The Dutch Lit Café

Geen koekje?! :eek:

Goedemorgen trouwens, je ziet er goed uit. Nieuwe (....) Av? :rolleyes:
Eens even bedenken wat dat over jou zegt... :D :p

Tsssss..... is het al borreltijd? Ik ben met een verfklusje bezig maar er zit van alles tegen... :eek:

verfpot omgevallen? dat komt door te veel cafeine. Daar gaan je handen van trillen. Compenseer het maar met wat wyn :D

realwanderer said:
verfpot omgevallen? dat komt door te veel cafeine. Daar gaan je handen van trillen. Compenseer het maar met wat wyn :D

Nee, niet eens.... maar ik wilde een deur schilderen en daarvoor moet de deurkruk er eerst af. De vorige (mannelijke) bewoner was een klusser. Hij heeft veel dingen mooi gemaakt in dit huis, echt waar. Maar soms komen we ook dingen tegen waarvan je :rolleyes: dit doet. Van die oplap-crisis-oplossingen. Het pennetje dat de handvaten van de deurkruk bij elkaar moet houden is niet meer het originele, zo te zien, en ik krijg het er met geen mogelijkheid meer uit!

Hamers, tangen en scheldwoorden ( :D ) zijn er al aan te pas gekomen, maar noppes, niks, nada. Nu ga ik maar wachten op de thuiskomst van mijn sterke man :D

Doe mij dus maar een zoete witte, lekker!

Een zoete witte!!
en ik neem zelf dan een droge rode

Ja dat wordt een spyker uitboren.
wy hadden een huis gekocht van een klusser. Maar een beetje onconvensioneel zal ik maar zeggen. Het heeft me een paar jaar gekost om al zyn creaties te ontmantelen.
Engelsen en home improvements. Een heel appart onderwerp.

Ja, ik heb me ziek gemeld... :D

Gisterenavond weer eens in een échte kroeg geweest en iets te veel wijn gedronken. Dat op zich was nog niet zo heel erg maar ik denk dat ik ook een griepje te pakken heb... :eek:

Dus ik houd me even rustig....

Hier een glas citroen sap met honing en heet water.
En als dat niet helpt dan moet je maar was whisky proberen

's middags!

Nah, het is gezellig druk geweest hier :eek: :p in mijn afwezigheid. Ben nog een beetje wiebelig (toch óók een griepje :eek: ) en nog niet helemaal fit, maar, hé, dat hoeft ook niet voor in een virtueel café.

Gisteren werd de komst van een nieuw forum aangekondigd, en vandaag - da's snel - is het er al. Iedereen die zijn portugees wat wil opvijzelen kan op het Portuguese Literotica Forum terecht. Misschien moeten we met z'n allen daar naartoe verhuizen? :p

Maandag alweer..... Maar wél lekker weer! Koffie iemand? Ik zet de stoelen vast buiten....!

Gisterenavond een mooie film gekeken: "Memoirs of a Geisha ", iemand die gezien?

En als we het dáár over hebben.... ik ben al heel lang op zoek naar een film die in het Engels vertaald "Raise the red Lantern" heet. Ik heb 'm ooit op VHS gezien uit de videotheek (filmhuis hoekje) en ben sindsdien op zoek naar een eigen exemplaar. In Amerika is ie inmiddels goed verkrijgbaar op DVD, dat wel, maar ja, verkeerde regiocode. Mocht er iemand zijn die 'm ergens op DVD heeft gezien (hier in NL of op internet) met de juiste regiocode dan houd ik me van harte aanbevolen. Voor de geinteresseerden.... dit is 'm ....

Last edited:
Black Tulip said:
Hallo, daar ben ik weer.
Is het al tijd voor een glaasje wijn?

:D

Bier na wyn geeft fenyn
Wyn na bier geeft plezier.
= Het is altyd goed voor een wyntje, terwyl het alleen goed voor een biertje is totdat je wyn hebt gedronken

Eerst maar weer eens koffie dan?

Pfff... die griep wil er toch niet helemaal uit hoor, drankjes en brouwseltjes ten spijt. En het is nog wel zulk mooi weer! Ik ben in de war :eek:

Enfin, dat zeg ik: eerst maar eens koffie ....

M's girl said:
Eerst maar weer eens koffie dan?

Pfff... die griep wil er toch niet helemaal uit hoor, drankjes en brouwseltjes ten spijt. En het is nog wel zulk mooi weer! Ik ben in de war :eek:

Enfin, dat zeg ik: eerst maar eens koffie ....

Al Echinacea geprobeerd? Druppels of tabletten, 't helpt mij altijd geweldig.

Oh, en ik lust ook nog wel een bakje.

Black Tulip said:
Al Echinacea geprobeerd? Druppels of tabletten, 't helpt mij altijd geweldig.

Oh, en ik lust ook nog wel een bakje.

Uhm, nee, dat niet. Ik vertrouwde op de (sterke) drank... :D
Niet goed? Mwah... het is ook niet echt erg ofzo... maar ik blijf er tegenaan hangen, ken je dat?

Koffie komt er aan. Hoe is het nieuwe schooljaar begonnen?

Mijn neefje ging vorige week voor het eerst naar het voortgezet onderwijs. Eerste dag was vet cool! Maar ja, dat was een beetje rommelen en spelletjes doen ( :confused: ) vertelde hij. De tweede dag was dus al minder vet cool en inmiddels heeft hij zijn eerste huiswerk binnen en wordt het een beetje chilly ;)

Bovendien, maar dat is geen nieuws natuurlijk, loopt het kind (hij is niet zo heel groot) met boeken te sjouwen waar jij en ik Van Gend en Loos voor zouden inhuren, maar ja... :eek:

Hoe begint een nieuw schooljaar? Met chaos! :D

Da's al vijfentwintig jaar zo. LOL
Vandaag voor 't eerst naar de nieuwe plek geweest.
Maandaq ben ik helemaal over, zal ik maar zeggen.

:nana:

Black Tulip said:
Hoe begint een nieuw schooljaar? Met chaos! :D

Da's al vijfentwintig jaar zo. LOL
Vandaag voor 't eerst naar de nieuwe plek geweest.
Maandaq ben ik helemaal over, zal ik maar zeggen.

:nana:

Chaos, tsja... hoort er een beetje bij idd. Ik heb een aardige sollicitatie lopen, dus wie weet kan ik binnenkort ook naar mijn nieuwe plek :rolleyes: Krijg ik wel ook véééél minder tijd voor hier, maar who cares. :p

Back