The Dutch Lit Café

Heeey TB, wors eeeeeennnss wakkeeeeel :D zje moe mijjjjjj nog naaaaaar zhuis rollebolllllleeennn

Gaje tog zitte? Doekook.

Kijk ... * plof *

Doejijut liguit?

* gaaaaap *

Truzzzz

Goedemorgen zeg!

Wat is hier gebeurd?! :rolleyes:

De bar plakt en ik zie E's onder een barkruk liggen :eek:

.... en BT ligt op de loungebank te 'pitten'......

Ik denk dat ik maar eens Bloody Mary's moet maken en een pot sterke koffie. Ik zal ook de Alka Seltzers maar te voorschijn peuteren.... denk ik :eek:

Oy.....

Hey! BT! Gaat ie een beetje? Hoe "is je hoofd"? :D

Tsja, ik zie het.... jullie hebben er een mooie boel van gemaakt. Nah, ik ben vast gaan rollebollen (zoals E's probeerde te zeggen) met mijn M. Hope you don't mind ;)

Koffie komt er aan hoor. Alka'tje erbij ;)

Koffie, en een groooot glas water, dan ben ik zo weer bij.

Ik zal wel even de bar schoonmaken.
Maak zo wel een sopje.

:eek:

Nah, ik ben vast gaan rollebollen (zoals E's probeerde te zeggen) met mijn M. Hope you don't mind ;)
Als 't maar gezellig was.

:D

Black Tulip said:
Koffie, en een groooot glas water, dan ben ik zo weer bij.

Ik zal wel even de bar schoonmaken.
Maak zo wel een sopje.

:eek:

Als 't maar gezellig was.

Nah, ga jij eerst maar eens je koffie drinken. Hier, enorm ( :D ) glas water erbij. Proost maar weer!

Dat schoonmaken doe ik wel. Mijn kop bonkt niet; het jouwe? Maar dank voor het aanbod hoor.

Gezellig? Haha, zo kan je het ook noemen. Ja, we hebben het "leuk" gehad en het, voor de zekerheid, vanmorgen nog even dunnetjes over gedaan :p

Jullie tot laat door gegaan?

M's girl said:
Nah, ga jij eerst maar eens je koffie drinken. Hier, enorm ( :D ) glas water erbij. Proost maar weer!

Dat schoonmaken doe ik wel. Mijn kop bonkt niet; het jouwe? Maar dank voor het aanbod hoor.

Gezellig? Haha, zo kan je het ook noemen. Ja, we hebben het "leuk" gehad en het, voor de zekerheid, vanmorgen nog even dunnetjes over gedaan :p

Jullie tot laat door gegaan?

Hihihi. De kop valt wel mee, de nadorst is erger.

Laat? Uh, dat weet ik eigenlijk niet.

Haha, na 12:47 ging bij jou het licht uit zie ik nu... valt eigenlijk best mee dus!

lastmanonearth said:
Wat bijvoorbeeld?

Even teruglezen?

Kort samengevat: E's en BT zijn samen dronken geworden en in het café in slaap gevallen. Het moet een dolle boel zijn geweest. De drank lag overal, en E's (onder barkruk) en BT (op loungebank) ook :D

Het is allemaal goedgekomen! :p

ja dat moet wel een bende geweest zyn, Ik hoop dat je ze zelf de zotzooi heb laten opruimen.
Heeft er nog iemand overgegeven?

realwanderer said:
ja dat moet wel een bende geweest zyn, Ik hoop dat je ze zelf de zotzooi heb laten opruimen.
Heeft er nog iemand overgegeven?

Getver! :D

Nah, de bar kleefde ene beetje boel. Ik hoop dat het alleen van de drank was (want) ik heb het zelf schoon gemaakt :p

BT stelde wel heel lief voor om dat te doen, maar die moest eerst even wakker worden en bijkomen. En E's krijg ik niet wakker; die ligt nog steeds onder die kruk daar te snurken! Zie je wel?

Gelukkig heeft er niemand overgegeven, daar heb ik altijd zo'n hekel aan! Dan hadden ze mooi zelf mogen dweilen hoor!

Wat drinken we?

lastmanonearth said:
Doe maar gewoon een Averna zonder ijs.

Averna? Even afstoffen hoor!

Kijk je wel uit? Er zit 32% alcohol in.... anders kan je zo naast E's gaan liggen!

Proost!

M's girl said:
Averna? Even afstoffen hoor!

Kijk je wel uit? Er zit 32% alcohol in.... anders kan je zo naast E's gaan liggen!

Proost!

Ongelooflijk, zoals jij al die afbeeldingen kan vinden! Ach, er zijn wel steviger drankjes, hoor. Heb je: fil'e ferru?

lastmanonearth said:
Ongelooflijk, zoals jij al die afbeeldingen kan vinden! Ach, er zijn wel steviger drankjes, hoor. Heb je: fil'e ferru?

Moet ik ook nog ergens hebben......

Een goed georganiseerde bar is het halve werk was het gezegde toch? :D

Ga je nou niet alles door elkaar drinken?

Goed met plaatjes? Ach..... [shrug] ... kleuterschool afgemaakt hè?

M's girl said:
Moet ik ook nog ergens hebben......

Een goed georganiseerde bar is het halve werk was het gezegde toch? :D

Ga je nou niet alles door elkaar drinken?

Goed met plaatjes? Ach..... [shrug] ... kleuterschool afgemaakt hè?

Echt bijna eng, dit. We gaan verder: ik lust wel een limoncello, maar dan wil ik wel eerst de fles even zien, natuurlijk.

Back