The Dutch Lit Café

lijkt me lekker. Als je nog een Fins biertje in de aanbieding hebt dan graag, zonder schuim a.u.b.

Sure.... een Lapin Kulta was het toch? Komt er aan hoor.
Vertel eens, hoe was het in het hoge noorden? Behalve koud?
Trouwens..... donderdag schijnen we in NL een dik pak sneeuw te krijgen, zegt de Telegraaf (nou moet je niet altijd alles geloven wat de Telegraaf zegt, maar toch.....?) :D

Gaan we allemaal plannen om thuis te blijven/werken? Zou het weer zo'n chaos op de weg worden?

Dank je, precies goed getapt.
Was afgelopen week in Denemarken en Zweden.
In het midden van Zweden(Kopparberg) lag nog wat sneeuw, maar was weg te cijferen.
Kreeg gisteren een mail van een klant uit Vasaa (Finland) dat ze een witte wereld hadden.
Vanmorgen een mail vanuit Helsinki area dat het minis 27 was.

Brrrrrrrrrrrr

Zeg dat! Brrrrrr......
Van mij mag het wel weer zomer worden eigenlijk. Toch lijkt me sneeuw en zo bij dat soort temperaturen wel mooi. Hier wordt het altijd meteen zo'n modderbad en geeft het voornamelijk een hoop ongemak... :eek:

Nou ja..... proost dan maar hè?

wil nog wel ff proosten hoor, maar heb hem al op, het schuim zit nog in mijn snor.
nou goed, op z'n Fins dan; Kiipiis

Tsssss.... 11 mensen in 'de straat' en niemand in het café? Come on folks, it's HAPPY HOUR! Drinks are on the house :D

Doe mij maar een glaasje water graag. Ben een heel klein beetje misselijk.

Hihi...maakt niks uit. :)

En een paracetamolletje graag.

Ik denk dat ik even lekker op de bank ga liggen.

Note to self:

GEEN balontledingsprogramma's meer.

:rolleyes:

Een paracetamolletje nog wel? :eek: Was het zó erg?
Volgens mij moet je gewoon een flinke borrel achterover slaan!
Hihi, of hoe was het ook al weer.... je drinkt niet hè (geen alcohol bedoel ik).
Nou ja, water dan, vooruit dan maar... :p

M's girl said:
Een paracetamolletje nog wel? :eek: Was het zó erg?
Volgens mij moet je gewoon een flinke borrel achterover slaan!
Hihi, of hoe was het ook al weer.... je drinkt niet hè (geen alcohol bedoel ik).
Nou ja, water dan, vooruit dan maar... :p

Ik had al hoofdpijn...vandaar...dat ballengesnij gaf er nog een extra "zetje" aan zeg maar.

Nee, ik drink inderdaad geen alcohol...wat goed dat je dat nog weet! Meestal water, thee en cola light.

Heb even gezellig Grumpy Old Women gekeken en voel me al een stuk beter.

Wel wat grumpier...haha. ;)

Hoofdpijn, pfffffff.... breek me de bek niet open. Ben nog aan het na-kateren (want zo heet dat officieel bij migraine) van een migraine aanval van ruim drie dagen. Niks geen paracetamol, maar vier migraine-shots en een stuk of 10 Advil 400 zooi en evengoed plat, ken je dat? Grrrrrrrr! :mad:

Oh well.... het is weer achter de rug. Maar (ook) nog even geen alcohol voor mij, haha. Ik doe mee met de Cola Light dan, goed? Proost dear! :rose:

M's girl said:
Hoofdpijn, pfffffff.... breek me de bek niet open. Ben nog aan het na-kateren (want zo heet dat officieel bij migraine) van een migraine aanval van ruim drie dagen. Niks geen paracetamol, maar vier migraine-shots en een stuk of 10 Advil 400 zooi en evengoed plat, ken je dat? Grrrrrrrr! :mad:

Oh well.... het is weer achter de rug. Maar (ook) nog even geen alcohol voor mij, haha. Ik doe mee met de Cola Light dan, goed? Proost dear! :rose:
Proost! :rose:

Ik heb ook wel eens last van migraine maar ik heb gelukkig geen shots nodig. Ik heb pillen waar ik er dan een van neem en dan val ik binnen tien minuten in slaap om een dagje later wakker te worden zonder hoofdpijn. Geweldig! Ben dan wel een dag kwijt maar dan is het ook meestal echt weg. Heel soms zit er nog wel een beetje pijn, op de achtergrond. Dan voel ik het alleen vaag als ik nies, hoest of voorover buig.

Is geen lolletje...zucht. Maar Jezus...drie dagen??!! Da's echt erg. :(

Haha, ja, leuk is anders inderdaad. Ik zal er een schepje bovenop doen (en dan zal ik er over ophouden :D ): er is een periode geweest dat ik minstens één keer per maand (ja, hormoon-gerelateerd) bijna een week 'zoet' was. Dát was echt niet grappig meer. En inderdaad, als je maar in slaap kan vallen (want dan voel je niets) dan is het niet erg. Dat gevoel erna ken ik; het lijkt net of de pijn ergens in je hoofd ingepakt zit en aan een dikke elastiek heen en weer bungelt bij bepaalde bewegingen van het hoofd (of dingen als, inderdaad, niezen enzo). Bij mij was het dan altijd de vraag of mijn hoofd dat pakketje weg zou gooien of een paar uur later weer zou open maken. Vaak was eerst een paar keer scenario twee aan de beurt :eek:

Enfin....

Haha, het ZOU een aardig excuus zijn geweest om seks te weigeren (het bekende "nu niet schat ik heb hoofdpijn" scenario) maar jammer genoeg was het altijd écht te erg om überhaupt ook maar IETS met me te kunnen aanvangen, laat staan seks :D

Hoe dan ook: ik zet vast koffie! :rolleyes:

Sexpressobar nieuwe trend in VS

SEATTLE - In de strijd om de Amerikaanse koffiedrinker, is een nieuw concept dat de markt verovert. In het westen van de Verenigde Staten worden steeds meer zogenaamde sexpresso koffieshops geopend waar schaars geklede dames de klanten voorzien van een bakkie troost.

Ze hebben namen als Natte Latte, Wet Dream, Moka Girls, Erotic Pleasure of Sexual Mix en hun basis bestaat uit koffie, als dan niet opgeleukt met karamel, chocolade of een dikke schuimlaag. Niet iets bijzonders, ware het niet dat het personeel dat de koffie uitserveert gekleed gaat in erotische outfitjes. Sommige koffiebarretjes doen ook nog aan themaweken, waar de ene week het personeel gekleed gaat in kinky latex, de andere week als ondeugend schoolmeisje of stoute stewardess.
Bron: de Telegraaf

Een keer per maand??! Wow! Dat heb ik gelukkig niet. Ik krijg het als ik teveel chocolade eet en nog zo wat andere dingen. Ook als ik verkeerd slaap bijvoorbeeld. Op zich kan ik het dus meestal wel voorkomen.

Ze zeggen dat een orgasme helpt tegen hoodfpijn. Maar laat ik daar nou net geen zin in hebben als ik hoofdpijn heb. :rolleyes:

doe maar eem Bush mills 'black label'
in een dik glas a.u.b. heb grote handen

jammer, het is een ierse whiskey.
Geeft niet, tis weer warm genoeg voor een biertje.
Doe dr maar 1.
Maaruhhhh......je weet t nu wel he, zonder schuim a.u.b.

fijne zondag verder.

Oh Whiskey..... ik dacht dat het ook wel bier zou zijn... :eek:
Even weer op cursus.... :D

Nou ja, inmiddels is het eerder koffietijd. Ik heb nog een stukje taart over uit de Flap-thread ; iemand een stukje?

Back