegd zou ik er liever helemaal niet over praten omdat het me altijd een onaagenaam gevoel geeft... alleen al het relaas van M's girl... dit is echt de walgelijke keerzijde van iets moois als sex...

Maar er zijn vele soorten van incest... de foute soort is waarbij een volwassene zn sexuele driften opdringt aan een minderjarige... ook een lichamelijk volwassen meisje van 16 is vaak niet opgewassen tegen de psychologische druk van een kerel van 40, dus dat is mijn ogen ook misbruik...

Maar er zijn ook onschuldige vormen van incest... het is vrij bekend dat sexuele indrukken op vroege leeftijd heel erg bepalend zijn voor de verdere sexuele ontwikkeling... en een mooi ouder zusje, nichtje of een sexy tante kan daarbij een belangrijke rol spelen... niet vreemd dat zoveel mensen erover fantaseren...

Misschien moeten we blij zijn dat Literotica een vrijplaats is voor incestlovers om fantasieen uit te wisselen... maar het zit me toch niet helemaal lekker omdat de grens tussen wat wel en niet kan zo dun is...

:rose:

wolf2002 said:
Misschien moeten we blij zijn dat Literotica een vrijplaats is voor incestlovers om fantasieen uit te wisselen... :rose:

Als dat maar niet betekent dat je vermoedt dat ík dat ben, omdat ik erover ben begonnen. Ik wilde juist iets aan de orde stellen, waar ik zelf alleen maar van kan walgen. Seks in hetzelfde gezin is absoluut verkeerd, ontregelend en het richt levenslange schade aan. (Ehh.. dat geldt dus niet per se voor pa en ma samen, die ook in hetzelfde gezin wonen...)

lastmanonearth said:
Als dat maar niet betekent dat je vermoedt dat ík dat ben, omdat ik erover ben begonnen.

Nee hoor, maar zelfs als je het wel was zou ik je er niet om veroordelen, zolang het maar bij fantasieen blijft...

wolf2002 said:
Nee hoor, maar zelfs als je het wel was zou ik je er niet om veroordelen, zolang het maar bij fantasieen blijft...

Ik merk dat dit voor mij dus een écht taboe is: ik wil niet eens dat er eventueel gedacht kan worden dat ik dat soort fantasieën heb.

------

Ik heb het gelezen. Dit zijn van die verhalen waarbij alles wat je erover zegt als een vokomen betekenisloze plattitude klinkt. Dus ik zwijg uit respect voor je ervaring.

Last edited by a moderator:
Maar er zijn ook onschuldige vormen van incest... het is vrij bekend dat sexuele indrukken op vroege leeftijd heel erg bepalend zijn voor de verdere sexuele ontwikkeling... en een mooi ouder zusje, nichtje of een sexy tante kan daarbij een belangrijke rol spelen... niet vreemd dat zoveel mensen erover fantaseren..

Het is waar wat wolfie zegt over een indruk in je jeugd neem je mee je gehele leven.

Ik zelf heb mijn eerste sexuele ervaring met mijn tante gehad, ze was niet echt mijn parents sibling maar meer een kennis die wij (in onze society) tante noemen uit beleefdheid.

In onze society is het heel normaal om als kind mee te douchen met een oudere (mits het een vrouw is).
Ik was volgens mij rond de leeftijd wat eigenlijk al lang het einde moest betekenen van mijn oedipus-fase ,dat ik samen met haar onder de douche ging, waar ik natuurlijk een erectie van kreeg.
( altijd al een geil menneke geweest).

Na een aantal jaren van mee douchen, en latere onschuldige handjobs.
(ben altijd erg afeminent geweest dus het was nooit raar voor mijn familie)
Heb ik , nu nog steeds, een smaak gekregen voor de wat oudere en sophisticated women.

Door mijn vroege experience met sex heb ik in der loop van jaren mezelf verdiep in het fenomeen sex, more so to how to be good at it.
Veel lezen en uitproberen heeft me gevormd tot de persoon die ik nu ben.

Maar om te zeggen dat ik een slachtoffer ben geweest van incest?!.
Hey , niemand wilde het meer dan ik...

Last edited:
lastmanonearth said:
Heb je wat details te leveren, ajb?

WOW, your one Kinky motherrr*shut your mouth*. ;)
Bekijk jij het dan van de standpunt van de jongere of de oudere vraag ik je dan.

o1216o said:
WOW, your one Kinky motherrr*shut your mouth*. ;)
Bekijk jij het dan van de standpunt van de jongere of de oudere vraag ik je dan.

Nee, ik vroeg me even af wat het verschil is tussen schuldige en onschuldige handjobs.. . Nee, laat maar zitten, hoor.

lastmanonearth said:
Nee, ik vroeg me even af wat het verschil is tussen schuldige en onschuldige handjobs.. . Nee, laat maar zitten, hoor.

In mijn ogen een onschuldige handjob is als je het niet doet voor je eigen gratificatie.
Net als de moeder die haar mentally challenged zoon een handjob geeft.

Wij waren altijd heel open geweest met sex en het erover kunnen praten.
Dan heb ik het niet over de ooievaar and all that maar actual facts and figures so to say.
( ik kom van een huis van Medici en Scientists )

Na een aantal keren samen hebben douchen met hard-on en alleen onschuldige elkaar inzepen. Kwam al snel ejakulatie ter sprake.
Dit was rond de tijd dat het mogelijk werd voor jongetjes om te kunnen beginnen met ejakuleren dat ik, samen met haar , na een aantal failed efforts , eindelijk tot " manhood " verklaard werd.

Jammer genoeg einde het samen douchen erna , gezien ik nu officeel tot de mannen behoorde.
But i made up for it years later.

Last edited:
M's girl said:
Maar iemand een kinky mother-enzovoorts noemen is een beetje buiten proportie denk ik.

Het was meer een onschuldige tease.....
Hence the reference to the theme of Shaft.

He is a bad Motherr*shut your mouth* i'm talking about shaft ..we can dig it.

Hopelijk kan iemand het mij vertellen.

Wat is The appeal van Necrofilie?!.

Is het de macht van iemand totaal onder controle te hebben?!.
Is het de hele morbide death thing.
Is het meer van ...oehh i am soo naughty and nasty...

Hoe diep is het necrofilie?!.
Moet hij/zij aan een bepaalde beeld voldoen, of is everybody game?!

Ik kan de gedachte gang begrijpen van andere sexuele taboo's.
Just because ik er niet eens over ben wil niet zeggen dat ik er minder curious over ben wat hun drive is.

Maar dit really stumbs my mind....

o1216o said:
Hopelijk kan iemand het mij vertellen.

Wat is The appeal van Necrofilie?!.

Is het de macht van iemand totaal onder controle te hebben?!.
Is het de hele morbide death thing.
Is het meer van ...oehh i am soo naughty and nasty...

Hoe diep is het necrofilie?!.
Moet hij/zij aan een bepaalde beeld voldoen, of is everybody game?!

Ik kan de gedachte gang begrijpen van andere sexuele taboo's.
Just because ik er niet eens over ben wil niet zeggen dat ik er minder curious over ben wat hun drive is.

Maar dit really stumbs my mind....

Ze worden lekker strak na een tijdje! :rolleyes: Mmmm, rigor mortis.. ;)

mischien is het wel het idee dat je er als laatste overheen gegaan bent.
Dat is wel haast een zekerheid, na jou komt er niemand.

Dit is een veronderstelling, want ik moet eerlyk toegeven dat ik ook hier geen ervaring me heb.

Back