The Dutch Lit Café

Hallo E's, en M's,

Geef mij ook maar een glaasje.

Jee, wat zielig, E's. Maakt niet uit of ie oud was, blijft 'drietig'.

:(

Sta iedere keer weer te janken bij een dooie kat. * zucht *

:rolleyes:

Ja ik zal hem morgen het slechte nieuws vertellen, het was al te laat om te bellen.

LOL Ik had ook al die associatie.

Ja, wijn, rooie, is altijd goed.

Ik heb dus altijd katten gehad, maar ja, de busbaan voor het huis... :eek:

Busbaan? Dat is wel wreed. Ik zal eerlijk zijn, ik heb het (dus) ook niet met katten, maar dat betekent nog niet dat ik het niet sneu vindt als ze overreden worden ofzo. En nu? Neem je ze maar niet meer om die reden?

Enfin, je was toch naar een ander huis aan het uitkijken.... eentje zonder busbaan voor de deur dan maar!?

Wijntje komt er aan. Ik zal ook nog maar een dubbele voor E's inschenken denk ik... Help je me mee 'm zijn bed in rollen als het te goed aan slaat? :D

Na de derde keer identificeren bij de dierenambulance, heb ik verklaard in dit huis geen kat meer te willen.

En ja, als ik een ander huis vind met minder verkeer voor de deur, komt er beslist weer een, of twee. :rolleyes:

Jij z'n voeten en ik z'n schouders?

:D

Black Tulip said:
Na de derde keer identificeren bij de dierenambulance, heb ik verklaard in dit huis geen kat meer te willen.

En ja, als ik een ander huis vind met minder verkeer voor de deur, komt er beslist weer een, of twee. :rolleyes:

Jij z'n voeten en ik z'n schouders?

'slaat zijn whisky acherover', doe mij nog maar een dubbele whisky ;).

Ja da snap ik heel goed, dat je even geen kat nu meer wilt BT :rose:

M's girl said:
Goed idee. En als ie te zwaar is rollen we 'm gewoon hoor. E zal wel raar staan te kijken, maar what the heck... beter dan dat ie niet thuis komt, toch? :rolleyes:

Zo is 't maar net!

Hoe is het weer daar bij jou BT? Na wat gerommel en gedonder hier vanmiddag (met de bijbehorende regen) was het weer snel zonnig. Bij jou ook de lucht geklaard?

Ik doe een rondje trouwens. Vandaag is een klein beetje een speciale dag. M en ik kennen elkaar precies twee jaar vandaag! Dat gaan we zo maar eens vieren in bed denk ik.

[Ja, zegt hij :D , hij kijkt over mijn schouder mee ;) ]

E's Toy said:
Ik kan ook wel in het cafe blijven slapen :p

Kan....

.... maar ik ga zo hoor, dat zeg ik: heb wat te vieren zo. Misschien kan je BT nog strikken om je drankmaatje te worden verder?

M's girl said:
Kan....

.... maar ik ga zo hoor, dat zeg ik: heb wat te vieren zo. Misschien kan je BT nog strikken om je drankmaatje te worden verder?
ow oke, BT wordt jij mij drankmaatje straks? of ga je ook naar huis.......

Black Tulip said:
Wat doe je hier dan nog?

Uhm ja, je hebt een punt..... vindt M ook :D

Oké, oké, ik ga zo (moet 'mijn' tokootje toch een beetje in de gaten houden én zorgen dat E's niet helemaal wappie wordt?) Een barvrouw heeft toch zo haar verantwoordelijkheden, nietwaar? Houd jij hem gezelschap BT? Dan ga ik mijn M even knuffelen & co....

Ssssh ... anders gaan de buren klagen.
En we hebben geloof ik geen tapvergunning.

mmmmm het is te lekker, nou doe mij er ook nog maar een dan, ploooost :D

Black Tulip said:
Oeps! Hebbik nie goegedaan, alles d'rnaas.

Moeje likke, ligop de bar.

:nana:
slurps, enne kook een bjeetje op het krjukje, sjammie

zo ze mooooooooogen het palfond van het cafe ook wel eens witten, hips

Back