The Dutch Lit Café

Vroeg thuis vanmiddag, school ging om 12.00/12.30 dicht.

Met een slakkengang naar huis, sommige stukken niet harder dan 40, met de neus op het stuur vanwege de hoosbuien.
Daarna dus op de bank ingedut. :eek:

Second Life begin ik niet aan, net zo min als online gamen.
Ik ken mijn zwakheden. :cool:

Wat die boeken betreft, moet ik even over nadenken.
Misschien moeten we een keer een get together Nederland organiseren?

Ik ben 1x in de UK geweest, was helemaal geweldig. Ga begin van de zomer weer.
En naar aanleiding daarvan worden er nu ook in de VS ontmoetingen geregeld.
Er zijn zelfs huwelijken uit voort gekomen.

:nana: :D

Black Tulip said:
Wat die boeken betreft, moet ik even over nadenken.
Misschien moeten we een keer een get together Nederland organiseren?

Ik ben 1x in de UK geweest, was helemaal geweldig. Ga begin van de zomer weer.
En naar aanleiding daarvan worden er nu ook in de VS ontmoetingen geregeld.
Er zijn zelfs huwelijken uit voort gekomen.

:nana: :D
Ja, in Amerika zijn er regelmatig get-togethers. Lijkt mij wel leuk om dáár eens een keer heen te gaan. Hoewel ik wél denk dat ik misschien soms anders zou schrijven/reageren als ik bepaalde mensen persoonlijk ken.

Ik ben nu altijd zo eerlijk mogelijk en redelijk recht voor z'n raap. Het is makkelijker om je mening te geven als niemand weet wie je écht bent. Dat is niet om me te verschuilen ofzo, maar zo werkt het nou eenmaal. Natuurlijk ken je niet altijd het hele verhaal. Dus soms ben je dan iets ongenuanceerd. Je redeneert immers altijd vanuit je eigen standpunten, niet wetende wie de ander is qua persoonlijkheid. Zodra je die wél kent neem je dat in consideratie met antwoord geven.

Ik weet het dus niet. Ik zou jou, bijvoorbeeld, graag leren kennen. Ik vind het NL clubje eigenlijk een beetje (te) klein voor een get together, omdat het door het kleine aantal gelijk heel intiem wordt, zeg maar. Maar als iemand iets zou organiseren zou ik alsnog kunnen besluiten te gaan, vooropgesteld dat ik dan uitgenodigd ben natuurlijk :rolleyes:

En ik zie zo effe geen huwelijken uit een Dutch Lit bijeenkomst voortkomen, maar ja, stranger things have happened, nietwaar? ;)

Ik wil wél nog steeds een boek. Gesigneerd :D

LOL

Dat boek kunnen we vast wel regelen.
En ja, op dit moment is het clubje wel erg klein.

Ik ben stink jaloers op Mat (Matriarch), die is naar de VS geweest,
Minsue ontmoet, en Lucky en Vella, en en en ... :(
Is nu getrouwd met Min.

:D

Black Tulip said:
LOL

Dat boek kunnen we vast wel regelen.
En ja, op dit moment is het clubje wel erg klein.

Ik ben stink jaloers op Mat (Matriarch), die is naar de VS geweest,
Minsue ontmoet, en Lucky en Vella, en en en ... :(
Is nu getrouwd met Min.

Ohjee, ben bang dat die namen me niets zeggen. Is Mat een Engelsman of Nederlander? Ik weet alleen dat Gil en Bandit elkaar via Lit ontmoet hebben (volgens mij) en afgelopen december getrouwd zijn. Ik weet dat er nog een paar andere 'stellen' op Lit verkeren, maar niet of die elkaar hier ook ontmoet hebben. Maar als dat wel zo is, is het wel cool natuurlijk.

Vanwaar de sad face, als ik vragen mag?

Matriarch is een Engelse dame, heb ik in de UK meet-up ontmoet. En Minsue is haar Amerikaanse geliefde (ook een dame). Ze zijn van het najaar in Engeland getrouwd. De anderen zijn ook schrijvers, allemaal bekenden - van mij dan - uit de AH = Author's Hangout.

Lucky en Vella zijn ook een stel, die dames zijn een jaar eerder getrouwd.
Ik weet dat Whisper en Raffy elkaar ook via Lit ontmoet hebben. Raffy is van Engeland naar de VS getrokken, ze zijn daar ook getrouwd, maar ze komen zelden meer op Lit.
Zelf ook even in love, een beetje, na de meet-up, met een heeeeele leuke Schot. :D

De sad face is meer een jaloers smoeltje.

:cathappy:

Vrouw vindt 37 kerstbomen rond zwembad

ALLENTOWN, USA. Toen Carol Lopez in de morgen haar labrador ging uitlaten had haar hond vrij veel keuze uit bomen om tegen aan te plassen. Iemand was midden in de nacht over haar schutting heen geklommen en had vervolgens 37 kerstbomen netjes in de grond om haar zwembad heen geplaatst. Ze vraagt zichzelf (net als de politie) af hoe iemand met 37 kerstbomen over een schutting is gekomen en ook nog de tijd had om ze allemaal netjes te plaatsen.​

Haha, die is grappig :D

LOL Leuk, is weer eens wat anders dan een bloemetje. :D

Die leuke Schot, mail ik nog wel mee, maar toch beetje ver weg als het niet echt helemaal hoteldebotel is.

Black Tulip said:
Die leuke Schot, mail ik nog wel mee, maar toch beetje ver weg als het niet echt helemaal hoteldebotel is.

Hmmm ja. Da's waar. En als ie dichterbij gewoond had? Want is het soms ook niet een beetje andersom? Ik heb twee keer een LDR gehad, maar dat het over ging lag niet per sé aan de afstand....

Klopt, als ie dichterbij had gewoond, was het waarschijnlijk ook niks geworden.
Stuk jonger en nog middenin een scheiding, in ieder geval emotioneel gezien.

:rolleyes:

Black Tulip said:
Klopt, als ie dichterbij had gewoond, was het waarschijnlijk ook niks geworden.
Stuk jonger en nog middenin een scheiding.

:rolleyes:
Hmmmm..... Kán werken kan ik je vertellen. Toen ik M leerde kennen was hij al van tafel en bed gescheiden, zeg maar, maar de officiele scheiding was nog niet rond. Heeft nog wel wat probleempjes opgeleverd uiteindelijk, maar we zijn er samen wel doorheen gekomen. M is ook een stukje jonger dan ik ben, maar ook dat is niet echt een probleem eigenlijk.

Dus..... :D

Maar je hebt gelijk hoor. Als ik van te voren geweten had dat de scheiding nog niet rond was én dat we zo veel toestanden zouden krijgen daardoor had ik me wel twee keer bedacht. Maar nu zou ik niet anders meer willen, ondanks alle ellende die we gehad hebben. Niet door M natuurlijk, maar door de heks van een ex.. ;)

Ik heb een leuke schot voor je opgetrommeld... :p

Goedemiddag lurkers! :D
Vijf bezoekers in de straten van Dutch Lit, en geen bekenden (zo te zien). Kom gerust iets drinken!

Nah, bezatten niet echt. Heb net gegeten, paar wijntjes erbij. Ik hoef geen drank meer. Maar goed, wat wil jij drinken?

Komt er aan.
En dan ga ik je weer verlaten. Je weet waar de drank staat; help yourself.
(Klinkt altijd beter als het over drank gaat dan over sex, nietwaar?) ;)

Nou op dit moment maakt het even niet uit. Ik ben de gehele dag aan het studeren en ook de gehele dag alleen at home.

Dus ik heb het gehad.

thnks voor de whisky

Lust nu wel even een kopje munt thee.
Klein beetje suiker alsjeblieft, en doe er maar een peperkoekje bij.

Cumming ( ;) ) up... mag het ook Sterre(n)munt zijn? Heb geen gewone munt.
Peperkoekje ga ik even halen. Ben zo terug (even naar IKEA :D )

M's girl said:
Hmmmm..... Kán werken kan ik je vertellen. Toen ik M leerde kennen was hij al van tafel en bed gescheiden, zeg maar, maar de officiele scheiding was nog niet rond. Heeft nog wel wat probleempjes opgeleverd uiteindelijk, maar we zijn er samen wel doorheen gekomen. M is ook een stukje jonger dan ik ben, maar ook dat is niet echt een probleem eigenlijk.

Dus..... :D

Maar je hebt gelijk hoor. Als ik van te voren geweten had dat de scheiding nog niet rond was én dat we zo veel toestanden zouden krijgen daardoor had ik me wel twee keer bedacht. Maar nu zou ik niet anders meer willen, ondanks alle ellende die we gehad hebben. Niet door M natuurlijk, maar door de heks van een ex.. ;)

Ik heb een leuke schot voor je opgetrommeld... :p

Tja, ging ik natuurlijk meteen de foto's na om te kijken of er een geschikte bij zat van "mijn" Schot. LOL

Nou ja, doe maar een kopje koffie.

Even in de kroeg hangen en dan op tijd naar bed.

Werk, werk, werk, werk. :eek:

Geen foto van "de Schot" gevonden dus? Jammer :D
Je hebt de koffie wel gevonden neem ik aan. Wij waren uit eten dus heb het café wat in de steek gelaten. Als ik geweten had dat je kwam... :D

Het is te rustig op Dutch Lit. :eek: Jij nog geweldige ideeën om meer posters te lokken? Zelfs mijn M overweegt om zijn steentje bij te komen dragen maar twijfelt nog wat. Mede doordat we uiteindelijk liever een tweegesprek face to face hebben dat dat we dat via Lit moeten doen... :D Want we zijn bang dat het daar een beetje op neer zou komen 90% van de tijd...

Oh well.... ik zet een pot verse koffie eerst maar eens...

Back