Svenska tråden

Ok, Jag behover att lara mig hur att prata lite, kan man saga, smutsig, pa Svenska?

(Forlat min dalig Svenska, och hur kan jag fa Svenkan alphabetet pa keyboard?)

Sa . ..lara mig . ..

;)

(Will need English translations, please.)

:) :cathappy:
 
OceanGoddess said:
Ok, Jag behover att lara mig hur att prata lite, kan man saga, smutsig, pa Svenska?

(Forlat min dalig Svenska, och hur kan jag fa Svenkan alphabetet pa keyboard?)

Sa . ..lara mig . ..

;)

(Will need English translations, please.)

:) :cathappy:
Lära dig prata smutsigt... Heh, visst, säg ad du behöver hjälp med! :D
 
Hehe... Finns ju självklara ord som luder och slyna (Slut), men sen bidde det stopp. Hjälp mig alla andra svensktalande vänner. :)

/Tomas
 
Jag försökte mig på en tråd för nordiska språk för ett år sedan ungefär. Det var en del som tittade in, flest danskar faktiskt. Vi får se om denna kan hålla lite längre.

Är det någon som fryser?
 
Ibsen said:
Hehe... Finns ju självklara ord som luder och slyna (Slut), men sen bidde det stopp. Hjälp mig alla andra svensktalande vänner. :)

/Tomas


Slampa
Fnask
Bock
Torsk
Madrass
Hora
 
Hej hej!

Själv är jag en total nykomling på den här siten, men det är ju skoj att se att man inte är den enda svensk som hittat hit...

Apropå fula ord, tycker jag de engelska orden säger så mycket mer än de svenska... Svenska fula ord låter på något vis bara..gulliga!

/Lady in bed
 
Last edited:
Tjena Lady in Bed och SvenskaFlicka!

Kan du oversatta (?) det har: (must figure out how to get the Swedish letters to type out! lol)
på något vis bara..gulliga!

Tack, min Svenska ar inte so bra ...

:)
 
69banker said:
Jag försökte mig på en tråd för nordiska språk för ett år sedan ungefär. Det var en del som tittade in, flest danskar faktiskt. Vi får se om denna kan hålla lite längre.

Är det någon som fryser?
Nej! Jag fryser inte! Weeeee! :nana:

Äntligen är det vår på gång.
 
OceanGoddess said:
Tjena Lady in Bed och SvenskaFlicka!

Kan du oversatta (?) det har: (must figure out how to get the Swedish letters to type out! lol)

Tack, min Svenska ar inte so bra ...

:)

Tittar in för att visa att jag finns. Hej på er alla.

OceanGoddess: a fair translation to this would be som thing like: somehow just...cute!

Var så god.
 
Och jag som alltid tyckt att svenska ord later grovare... Med engelskan ar man ju mer "detached" sa att saga till inneborden...
 
Lovepotion69 said:
Och jag som alltid tyckt att svenska ord later grovare... Med engelskan ar man ju mer "detached" sa att saga till inneborden...
Svenska kanske låter grövre än engelska, men språken är ju rätt lika varan ändå tycker jag. Vi har ju många låneord från varandra. "glas" är ju ett exempel. :)
 
norway.gif


Heisann!
Koselig å se at Skandinavia stiller sterkt her på forumet. :kiss:

Kos og Klem!
 
Välkommen välkommen. :)

Äntligen är skolan slut, och nu har jag bara ett år kvar innan jag kan kalla mig arbetslös. :D

Förhoppningsvis får jag en plats i HVs grundutbildning hösten -06, så... :)
Men det ska man väl inte vara säker på... :(
 
Aha! :D

Jag vet knappt vilka Laibach är, men katterna är rätt söta, eller hur? :)
 
Fy f*n vad varmt det är! Och den fuktmättade luften, den är nog värst. Kommer plötsligt ihåg varför jag gillar vintern. :D
 
Wow it's humid there right now? That's a little unusual but I'm sort of glad to have company with heat and humidity anyway . .. yes winter can be nice and cozy . . .and not too hot and humid. :)
 
OceanGoddess said:
Wow it's humid there right now? That's a little unusual but I'm sort of glad to have company with heat and humidity anyway . .. yes winter can be nice and cozy . . .and not too hot and humid. :)
When it is not winter, it is either raining, or is hot and humid. I prefer winter above the other options. Except when it is spring. Then it is perfect. Unfortunatly, spring lasts only some weeks. :(
 
Ibsen said:
För att hålla tråden igång kan vi ställa lite frågor! :D

När förlorade ni oskulden?

Jag har fortfarande kvar min...
Jag skulle förmoda att det är emot reglerna för mej att svara på det om det här är en amerikansk site.

Tjena alla nordbor och andra som förstår svenska!
 
Back
Top