The Dutch Lit Café

Hééé.... gefeliciteerd! Houd ons op de hoogte!
Ik schenk vast koffie in... broodje (uit de oven) jam, eitje en jus erbij? Ik ben toch bezig ... :D

Lekker, lekker, maar ik heb het allemaal al weggewerkt.

Kopje koffie, ben ik helemaal tevreden.

Oh, en een pak zakdoeken, neusdruppels, paracetamolletje. :cool:

Och jee, jij ook al? Ik ben al ruim drie weken aan het niezen, snuiten en snotteren en het wil nóg niet echt over! De paracetamol mag je inmiddels hebben, maar die zakdoeken moeten we delen :D

Hé, jongens! Ik ga straks failliet hoor als jullie niet af en toe komen binnen vallen! :rolleyes:

Duurde ff.
Nee joh, je hoeft Nightwish of de dame niet te kennen.
Wilde alleeen maar ff aangeven wat voor mij een ultiem gebeuren is.
Lapin Kultaatje, lekker Fins soundje dr bij.
Toppie.

rakeandhoe said:
Serveer je ook anti pollen pillen.
Nies me de kolere.

Huh? Hoe dat zo? Ik nies me ook een versuffing én ik heb hooikoorts, maar op dit moment komt het van de verkoudheid die maar niet over wil gaan. Pollen? Waar dan?

En Fins soundje? Is dat dus iets met dat Nightwish? :confused:

Bij ons al hazelaar, prunus in bloei geeft een beetje last bij ons in de serre waar alles binnenwaait.Vandaar.
En ja, Nightwish is Fins.

Haaaaaaatsjoeeeee,

Rake

Gossie..... gezondheid!

Tsja, alles is een beetje in de war. Ik heb heide in de tuin staan en die is ook in bloei. Hevig in de war dus. Maar ja, het is niet gezegd dat de winter aan ons voorbij gaat want de laatste jaren hebben we ineens in februari/maart sneeuw enzo. Ik vind sneeuw hartstikke leuk, maar kan dat niet "gewoon" met de Kerst komen? :rolleyes:

Met de nieuwelingen in ons midden en de lage frequentie waarmee de meeste mensen Dutch Lit binnen komen hobbelen vroeg ik me af of het misschien leuk was om tenminste eens in de twee weken op een avond een soort HAPPY HOUR in het café te houden, waarbij iedereen zoveel mogelijk probeert aanwezig te zijn? Op die manier ontstaat er wat meer directe interactie en kunnen we elkaar wellicht iets beter leren kennen. Iedereen is daarbij vrij om af en toe het café even uit te lopen om iets in een naburige thread te doen, maar af en toe even terug komen is gewenst.

Op die manier denk ik dat we de boel weer iets kunnen opkloppen hier en wie weet wat voor leuks dat brengt? Wie is voor? En welke avond zou dan je voorkeur hebben?

M's girl said:
Gossie..... gezondheid!

Tsja, alles is een beetje in de war. Ik heb heide in de tuin staan en die is ook in bloei. Hevig in de war dus. Maar ja, het is niet gezegd dat de winter aan ons voorbij gaat want de laatste jaren hebben we ineens in februari/maart sneeuw enzo. Ik vind sneeuw hartstikke leuk, maar kan dat niet "gewoon" met de Kerst komen? :rolleyes:

Met de nieuwelingen in ons midden en de lage frequentie waarmee de meeste mensen Dutch Lit binnen komen hobbelen vroeg ik me af of het misschien leuk was om tenminste eens in de twee weken op een avond een soort HAPPY HOUR in het café te houden, waarbij iedereen zoveel mogelijk probeert aanwezig te zijn? Op die manier ontstaat er wat meer directe interactie en kunnen we elkaar wellicht iets beter leren kennen. Iedereen is daarbij vrij om af en toe het café even uit te lopen om iets in een naburige thread te doen, maar af en toe even terug komen is gewenst.

Op die manier denk ik dat we de boel weer iets kunnen opkloppen hier en wie weet wat voor leuks dat brengt? Wie is voor? En welke avond zou dan je voorkeur hebben?

Hé, dat vind ik wel een goed plan.

En heb je ook hete groc? Ben sinds gisteren toch maar ziek thuis.
Hoofdpijn, spierpijn, hoesten, verstopte neus, nou ja, niet fijn dus.

:eek:

Black Tulip said:
Hé, dat vind ik wel een goed plan.

En heb je ook hete groc? Ben sinds gisteren toch maar ziek thuis.
Hoofdpijn, spierpijn, hoesten, verstopte neus, nou ja, niet fijn dus.

:eek:

Echte onvervalste griep dus. Doet je hoofd ook zeer als je je haar kamt? Ik ken dat.... Dus ik zal eens even een lekker warm drankje voor je in elkaar frutten.

Dus wat jou betreft doen we regelmatig een happy hour? Lijkt míj wel gezellig!
Eens kijken wie me nog meer mee kunnen krijgen; volgens mij is onze nieuwste aanwinst ( ;) ) Robot er ook wel voor in. Wat jij Robot??

ja hoor de avonden wordt alleen lastig voor mij, ben vooral overdag online. Vrijdagavond kan ik meestal echter wel tot een uur of negen

Vrijdagavond is behoorlijk typical voor happy hours, dus waarom niet? We kunnen ook een happy hour doen en dan de volgende afspreken voor over een week of twee, maar steeds dag en tijdstip afwisselen. Ik zal ook niet per definitie altijd op vrijdagavond kunnen.... Maar als we af en toe iets afspreken, bijna als een chatsessie, dan moet het wel goed komen en ik denk dat het gewoon leuk(er) is om zo nu en dan met een flink aantal mensen tegelijk op Dutch Lit te zijn.....

inderdaad

aanstaande vrijdag kan ik overigens niet
ik zal binnenkort een lijstje posten met wanneer ik kan

Haha, dat bedoel ik.... nou ja, kom maar op met je lijstje dan kan de rest even kijken wanneer ze mogen aanschuiven aan de stamtafel!

grog-materials.jpg

Ik schuif graag aan, ik zie het lijstje wel verschijnen.

:D

M's girl said:
Haha, dat bedoel ik.... nou ja, kom maar op met je lijstje dan kan de rest even kijken wanneer ze mogen aanschuiven aan de stamtafel!

een paar dagen hier en nu al een stamtafel, dat gaat snel!

Oh, maar het café bestaat al een tijdje en ik ben altijd (vaak) hier. En er is een beetje een vaste 'crowd' maar soms hebben ze een winterstop... :rolleyes:

De stamtafel is er klaar voor, en ik ook, dus happy hour, here we cum, eh.... come! :D

Nou, doe maar een rondje van mij.
Het contract van de uitgever is binnen voor de verhalen bundels die we in de AH hebben samengesteld.

:nana:

We verdienen er niks aan, alles voor het goede doel, maar het is toch mooi dat een heuse uitgever d'r aan denkt te verdienen.

:cool:

Moet ik wel de betreffende verhalen van Lit afhalen. Dus ... als je ze nog wilt lezen ...

Black Tulip said:
Nou, doe maar een rondje van mij.
Het contract van de uitgever is binnen voor de verhalen bundels die we in de AH hebben samengesteld.

:nana:

We verdienen er niks aan, alles voor het goede doel, maar het is toch mooi dat een heuse uitgever d'r aan denkt te verdienen.

:cool:

Moet ik wel de betreffende verhalen van Lit afhalen. Dus ... als je ze nog wilt lezen ...

Jaha, daar moeten we op proosten. Om welke verhalen gaat het en per wanneer moeten ze er af? Doe effe linken please? Dan kan ik ze even op mijn compu opslaan als ze er al heel snel af moeten zodat ik ze op mijn gemak kan lezen.

Komt het boek ook in NL uit of is het in ieder geval te bestellen via internet ofzo? Je moet dat wel even doorgeven hoor als het zo ver is!

In ieder geval proost! En gefeliciteerd!

Goedesmorgens! De koffie staat klaar hoor!
Windje, nietwaar? Maar hierbinnen is het warm en ik heb appeltaart gebakken. Wie wil?

Ik ben zeker benieuwd naar die verhalen

verder ga ik voor de thee als je het niet erg vindt mevrouw M

Morning.

Tuurlijk niet..... Thee komt er aan. Net zo lekker hoor (ik heb alleen een koffiedrinker pur sang thuis dus dat zit er een beetje in gebakken). Gewone thee, of Jasmijn (wel die van de Toko natuurlijk) of Sterremunt (ook lekker)?

Je weet waar je de Lit verhalen kan vinden he? Maar ze komt ons vast nog vertellen/linken van de verhalen die in het boek komen!

sterremunt vind ik lekker

evenals verschillende soorten groene thee

en pepermunt

Back