The Dutch Lit Café

Op internet heb ik me nooit (expliciet) als vrouw voorgedaan, behalve vroeger op de middelbare school, in een chatprogramma. Alleen hier werd ik voor het andere geslacht aangezien, al moet ik toegeven dat mijn AV's misschien misleidend kunnen zijn. Als je op mijn AV klikt, zie je nog een foto, dat ben ik ook (onder een dikke laag schmink, dat wel).

Geef toe: soms is het leuk om je (als iemand) anders voor te doen dan je bent, toch? Ik vind in ieder geval van wel, die ene keer per jaar met Halloween is altijd grappig.

Ik heb het op verschillende plaatsen gevierd: 2 keer vanuit mijn werk destijds (1 in een grote disco ergens in West-Friesland, Bob's Saloon of zo, de andere keer in Amsterdam zelf, op een basisschool, waar ik een attractie was omdat ik het meest extravagant eruit zag) en vorig jaar in Middelburg, waar ik het dit jaar weer ga vieren; het hardrockcafé daar, waar ik af en toe kom, organiseert elk jaar een Halloween-feest, dus ben ik daar van de partij.
Nee, ik geloof niet dat ik Amerikaans bloed door mijn aderen heb vloeien, ik hou er gewoon van om me anders voor te doen (zoals ik al eerder heb uitgelegd).

(ben gelijk maar ff mijn gekleurde lenzen gaan schoonmaken, een essentieel onderdeel van eerdere kostuums)

Jag veta inte från BitComet, ursäkterna/sorry.

Alles okay M's, al aan het voorbereiden?

M's girl said:
By the way..... you've changed ;)
Ik heb meer dan 3000 erotische foto's en tekeningen/animaties, dus ik zal meer dan eens van afbeelding veranderen.

Last edited:
Ik ben gewoon thuis. :( In plaats van een weekend vol spanning en avontuur.

De geliefde is vrijdag onverwacht het ziekenhuis in gedraaid.

Doe mij dus maar een dubbele van iets. Maakt niet uit wat, als het maar verdooft.

:eek:

DarkBee said:
Ik heb meer dan 3000 erotische foto's en tekeningen/animaties, dus ik zal meer dan eens van afbeelding veranderen.
Misschien moet ik non worden.... hmmmmm :p

ik ben dr wel hoor, alleen een beetje druk. je kent t wel. zit nu weer in denemarken, nou ja zitten!
Dark Bee, leuke afbeelding. geeft me inspiratie om maar eens naar de noone te gaan om een difficult language te leren.
Tulip, niets ernstigs hoop ik.
M's, haha. mis jou ook

Goh Tulip, vervelend. Hou m maar goed in de gaten dan.
Doe ik M's.
Denmark, vanliga halsingnar fran M's girl.

Hé, hallo. Hoe gaat het met jou?

Ik ben even een beetje van de kook. Nieuwe vrijer ligt in het ziekenhuis.
Niet naast de deur en nog zo nieuw dat ik de familie maar niet voor de voeten loop.

:cool:

Back