The Dutch Lit Café

Blurp.

Kijk, dat is apart. In de thread heb jij post 2000 gemaakt maar in de lijst staat de teller op 1999.... totdat ik deze zo post.

Maar goed.

Wat hebben we met de fles gedaan......?

Het was zoooo leuk. Eerst hebben we 'm leeg gedronken en daarna hebben we 'm gevuld met water. Toen kwamen we er achter dat we nóg een (lege) fles nodig hadden en dus hebben we er nog ééntje soldaat gemaakt.

Blurp.

En toen hebben we díe ook geveld met water en hebben we onze posities ingekomen ieder aan één kant van het café. Met een volle fles moeten we proberen de waterflessen om te kegelen en de winnaar mocht fles #3 (alias de bal) leeg drinken.

Blurp.

Ik won :D

M's girl said:
Blurp.

Kijk, dat is apart. In de thread heb jij post 2000 gemaakt maar in de lijst staat de teller op 1999.... totdat ik deze zo post.

Maar goed.

Het was zoooo leuk. Eerst hebben we 'm leeg gedronken en daarna hebben we 'm gevuld met water. Toen kwamen we er achter dat we nóg een (lege) fles nodig hadden en dus hebben we er nog ééntje soldaat gemaakt.

Blurp.

En toen hebben we díe ook geveld met water en hebben we onze posities ingekomen ieder aan één kant van het café. Met een volle fles moeten we proberen de waterflessen om te kegelen en de winnaar mocht fles #3 (alias de bal) leeg drinken.

Blurp.

met zijn tweeen drie flessen wijn ...mmmmmm ... gezellige boel (al was het dan met de kleren aan)

M's girl said:
Blurp.

Maar goed.

Blurp.

Blurp.

Jaaaa, maar dat was omdat jij ... eh ... hoe ging 't ook al weer?

:D

Black Tulip said:
Jaaaa, maar dat was omdat jij ... eh ... hoe ging 't ook al weer?

Euh........ :eek:

Oké, oké......

Ik dénk dat ik gewonnen heb.... denk ik.... :D

Zullen we het over iets anders hebben? :D :D :D

(Afleidingsmanoeuvre ... zie pic)

Ja!

Borreltijd!

Ik trakteer. Vandaag de eerste stap gezet naar mijn nieuwe/eigen bedrijf, dus daar moet opgedronken worden (denk ik vind ik)....

M's girl said:
Ja!

Borreltijd!

Ik trakteer. Vandaag de eerste stap gezet naar mijn nieuwe/eigen bedrijf, dus daar moet opgedronken worden (denk ik vind ik)....

kijken of mij ook zoiets gaat lukken , gister gebeld door een intermediair .. ze hadden mijn cv eens onder het stof vandaan getrokken. zodadelijk afspraak met potentieel nieuwe werkgever

coz752 said:
kijken of mij ook zoiets gaat lukken , gister gebeld door een intermediair .. ze hadden mijn cv eens onder het stof vandaan getrokken. zodadelijk afspraak met potentieel nieuwe werkgever

Ah, spannend! Maar dat is dus (weer) iets in loondienst? Ook niets mis mee hoor. Nah, wie weet kunnen we aan het eind van deze dag samen trakteren?! Mijn site (die nog verder gebouwd moet worden) is inmiddels online (ofwel de hosting is geregeld). Het begin is er dus (en nee; ik geef geen URL door :eek: ).

Het is angstaanjagend stil in the Dutch corner... What's up?
Iedereen druk met kerstcadeautjes kopen?

Ik zet een pot koffie... je weet immers nooit wat er binnen komt rollen in het café... :rolleyes:

Het moet niet gekker worden!

HEUSDEN - Helene de Gier uit Heusden heeft de Nationale Postcodeloterij aangeklaagd, omdat ze psychische schade zegt te hebben opgelopen. Begin dit jaar viel de hoofdprijs van de loterij in de straat waar de vrouw woonde en zij had zelf geen loten gekocht.

De vrouw deed zaterdag haar verhaal in het televisieprogramma Nova op Nederland 2. Een woordvoerder van de Postcode Loterij zegt vrijdag inderdaad een dagvaarding te hebben ontvangen.

De mensen met een lot in de Hoogstraat in Heusden mochten 13,9 miljoen euro verdelen.

De Gier vindt dat de manier waarop de Postcodeloterij te werk gaat een inbreuk is op de privacy en de psychische schade bij verliezers in de hand werkt.

De loterij is zich van geen kwaad bewust. De vrouw heeft er bewust voor gekozen niet mee te doen. "Bewust niet deelnemen, betekent dat mevrouw de ins en outs van de Postcode Loterij kende," aldus de kansspelorganisatie. "Als je dan bewust niet deelneemt, dan weet je ook dat als er een grote prijs op je postcode valt, je niet één van de prijswinnaars bent."​
Ken je die 30-minuten-dingen van Adriaan Ederveen? Toen ik dit op TV zag was het omdat ik heel zeker wist dat ik naar een journaal zat te kijken maar anders had dit er zo ééntje kunnen zijn!

Schandalig, hoe mensen zich op zo'n manier in een slachtofferrol weten te plaatsen. Overigens denk ik dat ze nog héél erg véél meer psychische schade zal gaan ondervinden want ik denk dat heel Nederland haar voorzichtig al voor gek heeft verklaard. Het moet niet gekker worden! Of zijn er mensen die er anders over denken?

:D Ik moest dit even kwijt hoor :D

overigens niets geworden, ze zochten een programmeur - en dat ben ik simpel gezegd niet.. intermedierend bedrijf had zich niet goed verdiept in aanbod en mijn cv .. oeps

Iedereen ( :D ) de feestdagen een beetje overleefd? Ik zet een pot koffie, dus wie trek heeft....?

Hè ja, gezellig meid.

Hoog tijd voor een bakje en even bijkletsen. :cool:

Da's toch niet normaal, zo hard werken dat je te moe bent voor zelfs een virtuele kroeg. :rolleyes:

Uh, geen koekje bij de koffie hoor. Er moet al 4 kilo af.

Oôh...... 4 kilo maar? :D Valt mee, toch?

Ik heb 5 dagen Parijse restaurants en brasserieën achter de kiezen nog voor we aan Kerst begonnen... :eek: Ik weeg maar niet eens meer wat er allemaal af moet denk ik! :D

Ik zit een beetje in een ontnuchteringsfase na Parijs. En ik mis niet eens zo zeer de wijn als wel het brood en de croissants 's ochtends. En het land.

Zucht.

Oh, gut, dat kan ik me helemaal voorstellen.

Ik troost mezelf, dat in ieder geval 3 kg gewoon van stoppen met roken komt. :devil:

Ga met Oud & Nieuw een paar dagen weg. Lekker aan zee.
Verheug me er nu al op, uitwaaien. Liefst met een beetje vorst en een zonnetje.

Oh heerlijk! Hoop dat je een beetje weer hebt. Blijf je in NL? Overigens... Parijs was hartstikke koud, maar we hadden ook een strak blauwe lucht en een fel zonnetje dus het was helemaal goed. Alleen zondag werd het wat minder; de enige échte donkere dag voor Kerst zeg maar.

Nah, dat doet ie in ieder geval vandaag. Lekker hoor.

En.... wat gaan we verder doen met oud en nieuw? Wij doen het rustig aan geloof ik. M z'n jongens zijn een weekje bij ons en ik denk dat we het gewoon heel suf met z'n viertjes vieren. We gaan sushi maken... lekker met oliebollen :rolleyes: :D

in ieder geval geen nieuwjaarsduik

de plas hier in de buurt zit vol met blauwalg :D

Nieuwjaarsduik? :eek: Brrrrrr.... Ik moet er niet aan denken! Kan half bevroren blauwalg ook kwaad?

M's girl said:
Nieuwjaarsduik? :eek: Brrrrrr.... Ik moet er niet aan denken! Kan half bevroren blauwalg ook kwaad?
blauwalg komt niet voor (behoort niet) in half bevroren water ;)

Back