The Dutch Lit Café

coz752 said:
hihi .. dan ben je net door de bananenrok uhm mand gevallen
nog eentje , maar dan wel met jou :devil:

Ja maar.... ik ben mijn bananenraffiastrookjesdingetjerokje kwijt :eek:

Gaat niet :D

jaja
smoesjes .. smoesjes

zou bijna zeggen , je mag de mijne wel lenen ... maar , kan hem zo snel niet vinden

doe maar een kopje koffie dan :cool:

coz752 said:
jaja
smoesjes .. smoesjes

zou bijna zeggen , je mag de mijne wel lenen ... maar , kan hem zo snel niet vinden

doe maar een kopje koffie dan :cool:

Nee.

Het is echt waar; geen smoesjes :D

Koffie komt er aan.

:nana: Yeah, goed zo Zwarte Tulp!! Al ruim een week, op naar nog een week (of ben ik nu te optimistisch? ;) )

Geen koffie voor mij, maar jullie vermaken je wel zo te zien :D Doe mij maar een wit biertje, kan best nog met die temperaturen van nu.

Hihihi. Ik houd het nog even bij koffie, als 't maar decaf is. :rolleyes:

Nog steeds rookvrij. :nana:

doe mij maar een normale
maybe even met de extra cafeine die je uit BT's kopje gehaald hebt:D

Yeah BT! Well done!! :nana: :nana: :nana: Jee, je gaat echt de goede kant op zeg... petje af!

Doe mij maar een doos wijn. Pfff, wat een dag. Slecht geslapen, jengelende peuter, shitty dag op het werk, zeurende vent bij het avond eten, koppijn, sjaggie, moet ik echt doorgaan? De dag is nog zo lang :( Dus ja, doosje graag. Rood aub.

*slaat een glas achterover en valt van kruk*

BurntFlowers said:
Yeah BT! Well done!! :nana: :nana: :nana: Jee, je gaat echt de goede kant op zeg... petje af!

Doe mij maar een doos wijn. Pfff, wat een dag. Slecht geslapen, jengelende peuter, shitty dag op het werk, zeurende vent bij het avond eten, koppijn, sjaggie, moet ik echt doorgaan? De dag is nog zo lang :( Dus ja, doosje graag. Rood aub.

*slaat een glas achterover en valt van kruk*

:D Ohjee

Jij valt na één glaasje van de kruk en ik moet een doosje open trekken? Mwah... Weet jij wat jij nodig hebt? Ducktape. Om jengelende peuter en zeurende vent af te plakken; lekker rustig :p

Houd moed!

Hehe :D Ja, dat had ik gister wel kunnen gebruiken, die tape! Maar gelukkig ging vandaag een stuk beter. Peuter 1 is best lief geweest, en peuter 2 is aan het overwerken. Grappig, kreeg vandaag nog de vraag wanneer 'de tweede komt'. Zeg ik 'die is er al'. Oh ja??? Wanneer is ie geboren dan? 5 juni 1976 :p
Ha! Moeten ze maar niet van die achterlijke vragen stellen.

Zo, ik voel me opstandig, doe mij maar eens een biertje voor de verandering :cool:

Maar dat meiden dagje in sauna, jaaaa! Lekker, een goeie hete sauna, lekker kruidenbaden... hmmmm! Pas nog gedaan met een groep meiden, daar knapt een mens van op :)

Zijn we nog steeds rookvrij trouwens? *doet vast een voorzichtige dans :nana: *

ROFL DUCKtape dus.

20134-Duck-Tape_w.jpg

En ja, nog steeds rookvrij.
Van het uitgespaarde geld ga ik geloof ik maar naar de sauna.
Lekker schoon van binnen én van buiten.

:D

BurntFlowers said:
..... en peuter 2 is aan het overwerken. Grappig, kreeg vandaag nog de vraag wanneer 'de tweede komt'. Zeg ik 'die is er al'. Oh ja??? Wanneer is ie geboren dan? 5 juni 1976 :p

Haha! Ik heb (zelf) geen kinderen. Ja, die van M, maar niet zelf op de wereld gezet dus. Men heeft mij vaak genoeg gevraagd wanneer ik aan de kinderen zou beginnen (want zou toch zo'n goede moeder zijn :rolleyes: ) en dan riep ik dat ook altijd: "Ik heb mijn handen al vol aan die ene"! :D

En nu heb ik er ééntje full time (maar die plast zelf en kleed zichzelf aan; zijn broodjes smeren doe ik meestal nog wel ;) ) en twee part-time erbij. Goed genoeg zo!

Black Tulip said:
ROFL DUCKtape dus.

20134-Duck-Tape_w.jpg

En ja, nog steeds rookvrij.
Van het uitgespaarde geld ga ik geloof ik maar naar de sauna.
Lekker schoon van binnen én van buiten.

:D

Goed hoor! Het spaart idd een hoop geld uit natuurlijk. Ik rook niet aan de lopende band en ik rook (kleine) sigaartjes, dus de schade blijft nog een beetje beperkt. Ben ongeveer 50 euro in de maand kwijt (en dat rook ik niet eens in mijn eentje op zeg maar). Maar daar zou je best een verwendagje voor kunnen inplannen denk ik.

Ik ben alleen niet zo'n sauna-liefhebber..... ;)

Ooooh, we hebben tape-geek :D :p (effe serieus, dat wist ik dus niet :rolleyes: )

Ik ga voor thee vanavond. Ik weet het, 't is vrijdag, maar even geen alcohol vanavond. Extra sterke thee met flink veel vage slaapkruiden, gaat vast werken!

Ik bedoelde Duck-tape (van dát merk) om over de kwaterende snaveltjes van peuter(s) en manlief te plakken. ;)

Hey BT, heb je je verhaal voor de 2006 contest al ingeleverd? Wanneer weten we of je dit jaar wéér gewonnen hebt?

LOL

Daar hoef ik niks voor te doen.

Best year awards worden genomineerd door Laurel & Manu.
Van iedere maand het beste verhaal - de lezers mogen stemmen.

Ik geloof niet dat ik dit jaar een Nederlands verhaal heb gepost. :eek:

Helemaal weinig tot niks geschreven - te druk gehad met afstuderen en daarna de nieuwe baan.

:cool:

coz752 said:
... tallpurisme...
So I see... :D :p

Over verhalen... willen jullie geloven dat ik eindelijk eens aan een origineel verhaal ben begonnen? (In plaats van die eeuweige fanfiction...) Eerste hoofdstuk is bijna af, nog even polijsten en we zijn er. Goh, toch nog productief geweest dit jaar :D

Ik schenk een wijntje in, nog meer liefhebbers?

Is dat een verhaal dat je hier gaat inleveren? En is het in het Nederlands, zodat je misschien nog kan meedingen naar "the award"?

Ik heb koffie gezet. Iemand een kopje?

En? Hebben we allemaal al Sinterklaas gevierd of komt de goede man morgen nog langs? Ik heb 'm gezien..... gisteren. Een goed exemplaar, zeg maar... Goede stem, goed verhaal; een man met ervaring, duidelijk .... (en daar houd ik van :rolleyes: )

Voor ons zit Sint er weer voor een jaar op.

Back