The Dutch Lit Café

Geen koffie voor mij, ik zit aan de winterthee :)

Verhaaal, nee niet in het NL maar wel in het EN. En ik wil het ook indienen voor de Lit site inderdaad :)

Och Sinterklaas, ondanks dat wij net van plan waren er aan mee te doen dit jaar (zoonlief is anderhalf) hebben we links en rechts toch cadeaus mee gekregen, komt er vanavond nog iemand langs en is het morgen raak bij mijn moeder thuis. Op zich vind ik het wel grappig, maar ik heb het liever in een keer dan overal verspreid. Ach ja, nog even en het is over. Dan zitten we tot aan de nek in de Kerst drukte, joechei :rolleyes:

BurntFlowers said:
Verhaaal, nee niet in het NL maar wel in het EN. En ik wil het ook indienen voor de Lit site inderdaad :)

Ik neem aan dat je het ons laat weten als je verhaal op de site staat? Als de schrijvers onder ons (nou ja, jullie) het leuk vinden kunnen we een aparte thread starten waarin verhalen aangekondigd en besproken kunnen worden? Ik denk dat ik zelfs een subforum ervoor zou kunnen aanmaken, maar dan moet ik even kijken wat de opties zijn.

Roept u maar!

Zo........

Nog iemand overgebleven nadat de Sint met zijn zak (....) vertrokken is richting Spanje vannacht?

M's girl said:
Zo........

Nog iemand overgebleven nadat de Sint met zijn zak (....) vertrokken is richting Spanje vannacht?

Jazeker ... maar wij hebben het dan ook al afgelopen weekend gevierd ;-)

Kreeg vanochtend wel het volgende SMSje ...

De Sint is weer in het land, daarom mag jij bij Jamin het gewicht van je lul en kloten omzetten in snoep .... VOor jou ligt er een tictac klaar!

MeToo2 said:
Jazeker ... maar wij hebben het dan ook al afgelopen weekend gevierd ;-)

Kreeg vanochtend wel het volgende SMSje ...

De Sint is weer in het land, daarom mag jij bij Jamin het gewicht van je lul en kloten omzetten in snoep .... VOor jou ligt er een tictac klaar!

:D

Duh.... ach, trek het je niet aan.... TicTacs zijn best lekker (soms :rolleyes: )

Welkom op Dutch Lit, trouwens.......

Last edited:
M's girl said:

Duh.... ach, trek het je niet aan.... TicTacs zijn best lekker (soms :rolleyes: )

Welkom op Dutch Kit, trouwens.......

ACh ik denk maar zo ... ze hadden ook snoeppapier kunnen zeggen LOL

Bedankt voor je warme welkom! Ik zie dat jij hier behoorlijk actief bent en dat is goed om te zien. Er zijn niet zo veel Nederlandse sex-forums

Ik ken wel eropodium.nl en shespot.nl

Weet jij nog anderen?

Last edited:
Haha, Dutch Kit heb ik getypt zie ik nu... :eek:
Wil je geloven dat ik eerst (per ongeluk, echt waar!) Klit had getypt?! :rolleyes: Ik dacht dat ik de K weg gedelete had, maar kennelijk niet dus.

Oh well....

Ja, ik ben redelijk actief. Actiever geweest om te proberen de boel hier wat aan de gang te krijgen maar dat lukt niet erg. Ik kom iedere dag nog wel even kijken en probeer zo nu en dan nog wat leven in de brouwerij te houden.

Moet wel een beetje ook hè? Ik ben mod van Dutch Lit....

Er zijn wel andere sites met aardige forums maar ik blijf Lit het leukst/prettigst vinden. Misschien ook omdat er een Nederlandse component is NAAST het internationale forum. Op veel andere sites zie ik een hoop kinderachtig ge-ouweneel. Niet dat hier alles altijd serieus is of hoeft te zijn, maar als threads op een slechte chatsessie gaan lijken met contributors waarvan je de gemiddelde leeftijd niet boven de 13 schat gezien het taalgebruik dan haak ik af, snap je?

M's girl said:
Haha, Dutch Kit heb ik getypt zie ik nu... :eek:
Wil je geloven dat ik eerst (per ongeluk, echt waar!) Klit had getypt?! :rolleyes: Ik dacht dat ik de K weg gedelete had, maar kennelijk niet dus.

Waar het hart van vol is .............. :)

Maar wel de juiste "mindset" natuurlijk voor een erotica forum

MeToo2 said:
Waar het hart van vol is .............. :)

Maar wel de juiste "mindset" natuurlijk voor een erotica forum

Zoiets ja.

Anyway.....

Ik zie dat je al een aantal posts op je naam hebt staan maar ik kan me niet herinneren dat ik je hier eerder gezien hebt, klopt dat? Als je het leuk vindt kan je je in deze thread uitgebreider voorstellen aan de mede-Dutch-Lit gebruikers.

Hoeft niet.

Mag wel.

Ciao!

Heee, goedemorgen.

Kopje koffie? Zit thuis te werken vandaag.
Dus kan het even. LOL

Heel af en toe kom ik hier wel eens, maar ben niet zo'n zware poster

Zal eens kijken of ik me zal voorstellen (sta ik al niet in die thread vraag ik mijzelf nu af???) Nou straks maar eens even kijken

gr

MeToo

MeToo2 said:
......sta ik al niet in die thread vraag ik mijzelf nu af???

Oh, uhm.. tsja, geen idee eigenlijk. Als dat al zo is is 't van lang geleden denk ik dus anders wellicht een hernieuwde kennismaking?

Oh well.....

we gaan richting Kerst dus de advent kalenders mogen uit de kast. Ik heb een leuke gevonden voor in het café ;)

(nou ja, bij wijze van.....)

M's girl said:
Goed idee. Ik maak chocokoffie, jij ook?
Hoe gaat het met het niet-roken?

Gestopt Datum: 20 november 2006 Tijdstip: 00:00
Tijdsduur: 16 dagen 21 uren 7 minuten 52 seconden
Niet gerookt: 337
Bespaard: 29,20 euro.
Extra levensduur: 0 jaren, 1 dagen, 3 uren, 59 minuten en 23 seconden (Gegenereerd door RookStopper)

:nana:

Black Tulip said:
Extra levensduur: 0 jaren, 1 dagen, 3 uren, 59 minuten en 23 seconden (Gegenereerd door RookStopper)

Cool!

Je kan een hoop doen in een dag! Het is een leuke incentive, die zogenaamde extra time die je krijgt, maar te controleren is het nooit natuurlijk.

Ga je dood en dan denk je: "Omdat ik op 20 november 2006 om 0:00 uur gestopt ben met roken heb ik het laatste jaar geleefd, anders was ik eerder dood gegaan".... ? :eek:

Of andersom dan? Hoe zit het dan met die sportieve mensen die niet roken, niet drinken (en dat soms zelfs nog nooit gedaan hebben) en die dan op hun vierendertigste spontaan dood neervallen? Waren die anders een jaartje of tien eerder dood gegaan, hadden ze gerookt?

Hmmmm.....

Oké, oké, niet erg motiverend. Ik zal stoppen :D

Ik blijf het knap vinden en natúúrlijk is het beter voor je! So, cheers! Op je gezondheid. Kopje koffie erbij? ;)

Black Tulip said:

Heel erg knap natuurlijk ... maar ik vroeg me wel het volgende af:
16 dagen niet gerookt ... levert 1 dag extra op
dus 16 dagen "ellende" ... 1 dag winst ... :confused:

aldus een overpeinzing van een verstokte roker :)

Oôh.... nou wordt het wel héél dramatisch allemaal :eek: :D

Volhouden hoor BT! Oh, en mooie nieuwe Av by the way!

Wie komt er iets drinken in het café zodat we misschien vandaag kunnen vieren dat we de 2000 bezoeken passeren? :D

Black Tulip said:
Hm, glaasje wijn?

Iemand anders ook?

mmm ziet er naar uit dat ik te laat ben, en dat de dames de fles al meester gemaakt hebben ... (of zich al meesterlijk hebben vermaakt met de fles LOL)

MeToo2 said:
mmm ziet er naar uit dat ik te laat ben, en dat de dames de fles al meester gemaakt hebben ... (of zich al meesterlijk hebben vermaakt met de fles LOL)

Of beide... :D

Ik zet koffie; wie wil?

M's girl said:
Of beide... :D

Ik zet koffie; wie wil?

Nou doe mij maar een bakkie

En vertel ondertussen maar eens wat er allemaal met de fles gebeurd is :devil:

Back