The Dutch Lit Café

M's girl said:
Real! Welkom.... ah... je maakt de omzet van de week weer goed zie ik. :D
Was je op reis? Ik 'zag' je laatst met laptop on vliegveld en toen een tijdje niet. Tsja, het is hier een komen en vooral gaan. En dat terwijl komen toch zo veel leuker is :rolleyes:

Nou ja.... hier, een biertje! Proost!

Ja Ja komen is altyd beter LOL

kan ik ook zelf wel even bakken.
hoewel zo'n plaatje van een spiegelei dat je gegoogled hebt wel lekker is.

Hoe had U Uw ei willen hebben?
Ik heb de Google-kast open getrokken en zie hier....

Hallo, ik ben er weer.

Is de koffie al klaar?
Afwas is aan kant en ik hoef niks voor te bereiden voor morgen ---> geen lessen meer te geven.

:nana:

Volgende week begin ik op de nieuwe plek.

:D

Ja, ik hier :D

Oh.... je had het niet tegen mij natuurlijk! :p

Maar ik was op weg naar bed... ben ik er een avondje niet, loopt het hele café vol.... what do you know...

:D

1 kopje koffie. Graag.

Ken je day lieje nog (1 kopje koffie) het ging over the koffie jufrouw op de kantoor vloer.
"maar als de koffie juffrouw wil, dan light het werk stil" (dat is de enige regel die ik me nog herinner)

Nee, ken ik niet, maar dat geeft niks. Ik maak koffie, maar jij bent al weer foetsie... zit ik straks wéér met een volle pot voor noppes. Dat zeg ik... de tent gaat nog eens failliet!

doe mij ook maar wat dan, hele avond bezig geweest om mijn compu een beetje normaal te krijgen, maarja ben niet zo heel technisch dus echt veel ben ik nog niet opgeschoten..

Je computer en normaal krijgen.... haha, klinkt als een contaminatie... tell me about it.

Nou ja, had je al iets te drinken gevonden? Ik wil nog best één drankje doen, maar was eigenlijk op weg naar bed!

Back