Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
robotxxx said:Nog een vraag hoe kun je nieuwe mensen hiernaartoe krijgen? Is daar al ooit over nagedacht?
robotxxx said:een board als dit gaat over sex maar ook over andere zaken
geile chatsessie verwacht niemand lijkt mij maar oa de amateurfoto;s en rpg's zijn gewaagd en voldoen waarschijnlijk aan een zekere behoefte
zijn er sites in nederland waar mensen zitten die ook hier aan hun 'trekken' zouden kunnen komen, dat moet toch zo zijn?
Ja, maar jij bent een schrijver (-ster eigenlijk) pur sang. Het is grappig om te zien hoe zo veel verschillende mensen om zo veel verschillende redenen op Lit komen. Ik schrijf wel (erotische) verhalen, maar houd die voor onszelf. Ik heb meer iets met het uitwisselen van informatie (niet alleen wat sex betreft). Ik geloof heel erg in het delen van ervaringen zodat iedereen daar voor zich iets kan uithalen.Black Tulip said:Doe maar koffie. Wat anders. LOL
Ik kom nooit bij de How To en ook nauwelijks in het café daar.
Voornamelijk de AH en dan nog sporadisch.
Als ik echt tijd heb, ligt mijn hart toch het meest bij de SDC.
Black Tulip said:Even een snelle bak, voor de boodschappen aan.
huismus said:Ik neem aan dat er niemand aanwezig is rond dit tijdstip dus ik pak zelf even een watertje als dat goed is.
huismus said:Ja, mijn man is journalist/schrijver en die werkt soms een nachtje door. Dan blijf ik ook altijd wakker. Kan ik hem helpen en het is ook gezellie.
huismus said:Getverderrie...hoor ik net op het nieuws over het hoofd van die Irakees dat niet meer "in touch" is met de rest zeg maar. Ik heb er gewoon de rillingen van gekregen. Even een kopje thee.
huismus said:Ze hebben die twee anderen opgehangen (handlangers Sadam) en van eentje is het hoofd eraf gegaan. Het was "heel opmerkelijk" blijkbaar. Getverderrie, getverderrie, getverderrie!!!! Slokje thee. Koekje!!!!