The Dutch Lit Café

Maar je hebt toch nog wel contact met hem mag ik hopen?
(kaartje/telefoon)

Beetje van de kook...dus voorlopig geen hete ehhhh dingen? hahaha...:)

Sorry, het zuigt wel hoor en dan niet op de lekkere manier...
*geeft warme hug*

nog wat drinken?

SimonLeBonbon said:
Maar je hebt toch nog wel contact met hem mag ik hopen?
(kaartje/telefoon)

Beetje van de kook...dus voorlopig geen hete ehhhh dingen? hahaha...:)

Sorry, het zuigt wel hoor en dan niet op de lekkere manier...
*geeft warme hug*

nog wat drinken?

Vrijdagavond even gebeld. Ik weet dus dat ie veilig in het ziekenhuis is aangekomen. LOL Er wordt goed op 'm gelet. Verder hoor ik het wel als ie weer thuis is. En natuurlijk heb ik een kaartje gestuurd.

Opwinding zal wel ten strengste verboden zijn.
Ik blijf dus maar uit de buurt. :D

Dank voor de hug, dat is altijd welkom. ;)

Ik hou van kroelen....

Nou ik weet zonet nog niet of de opwinding zo slecht is.....
Sex is erg gezond, en een goede cardiologisch training :)

Dus al hij ontslagen uit het ziekenhuis is, zou ik hem in ieder geval goed getraind houden... :p

Over trainen gesproken, ik ben tegen het cammen aangelopen, ik voel me net een puber die het masturberen heeft ontdekt...geen houden aan! 'tis al weer aan het zakken, maar ik wist niet dat jezelf ehhh exposen (?) zo opwindend kon zijn... Weer een ervaring rijker...ok dan, een paar ervaringen... :D

Wat dronk je ook alweer? Heb hier verse koffie...

SimonLeBonbon said:
Ik hou van kroelen....

Nou ik weet zonet nog niet of de opwinding zo slecht is.....
Sex is erg gezond, en een goede cardiologisch training :)

Dus al hij ontslagen uit het ziekenhuis is, zou ik hem in ieder geval goed getraind houden... :p
Dat klopt inderdaad: seks is een hele goede work-out, en rustige, liefdevolle seks een hele goede manier om te ontspannen. In beide gevallen wordt het hart niet meer belast dan normaal, dus doe vooral je ding :nana:

Is er nog koffie?

En nee, nog niet thuis. :(

Maar dan valt er nog weinig te vertroetelen ... andere stad. *zucht*

:cool:

Doe mij maar koffie.

Ik vertroetel voornamelijk mezelf.
Door mijn rug gegaan, foute werkhouding. :eek:

M's girl said:
...en Dark Bee.... ja? Waar is Dark Bee?

Ik ben er gewoon nog, heb alleen niet zoveel te melden (en mijn productie is ook ernstig opgedroogd...).
Nu ik aan het werk ben, heb ik weinig tijd meer om te schrijven of wat dan ook te doen, maar ik lees trouw elke dag de nieuwe berichten op het forum (in ieder geval die in Story Ideas, sommige threads van het GLBT-forum en hier in het Nederlandse gedeelte uiteraard), maar posten doe ik niet zoveel meer.

Dan maar wat minder geld...

een bon voor $25 in plaats van $100/200 is ook leuk, ik hoef er tenslotte niets bijzonders voor te doen dan verhalen te schrijven, al kan ik het geld natuurlijk altijd goed gebruiken...

M's girl said:
Huh? Kan je dan geld verdienen met dat verhalen schrijven? Hier op Lit? Dat wist ik niet!

Anyway, good to see you're still around ;)

Koffie, thee anyone? :D
De Survivor Contest misschien?

Ben net wakker, een kopje thee is wel lekker.

M's girl said:
Oké, ik heb thee gezet.

Ja, ik weet het ook niet? Jij hebt het over bonnen van $ 25 in plaats van $ 100/200 dus ik wist niet wat je daar mee bedoelde. Dat verdien je met verhalen hier op Lit?
Zie hier, helemaal onderaan de scorekaart van de Survivor Contest.

Voor mij een kopje thee om wakker te worden deze ochtend. Ik moet zeggen dat het lastig is vandaag om de spinnenwebben uit mijn hoofd te schudden.

Het ligt eraan voor welke doelgroep ik sta (tegenwoordig zijn het echt studenten, een paar geleden waren het middelbare scholieren).
Bij de middelbare scholieren gebruikte ik altijd tijdens mijn eerste les het volgende zinnetje:

In de geschiedenis draait het om drie dingen:
1. Geld
2. Macht
3. Seks

Dat seks eigenlijk haast niet aan bod kwam, maakte niet zoveel uit. Het ging vooral om de openingszin om ze te boeien.

Dit jaar geef ik o.a. een college over de oorspronk van het islamitisch fundamentalisme. Daarbij kan ik natuurlijk mooi een koppeling maken naar de toestand in de wereld tegenwoordig.

Ach..het is gewoon een trucje om ze eerst mee te krijgen. De bedoeling is dat ze op een gegeven moment het inzicht ontwikkelen om zelf bepaalde patronen te zien.

Heb jij een favoriete periode in de geschiedenis? Zo ja welke en waarom.

Btw..doe mij maar een spa rood (dieet)

Jup gezien. Vond het een goeie film (vergeet ook het boek ooit niet te lezen).

qua seks en dergelijke is er door geschiedenis heen ook een hoop interessante informatie te vinden bijvoorbeeld over schoonheidsidealen en veranderende seksuele moralen en voorkeuren.

iets interessants is bijvoorbeeld dat mannen vroeger veel meer op molligere vrouwen vielen. Dat straalde namelijk rijkdom en gezondheid uit.
Tegenwoordig is het modebeeld dat van de slanke vrouw, maar ik denk dat veel mensen toch ook inzien dat dat niet gezond (of mooi) is.

Verder is grappig om te weten dat vroeger anale seks relatief gewoon was. Dit was met name zo in de tijd voor de pil en de victoriaanse moralisering van de samenleving.
In amerika zijn er nog mensen die denken dat anale seks geen seks is overigens (uit een onderzoek bleek dat 33% van de jongeren zei nog geen seks gehad te hebben, maar wel iemand gepijpt of gebeft te hebben of anale penetratie gehad te hebben).

Back