realwanderer
Literotica Guru
Heb je ook een terrasje met WLAN. Dan heb ik wel zin in een pul bier met dit weer
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
E's Toy said:Het is tijd voor een borrel, wie doet er een rondje mee?
ja dat is niet helemaal duidelijk meer, anyway ook wat drinken?M's girl said:Hey! Gezellig hier. Wie kust wie? Ik ben de draad even kwijt.
E's Toy said:ja dat is niet helemaal duidelijk meer, anyway ook wat drinken?
Ik had even een LIT time-out zeg maar borrel komt eraanM's girl said:Oh, nou... doe maar dan, ja. Een cointreau met ijs lust ik wel.
Welkom terug trouwens! Waar was je?
E's Toy said:Ik had even een LIT time-out zeg maar borrel komt eraan
E's Toy said:eeuh koffie op dit moment
E's Toy said:ja is ook lekker, ja het kan nooit kwaad om minder bier te drinken, niet dat ik er voor mijn lijn aan hoef te denken, integendeel eigenlijk maar minder alcohol is gewoon beter voor de mens. Ik kan er ook heel goed tegen namelijk, wordt niet snel dronken of vervelend....
M's girl said:Het schijnt dat een alcohol consumptie per dag helemaal niet slecht is. Er zijn hele volksstammen oud mee geworden. Twee glaasjes is ook niets mis mee, al ligt het er wat aan wát je drinkt (een glas wijn is geen glas whisky natuurlijk).
Het tegenstrijdige aan die stelling is dat je bij dagelijkse/regelmatige consumptie ook direct als alcoholist/ alcohol verslaafd aangemerkt mag worden. Iemand die iedere dag drinkt mag officieel een alcoholist heten...
Het feit of je wel of geen last hebt van je (overmatige) alcoholconsumptie zegt niets over hoe goed of slecht het voor je is of dat je geen alcoholist zou zijn. Het gaat er meer om of je er buiten kan. En hoeveel je drinkt natuurlijk. Het zal eerder een probleem worden als je iedere dag drinkt en dan vervelend wordt, dan als je iedere dag drinkt en je er (door de gewoonte!) geen last van hebt of iemand stoort.
E's Toy said:nee ik val er niemand lastig mee, maar het lijkt mij gewoon beter om minder te drinken.... proost
Black Tulip said:
Ik drink iedere dag ... 1 glas wijn bij het koken.
E's Toy said:nou een flesje of 4-5 (bier) ging er wel in, daarna 2 whisky of iets anders, genoeg dus....
E's Toy said:ja en koffie is ook niet echt goed, althans in de hoeveelheden die ik drink, schijnt ook weer de smaak van mijn sperma negatief te beinvloeden, hmmmm ik neem maar een glas water denk ik, proost
E's Toy said:jawel, tuurlijk mag je een zonde hebben, chips ik rook ook stevig... ach soms is water best oke hoor, maar niet te vaak drinken haha