Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
'slaat zijn whisky acherover', doe mij nog maar een dubbele whisky .Black Tulip said:Na de derde keer identificeren bij de dierenambulance, heb ik verklaard in dit huis geen kat meer te willen.
En ja, als ik een ander huis vind met minder verkeer voor de deur, komt er beslist weer een, of twee.
Jij z'n voeten en ik z'n schouders?
M's girl said:Goed idee. En als ie te zwaar is rollen we 'm gewoon hoor. E zal wel raar staan te kijken, maar what the heck... beter dan dat ie niet thuis komt, toch?
E's Toy said:Ik kan ook wel in het cafe blijven slapen
ow oke, BT wordt jij mij drankmaatje straks? of ga je ook naar huis.......M's girl said:Kan....
.... maar ik ga zo hoor, dat zeg ik: heb wat te vieren zo. Misschien kan je BT nog strikken om je drankmaatje te worden verder?
Black Tulip said:Wat doe je hier dan nog?
Ja hoor, schuif maar door en we gaan nog niet naar huis.....Black Tulip said:Nah, nog een voor het slapen gaan.
Jij ook nog, E's?
slurps, enne kook een bjeetje op het krjukje, sjammieBlack Tulip said:Oeps! Hebbik nie goegedaan, alles d'rnaas.
Moeje likke, ligop de bar.