The Dutch Lit Café

lastmanonearth said:
Doe maar gewoon een Averna zonder ijs.

Averna? Nee dan heb ik liever een Fernet Menta uit de diepvries.
Mooie reclame ook er komen ysklontjes en een Italiaanse vrouw in voor
mmmmmmm :p :p :p

Oh PS, M's girl laat dat plaatje van de drank maar zitten in dit geval.
Maar als je een plaatje van die vrouw uit de Italianse Fernet reclame tevoorschyn kunt toveren zou ik zeer onder de indruk zyn

:D :D :D

Google, here we come!!!

lastmanonearth said:
Echt bijna eng, dit. We gaan verder: ik lust wel een limoncello, maar dan wil ik wel eerst de fles even zien, natuurlijk.

Ik heb alleen deze..... of ik moet het zelf maken (wordt ook veel gedaan) maar dan moet je morgen terug komen :D

realwanderer said:
Oh PS, M's girl laat dat plaatje van de drank maar zitten in dit geval.
Maar als je een plaatje van die vrouw uit de Italianse Fernet reclame tevoorschyn kunt toveren zou ik zeer onder de indruk zyn

:D :D :D

Google, here we come!!!

Deze?

lastmanonearth said:
Echt bijna eng, dit. We gaan verder: ik lust wel een limoncello, maar dan wil ik wel eerst de fles even zien, natuurlijk.

Google is my friend, friend :D

burb, djees waar ben ik, ow hi M's girl. Pff doe mij maar een Advil en een koffie :(

Nou doe me nog maar een glaasje dan. Ik heb nog geprobeerd de afbeelding te Googelen, maar het is me niet gelukt :confused:

E's Toy said:
burb, djees waar ben ik, ow hi M's girl. Pff doe mij maar een Advil en een koffie :(

Ha! Goedesmorgens! Alka'tje ook goed? Schijnt beter te helpen tegen de kater hoor, heb ik me laten vertellen...

Want je weet (nou jij misschien niet maar RW wel) ik houd niet zo van katten dus ook niet van katers! Bovendien drink ik er, doorgaans, niet genoeg voor.

Maar enfin, was het nog gezellig gisterenavond/vannacht? Ik vond je onder een kruk vanmorgen maar je lag 'zo lekker' :rolleyes: dat ik je maar heb laten snurkelen....

Koffie komt er aan!

realwanderer said:
Nou doe me nog maar een glaasje dan. Ik heb nog geprobeerd de afbeelding te Googelen, maar het is me niet gelukt :confused:

Tsja, dit was ook de enige dame die ik vond in combi met het drankje....

Wat kan ik voor je inschenken?

Nou als je het dan toch vraagt doe mij maar martini rosé! Peukie erbij en ik ben er klaar voor! (waarvoor? geen idee..)

Martini Rosé, ohja, ik wist niet eens dat we die hadden. Here you go: proost! Doe ik een gewone rosé (lekkere uit Bandol staan) en een sigaartje erbij.

Dus, vertel eens, wat brengt jou hier naar Lit. Ik zie dat je al een tijdje geregistreerd staat maar nu pas post. Moest je een drempeltje over?

Leuk, in ieder geval, om er iemand bij te hebben!

Cheers dus!

Danke!

Tja.. niet zo de behoefte om te posten, hield het bij alleen lezen.. even een tijdje niet geweest omdat ik het te druk had. Maar vandaag ineens een enoooorme drang om te posten.. :p

meisje1983 said:
Danke!

Tja.. niet zo de behoefte om te posten, hield het bij alleen lezen.. even een tijdje niet geweest omdat ik het te druk had. Maar vandaag ineens een enoooorme drang om te posten.. :p

Tsja, het hoeft ook niet natuurlijk, maar ik vind het wel heel leuk. We missen nog wat vrouw-kracht hier, al doen BT en ik vleselijk ... eh... vreselijk ons best! :rolleyes:

M's girl said:
Tsja, het hoeft ook niet natuurlijk, maar ik vind het wel heel leuk. We missen nog wat vrouw-kracht hier, al doen BT en ik vleselijk ... eh... vreselijk ons best! :rolleyes:

LOL

Leuk je te ontmoeten, Meisje.

:D

Leuk je te ontmoeten, Meisje.

Van hetzelfde!

Tsja, het hoeft ook niet natuurlijk, maar ik vind het wel heel leuk. We missen nog wat vrouw-kracht hier, al doen BT en ik vleselijk ... eh... vreselijk ons best!

Ja raar eigenlijk, zo weinig vrouwen.. Zowiezo niet heel erg veel Nederlanders in verhouding.. Maar tis al een hoop verbeterd :)

OK wat drinken we? mmm rooie wyn voor my. Zoutjes iemand? of kaas?
mmmm of bitterballen, daar kryg je dan opeens zin in als je niet in Nederland woont

M's girl said:
Ha! Goedesmorgens! Alka'tje ook goed? Schijnt beter te helpen tegen de kater hoor, heb ik me laten vertellen...

Want je weet (nou jij misschien niet maar RW wel) ik houd niet zo van katten dus ook niet van katers! Bovendien drink ik er, doorgaans, niet genoeg voor.

Maar enfin, was het nog gezellig gisterenavond/vannacht? Ik vond je onder een kruk vanmorgen maar je lag 'zo lekker' :rolleyes: dat ik je maar heb laten snurkelen....

Koffie komt er aan!
Nah en borrel gaat er wel weer in :D Proost allemaal..............

realwanderer said:
OK wat drinken we? mmm rooie wyn voor my. Zoutjes iemand? of kaas?
mmmm of bitterballen, daar kryg je dan opeens zin in als je niet in Nederland woont

Daar heb je een paar aardige sites voor, wist je dat? Heimweesnacks enzo. Mocht je een overzichtje willen hebben dan zal ik even voor je zoeken. Verder kan je natuurlijk prima in 'ons café' terecht.

Virtuele bitterbal anyone? :D

jammie, bitterballen... Doe mij maar een portie :nana: en een biertje ernaast

M's girl said:
Daar heb je een paar aardige sites voor, wist je dat? Heimweesnacks enzo. Mocht je een overzichtje willen hebben dan zal ik even voor je zoeken. Verder kan je natuurlijk prima in 'ons café' terecht.

Virtuele bitterbal anyone? :D
ja voorlopig maar bitterbalen met mosterd :rolleyes:
En bier, dat is inderdaad het beste!!

Back