The Dutch Lit Café

Heftig. LOL windstoten tot 130 km/uur!

Maar even niet naar het strand toen, was gratis peeling geworden. :D

Verder heerlijk, even helemaal weg.

En hier?

Iedereen nog alle ogen en vingers?

:cool:

Ha! Heren! :D
Ik ga meteen verse zetten. Ik heb chocolademuffins gebakken dus dat koekje komt ook helemaal goed.

Iemand iets spannends te melden?

Ik kom toevallig een leuk artikel tegen die het altijd leuk doet in een cafe:

Penis ´afgezogen´

Opgewonden door pikante vertoningen op het beeldscherm, besloot een 63-jarige Italiaan zichzelf te bevredigen met... een stofzuiger. Maar de zuigkracht van dit huishoudelijke apparaat is vele malen groter dan die van de gemiddelde vrouw. De man raakte daardoor een deel van zijn penis kwijt. In eerste instantie ontkende hij zijn daad in alle toonaarden en beweerde hij dat zichzelf had gesneden tijdens het scheren van zijn schaamhaar. Later besloot hij toch maar de waarheid aan het licht te brengen. Erger dan de schade aan zijn fallus kon het toch niet meer worden. Na een paar uur intensief ´naaien´, is het stukje verloren mannelijkheid weer terug op zijn plaats gebracht. Maar de doktoren weten niet zeker of de penis weer volledig kan functioneren.

Wat zijn er toch veel "slimme" mensen op de aardbol.

Tsssssss........

Ik meen me trouwens te herinneren dat we een (soort-)gelijk verhaal hebben staan in sex voor de grap ofzo, maar hij blijft...... eh..... markant (zeg maar).

Ik zou bijna zeggen: "wat een eikel" maar dat lijkt me een beetje ongepast in dit geval :D

82 pagina's he, en ik maar denken dat ik de enige ben die zo kan beppen.

trouwens, jullie hebben het gehad over drankjes e.d.
Wat te denken van een heerlijk ijskoud Lapin Kulta biertje terwijl je luistert naar Nightwish, voor mij helemaal toppie.

Enne M's, bewaar wat chocolade muffins voor me?

Rake, hi!

Mwah... wat dat beppen betreft kon ik het nog wel eens van je winnen denk ik, maar de tijd zal het leren.

Als niet-officiele-barvrouw van het café probeer ik mijn (stam-)gasten altijd zoveel mogelijk hun favo drankjes te serveren dus ik heb de Lapin Kulta vast koud gezet en zie hier.....

Eerst maar eens een koffie met een chocolademuffin dan?

Proost!

Sjongejonge M's girl, dat noem ik nou eens een snelle service.
Een top freelance barvrouw ben je.
De muffin en koffie was uitstekend maar wat ik nog miste was Nightwish.
Tja, je kan niet alles hebben toch.

Ingesloten een foto (welleswaar bewerkt) van Tanja Turunen van Nightwish.

Tot lezens

Well.... thank you sir.... :D

Dat Nightwish..... moeten we dat kennen? Echt nooit van gehoord! Is dat op TV ofzo? Ik kan ook dát natuurlijk Googelen, maar ik ben lui vanavond... :p

Dus..... vertel eens? Wat heb jij met Nightwish en the lovely Tanja Turunen?

Black Tulip said:
Hallo allemaal,

Is er nog koffie?

Vakantie is al weer bijna voorbij. :(

Mag het inmiddels ook een borrel zijn? vast wel! ;)
Wat zal het zijn my dear?

M's girl said:
My dear was naar bed ben ik bang... :D
Ik zet wel vast koffie weer....

Goedemorgen!

Hihihi, zat te schrijven.

En ... geweldig nieuws: de boeken die worden uitgegeven door een groepje schrijvers van Lit, worden overgenomen door een heuse uitgever.
Het Coming Together project gaat steeds beter.

:nana: :nana: :nana:

Back