The Dutch Lit Café

Puur... :D Daar waag ik me niet aan! Maar dat is meer omdat ik het puur niet zo lekker vind. En ik kan (jammer genoeg) de laatste tijd erg slecht tegen drank! Ik vind van alles heerlijk, maar krijg om de haverklap knallende koppijn van alcohol. :eek:

Ach..... verse jus in ook erg lekker... :rolleyes:

Ja, lekker juist. Maar ik bedoelde gewoon verse jus. Puur. Zonder alcohol. Kan ik zo een litertje of wat van wegdrinken. Heerlijk!

Ik tref het ook altijd als ik wat drankjes drink. De laatste schijnt altijd over datum te zijn zodat ik ziek wordt.

rakeandhoe said:
Ik tref het ook altijd als ik wat drankjes drink. De laatste schijnt altijd over datum te zijn zodat ik ziek wordt.
Ach gossie, je treft het ook niet hè?
Ik weet de oplossing: altijd blijven roepen dat het je één-na-laatste drankje is en dan stiekum die laatste niet drinken. Kan je er ook niet ziek van worden :p

Idee?

Hallo, hallo.

Is er nog koffie? Grapefruit sapje, ook lekker.
Als we het toch over sapjes hebben. ;)

Kan ik de aanwezige stamgasten even inschakelen?
Ik moet een "pen name" hebben voor Charles River Press. :cool:

Black Tulip is misschien toch een beetje ... kweenie.

Wat vinden jullie van: Ann Ima

Ik had ook nog Anna Lyser en Ann Glo-Phill.

:D

Black Tulip said:
Kan ik de aanwezige stamgasten even inschakelen?
Ik moet een "pen name" hebben voor Charles River Press. :cool:

Black Tulip is misschien toch een beetje ... kweenie.

Een pen name? Ik ken die uitdukking niet maar kan me er wat bij voorstellen geloof ik. Van de drie opties vind ik Anna Lyser wel lekker bekken. Ann Ima klinkt wat exotischer. Ann Glo-Phill..... hmmmmmm.....

Oh, oh...! En ik vind Black Tulip wél mooi, ook als pen name (denk ik). Klinkt mysterieus en ik vind de referentie (Tulip) naar NL wel leuk. (Hoewel de Tulp uit Turkije komt, I know, but who gives a shit, toch?)

Zou jij het niet gek vinden dan? Een boek geschreven door Black Tulip?

Ik weet het, ik loop op de feiten vooruit, maar dromen kan toch geen kwaad? :eek:

Black Tulip said:
Zou jij het niet gek vinden dan? Een boek geschreven door Black Tulip?

Ik weet het, ik loop op de feiten vooruit, maar dromen kan toch geen kwaad? :eek:

Zonder dromen geen leven! Nee, ik zou het absoluut niet gek vinden. En zéker voor erotica niet. Wat ik zeg: mysterieus.

Misschien, als je veel verder denkt dan het erotische genre/werk dat een naam met Anna/Anne erin iets beter 'valt'. Het is een mooie naam die altijd een beetje status, distinctie uitstraalt. 'Werkt' ook goed in het Engels/Amerikaans. Als je die kiest zou ik nog even verder brainstormen over de achternaam/tweede naam denk ik.

Een naam die qua erotica iets zwoels uitstraalt; de vrouw met distinctie welke geevenaard wordt door haar erotiek (of zoiets, you know what I mean). Ik zal met je meedenken.

Ja gut, ik dacht dat het al wel duidelijk was ... :eek:

een deel van mijn echte naam is dus Anna.

:cool:

Black Tulip said:
.... een deel van mijn echte naam is dus Anna.

:cool:
I know :D

Mooie naam. De vraag is natuurlijk of je wil dat men je pen name ooit kan herleiden naar je echte naam...

Black Tulip said:
Nah, beetje mag wel.
Het echt is zo buitennissig, dat bedenkt geen hond.

:D :D :D
:D Anna de Hond.

Nah..... niet spannend. :p
Ik weet niet. Ik vind namen als Anna Sinclair enzo wel goed klinken. Is er geen historische achternaam van een sterke, maar tegelijk ook erotiek uitstralende, vrouw die je kan "lenen"?

Hmm, vind ik wel een goed idee.

De enige bekende Anna die me zo te binnen schiet, is de dochter van Freud.

:eek:

Dat dan maar niet.

Zo.... al weer boven water. Maar ik ga zo "de man" onder de douche sturen want we hebben zo een 'date' op de bank ;)
Dus ik ga jullie zo verlaten voor andere gewichtige zaken :D

Doe jij de bar? Er staat van alles koud. Proost!

Black Tulip said:

Ik denk dat ik Anna Lyser het best vind klinken maar Ann Ima vind ik ook mooi.

:)

Anna Lyser: 2 votes :D
Ben benieuwd wat het gaat worden uiteindelijk.

Overigens, BT, ik wil wel zo'n boek straks - en wel een gesigneerd exemplaar. Is dat te regelen denk je? Misschien koop je een stapeltje op? Ik zou het leuk vinden en je roept maar waar het geld heen moet!

Je kan natuurlijk ook een personage in Second Life aanmaken en daar je boek aan de man brengen. Ik ben me een beetje aan het verdiepen in Second Life. Ik weet dat Wolf er iets mee doet/deed, maar die zie ik weinig meer hier. Iemand anders ervaring mee?

Iedereen de stormpennen vastgezet? Djeeeez.... je waait uit je panty hier.
Ik ga warme choco maken denk ik. What more can you do, eh?

Back