The Dutch Lit Café

Lekkerrrrrrr M's, doe maar.
Lang geleden sinds we elkaar ontmoet hebben in het cafe.
Gezellig, doe er ook maar een beetje slagroom op.

DarkBee said:
Liever een kopje thee, ik lust geen koffie... bah!
Chocolade, lekker!
Ga maar naast Slavin zitten dan..... krijgen jullie samen een potje thee. Voorkeur? Ik vind jasmijn wel lekker of anders sterre(n?)munt.....

De eitjes staan op tafel..... die met het gouden zilverpapier zijn lekker ;)

rakeandhoe said:
Lekkerrrrrrr M's, doe maar.
Lang geleden sinds we elkaar ontmoet hebben in het cafe.
Gezellig, doe er ook maar een beetje slagroom op.
Komt voor elkaar! Misschien een lekker drankje erbij dan maar? Ik doe een Cointreau met ijs erbij, jij?

Je maakt het wel erg aantrekkelijk om nog even te blijven hangen in het cafe zeg. Aardige mensen, gezellige sfeer, lekker babbeltje.
Wat kan mij het ook schelen, doe maar een grote bel met Linie Akvavit (Aquavit) erbij.
Waar zullen we het over hebben, weer het weer?

Het weer? Kan. Het is eigenlijk te mooi weer om het er over te hebben.... we hebben de eerste uurtjes in de tuin achter de rug.

Proost!

Het lijkt erop of ik de enige vroege cafe bezoeker ben.
Misschien beter om, in mijn geval, maar denken dat ik in een ouerwets koffiehuis vertoef.
Doe maar een bakkie met een rondo.
Enneeeeeee, doe dr ook maar een balletje uit de jus met mayo bij.

Ohja lekker, balletje uit de jus met een broodje. Jammie.

Tsja... het café heeft wel meer het imago van een (suf) koffiehuis dan van een swinging café.... nou ja.... :eek:

Last edited:
Kan ons het eigenlijk ook schelen he.
Zolang het maar rendabel blijft toch.
Perfect balletje trouwens, precies genoeg kruidnagel en nootmuskaat erin.

Vrolijk Pasen iedereen!! :)

paas_egg.gif

Voel me soms na de pasen zelf een ei.
Weer te veel getafeld natuurlijk, wel lekker maar een kegel.......pffff.
Leuk jullie weer tegen te komen hier.

Doe mij maar ff een Rennie M's, kan het buikje wel gebruiken.

Rennie? Haha, ook lekker....

Mwah, ik heb niet echt veel gegeten eigenlijk. Eerste paasdag brunchbuffet en avondeten overgeslagen daarna. Gisteren Thais bij schoonfamilie maar ik was "de Bob" dus er is (bijna) geen drank aan te pas gekomen voor mij...

Bijkomend voordeel is natuurlijk dat ik vanmorgen niet half zo brak was als M :D

Ben nu een berg aan het bedwingen. Strijkgoed.

Tsssss....

Over bergen gesproken, heb een berg werk liggen.
Ook ff wegwerken, wel leuk van die feestdagen, maar dr gaat een hoop tijd inzitten.
Pijn in me kop, duh.

Ja, werk ook nog.... ik weet het.... het huishouden wordt niet als werk gezien (toch grappig dat je je met 'die hobby' toch nog úren per dag kan vermaken :rolleyes: )... Anyway... de berg begint te slinken waardoor de stapel werk op het bureau weer zichtbaar wordt. Jippie!

:D

Aspirientje?

M's girl said:
Goedemorgen. Allemaal de chocolade-kick overleefd? :rolleyes:

Leuk paasei, Slavin! :D

Dankje. :D

Ben allergisch voor chocolade dus weinig van dat spul gegeten de afgelopen dagen. Heb ook de griep dus Pasen was niet zo paserig dit jaar. Volgend jaar beter hoop ik. :)

slavin said:
Dankje. :D

Ben allergisch voor chocolade dus weinig van dat spul gegeten de afgelopen dagen. Heb ook de griep dus Pasen was niet zo paserig dit jaar. Volgend jaar beter hoop ik. :)
Achjeetje.... en mijn paps lag ook al ziek in bed en mijn zusje liep ook te snuffen en te snuiten. Gaat goed dus.

Ik heb ook weinig chocolade gegeten hoor... ben niet allergisch maar ook niet verzot op grote hoeveelheden zoals met paaseitjes en chocoladeletters. Te veel van het goede, zeg maar!

Vond het wel een goed excuus om M wat meer echte eieren te laten eten dan normaal... om de eiwitten aan te vullen, zeg maar ;)

Zo, ik ben weer helemaal "vers"
Pijn in 't koppie is weg, heb d'r weer zin in. Lekker werken, yippie.

Goh M's, met al die eieren, een echt "spetterend" weekend voor je geweest dus. Paste M zijn spijkerbroek nog wel dan? Of is alles direct weg gewerkt, hehe.

Slavin, vervelend zeg. De griep. Ik hoop dat de baas je goed heeft verzorgd?
Beterschap meid.

Spetterend weekend..... mwah..... de kids waren hier dus dat limiteert de zaken een beetje. Laten we zeggen dat er tijdens de Paas meer eieren in gegaan zijn dan er uit (of in ieder geval waar ik bij was, haha). Maar dat komt wel weer goed hoor.... de kids zijn inmiddels weer naar hun moeder (onder protest, dat wél).

Okay dan. Tijd zat toch nog zeker om alle eiwitten en proteinen nog kwijt te raken. Het spetteren zal dus nog wel volgen.
Was het gezellig de Pasen met de kids?

Ja, helemaal goed! Ze vonden het geweldig. Mijn moeder maakte vroeger altijd een uitgebreide Paastafel klaar dus die traditie zit er nog een beetje in. Ze stonden te springen bij de tafel en vonden het allemaal even mooi. M had overal in huis chocolade paaseitjes verstopt dus die mochten ze na het ontbijt (met warme croissants en allerlei lekkers) gaan zoeken. Het feit dat ze mochten snoepen tijdens het ontbijt was wel het mooiste denk ik ;)

Back