The Dutch Lit Café

Ik moet eigenlijk erkennen dat ik daar kwaad om zou kunnen worden. Voor mij heeft iedere vrouw iets moois (of dat het nu mijn type is of niet).
Daarnaast moet je respect hebben voor de gevoelens en uiterlijkheden van anderen.
Ik vind niet dat iedereen zo maar naakt op het internet moet gaan staan (als ze daar zin in hebben prima, zolang ik maar niet gedwongen wordt om te kijken. Tuurlijk als er iets leuks bij zit, dan kijk ik wel)

Het is natuurlijk vragen naar de bekende weg. Veel mannen zitten daar volgens mij alleen om vrouwen naakt te zien (kunnen ze veel beter iets downloaden van emule volgens mij).
Maar het kan zijn dat er een mooie vrouw (mijn smaak) tussen zit. Ik moet bekennen dat er ik er wel eens gekeken heb en dat ik duidelijk kan zeggen dat er veel gefocussed werd op bepaalde lichaamsdelen. Ben zelf iemand die meer voor het totaalplaatje gaat (daarnaast vond ik het soms echt dramatisch wat zag).

Ik snap ook niet wat sommige vrouwen daar nu leuk aan vinden..jezelf in slecht genomen (close up) foto's laten zien aan mannen die met hun pik in hun hand zitten, nogal logisch dat het commentaar positief is.

Tja..niet dat ik ooit om seksueel contact verlegen heb gezeten, maar het lijkt me dat je sneller (en beter?) contact krijgt als je naar bar of disco gaat. Hier kan de persoon achter de computer iemand anders zijn, daarnaast kan hij/zij heel ver weg zijn.

Mwa..ik ben waarschijnlijk dan iets te ouderwets omdat ik altijd meer het totaal plaatje wilde: relatie en seks. geen seks zonder relatie. ik denk dat het de seks intenser maakt als je elkaar kent en diepe gevoelens voor elkaar het (ja..Dieper dan lust ja)

Tuurlijk..lust versterkt een relatie..maar ik denk dat er meer dan lust nodig is voor relatie en dat de gevoelens die loskomen binnen een relatie de lust (kunnen) versterken

M's girl said:
Ik mis een paar mensen.... ;-)
Ik trek vast een flesje van het één of ander open.... iemand iets drinken?
Ben net thuis van werk en heb jullie uitvoerige discussie net gelezen. Doet u mij maar een mixje van het een of ander (liefst iets met limoen/citroen).

M's girl said:
Mixjes, hmmmmmm een vriendin van mij drinkt al sinds jaar en dag Baco's en doet daar vaak vaak citroen(sap) in, zoiets? Weet je wat ook lekker is? Limoncello, ken je dat? Is een Italiaans drankje (aperitif). Erg lekker, en een klein beetje (minder dan je zou verwachten) citroenerig.

Tsja, dat hebben we goed gedaan hè, met dat lullen :D
Mij onbekende drankjes wil ik altijd wel proberen (tenzij er kokos in zit, dan ga ik letterlijk over m'n nek), dus doe maar iets.

Ja, d'r zijn behoorlijk wat pagina's bijgekomen. Dat wil niet zeggen dat het geen inhoudsloze discussie is, verre van dat, maar ik ga me er niet in mengen: mijn kennis van relaties en seks is (op praktisch vlak) minimaal.

Last edited:
He, he, ik ben er weer.
Kroeg donker, iedereen al naar huis ... tssss

Morgen beter?

Enne ... de vakantie komt eraan. :nana:

Black Tulip said:
Enne ... de vakantie komt eraan. :nana:
Vakantie? Ik moet gewoon werken hoor... :devil: Niet dat ik dat zo erg vind, want er moet tenslotte toch geld verdiend worden en plannen had ik toch niet, behalve heel erg weinig nuttigs doen.

Last edited:
Onderwijs, hè. Herfstvakantie.
En ik mag voorlopig nog niet hele dagen werken, dus lekker tijd om te schrijven.
LOL Achter mijn pc thuis zit ik namelijk wel goed.

:D

Back