Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
rakeandhoe said:Serveer je ook anti pollen pillen.
Nies me de kolere.
M's girl said:Gossie..... gezondheid!
Tsja, alles is een beetje in de war. Ik heb heide in de tuin staan en die is ook in bloei. Hevig in de war dus. Maar ja, het is niet gezegd dat de winter aan ons voorbij gaat want de laatste jaren hebben we ineens in februari/maart sneeuw enzo. Ik vind sneeuw hartstikke leuk, maar kan dat niet "gewoon" met de Kerst komen?
Met de nieuwelingen in ons midden en de lage frequentie waarmee de meeste mensen Dutch Lit binnen komen hobbelen vroeg ik me af of het misschien leuk was om tenminste eens in de twee weken op een avond een soort HAPPY HOUR in het café te houden, waarbij iedereen zoveel mogelijk probeert aanwezig te zijn? Op die manier ontstaat er wat meer directe interactie en kunnen we elkaar wellicht iets beter leren kennen. Iedereen is daarbij vrij om af en toe het café even uit te lopen om iets in een naburige thread te doen, maar af en toe even terug komen is gewenst.
Op die manier denk ik dat we de boel weer iets kunnen opkloppen hier en wie weet wat voor leuks dat brengt? Wie is voor? En welke avond zou dan je voorkeur hebben?
Black Tulip said:Hé, dat vind ik wel een goed plan.
En heb je ook hete groc? Ben sinds gisteren toch maar ziek thuis.
Hoofdpijn, spierpijn, hoesten, verstopte neus, nou ja, niet fijn dus.
M's girl said:Haha, dat bedoel ik.... nou ja, kom maar op met je lijstje dan kan de rest even kijken wanneer ze mogen aanschuiven aan de stamtafel!
Black Tulip said:Nou, doe maar een rondje van mij.
Het contract van de uitgever is binnen voor de verhalen bundels die we in de AH hebben samengesteld.
We verdienen er niks aan, alles voor het goede doel, maar het is toch mooi dat een heuse uitgever d'r aan denkt te verdienen.
Moet ik wel de betreffende verhalen van Lit afhalen. Dus ... als je ze nog wilt lezen ...