The Dutch Lit Café

M's girl said:
Ontploft?! Jeetje, hoe heb je dát voor elkaar gekregen?

De oven hield er ineens met een plof mee op. Het hele huis in een rook walm...zucht...het ruikt nu nog naar verbrande cakejes.

Maar morgen gaan we gezellig een een nieuwe oven uitzoeken. Da's dan wel weer leuk. :D

Ik heb wel eens per ongeluk een cake geprobeerd te bakken in een oven/grill die nog op de grillstand stond. Want die gebruikte mijn moeder nooit, behalve die ene keer voordat ik mijn cake ging bakken.

Resultaat: bovenkant zwart geblakerd, onderkant nog zompig en de benedenverdieping van ons huis in één grote rook/mist-walm, want ik was tijdens het uurtje bakken de deur uit gegaan. Want het kon toch niet mis, haha.

Wat een zooi! Dat gebeurt je ook maar één keer kan ik je vertellen.

Gegrilde cake kan dus niet. Genoteerd. :D

Nah, dan ga ik maar appeltaart bakken als we geen cakejes hebben :eek:

Lekker!

Ja, leuk hè, nieuwe 'spullen' kopen?! :D

Ik heb gisteren een andere auto gekocht; ook leuk ;)

Nou, koffie (jij thee, I know) en een flink stuk appeltaart dan maar?

Proost! Op nieuwe ovens, het mislukte concept van gegrillde cakes (klinkt wél lekker!) en nieuwe-tweedehands-auto's!

Hej Slavin, lekker een ontploft keekje. Gaat om het idee toch.doe maar een kruimel dan. Als je gaat shoppen, je meester wel ff een paar leuke laarzen afhandig maken bij van Dalen he.

M's, nieuwe auto. Leuk zeg. Wat voor 1? Een business car?
Oja, doe mij een kopje chocolademelk, lekker warm met wat extra room aub.

Business car? Ja, wel een beetje... maar ook een beetje een kids-car.

Yep... ik ben nu officieel toegetreden in de wereld van de tweeverdieners met 1.7 kids :D

Heb dus een stationwagen gekocht, maar dat is vooral ook handig voor mijn nieuwe business ja. Laat de opdrachten nu maar komen!

goed, eerste opdracht is een lekker cognacje inschenken.
de echte business praten we nog wel over

Wie? Ikke? Goed hoor. Eén Cognac voor meneer. Wel eens in een Cognac-fabriek geweest? Ik wel. Bij Hennesy in Frankrijk. Geen druppel gedronken maar kwam tóch onder de invloed naar buiten. Bezwangerd van de lucht, zeg maar.

Ben niet zo'n Cognac drinker.... mag ik voor mezelf een Cointreau inschenken?

Proost!

Dank je, dank je. Ben daar ook ooit eens geweest. Interessant.
Cognac behoort ook niet direct tot 1 van mijn favo drankjes, maar soms zoals nu smaakt het me best.
Natuurlijk is het goed dat je een Cointrea neemt, neem een dubbele en zet hem op mijn rekening.
Was trouwens aardig weer tijdens mijn fotoklus in de Flevopolder van de week, wel veel wind. Had zowat spijkers nodig om mn accessoires vast te zetten.

rakeandhoe said:
Hej Slavin, lekker een ontploft keekje. Gaat om het idee toch.doe maar een kruimel dan. Als je gaat shoppen, je meester wel ff een paar leuke laarzen afhandig maken bij van Dalen he.

Hey, wat grappig - hij heeft inderdaad schoenen voor me gekocht. Geen laarzen maar toch toevallig dat jij het hier net over had. Haha. :)

Nu we het hier toch over hebben...

Ik zou eigenlijk best laarzen willen. Van die hoge die helemaal doorgaan tot je dijen. Ik vraag me af hoe comfortabel die dingen zijn. Iemand ervaring hiermee?

Ik heb er geen draag ervaringen mee, maar mijn Hoe wel.
Wij kopen dergelijke laarzen bij "Silhouette" in Rotterdam centrum. Vroeger hadden zij ook een winkel in Zoetermeer.
Kinky laarzen en schoenen in een groot assortiment.
http://www.silhouette.nl

slavin said:
Ik zou eigenlijk best laarzen willen. Van die hoge die helemaal doorgaan tot je dijen. Ik vraag me af hoe comfortabel die dingen zijn. Iemand ervaring hiermee?
Nee, kan je niet helpen.... vind ze idd wel mooi. Moet je wel de goede benen voor hebben, en die heb ik dus niet... :eek:

rakeandhoe said:
Ik heb er geen draag ervaringen mee, maar mijn Hoe wel.
Wij kopen dergelijke laarzen bij "Silhouette" in Rotterdam centrum. Vroeger hadden zij ook een winkel in Zoetermeer.
Kinky laarzen en schoenen in een groot assortiment.
http://www.silhouette.nl

Oh, dankjewel! Mooi! :D

Hoe vindt Hoe ze? Zitten ze meteen lekker of zijn het echt dingen waar je aan moet wennen?

M's girl said:
Nee, kan je niet helpen.... vind ze idd wel mooi. Moet je wel de goede benen voor hebben, en die heb ik dus niet... :eek:

Ja, daar heb je absoluut gelijk in - dat je er de goede benen voor moet hebben bedoel ik. Ik vind mijn benen zelf niet echt geweldig maar mijn man zou me er graag een keer in zien. En als hij het mooi vindt maakt het me eigenlijk niet zoveel uit of ik er de benen voor heb of niet. Blijf ik lekker binnen en is het alleen voor hem. Haha! ;)

Last edited:
Zijn inderdaad laarzen die wat ongemakkelijker lopen, hoge stilettohakken en de schacht is over het algemeen van polyethyleen. Dit kan nog al eens wat ongemakken geven heb ik begrepen.
Komt bij dat als je de laarzen draagt er over het algemeen een kort rokje boven zit, wat in het openbaar dan weer reacties teweegbreng brengt waar je eigenlijk niet zo op zit te wachten.

Komt er een pimeenvrouwtje bij de dokter en zegt "Dokter, ik heb de laatste tijd zo'n last van uitslag in mijn schaamstreek"
"Tilt u uw rok maar eens op mevrouwtje" zegt de arts.
Dit doet zij en de reactie van de dokter is "Ohhh mevrouwtje, ik zie het al" na vervolgens een grote schaar te pakken.
De pigmeeenvrouw ziet dit en roept "Oh nee he, is het ernstig?"
"Hahaha" zegt de arts. "Nee hoor. ik knip alleen een randje van uw laarzen af"

Slavin, je bent dus gewaarschuwd.

Tsssss..... :D

Pigmee bedoel je, haha, pas aan het eind van de mop kon ik bedenken van een Pimeenvrouwtje moest zijn ;)

Nou, koffie dan maar weer?

gih, toch weer de grammatica niet goed bekeken voor het versturen.
Maar ja, in de 1 na laatste zin stond de G erweer.
Ja, doe maar een koffie, 2 ff 'n toch he.

In de koffie? Jaha.

Over het "tweede" Pigmeevrouwtje had ik dan weer effe heen gelezen zeg maar, haha (te kort hè? :p ).

Ja, gaat best he Slavin.
Ik hoop dat je er net zulke contacten op zult doen als wij hebben gedaan.

rakeandhoe said:
Ja, gaat best he Slavin.
Ik hoop dat je er net zulke contacten op zult doen als wij hebben gedaan.

Heb je het nu over die laarzen site of over die andere? :)

Zucht...ik heb hele mooie gezien met veters van achter. Net een corset.

haha slavin, dacht dat je het over die andere had omdat je zei "we hebben gekeken"
maar de laarzensite is ook oke he

rakeandhoe said:
haha slavin, dacht dat je het over die andere had omdat je zei "we hebben gekeken"
maar de laarzensite is ook oke he
De laarzensite is geweldig. :D

Hihi - ja, ik had al het gevoel dat je het had over die andere site. Daar gaan we waarschijnlijk vanavond naar kijken maar omdat we morgen naar Noorwegen gaan weet ik niet zeker of we er tijd voor hebben. Maar we zijn vrijdag al weer terug en dan hoop ik dat we niet te moe zijn om even gezellig samen online te gaan. :)

Naar Noorwegen, geweldig.
Je wist waarschijnlijk nog niet dat wij Scandinavisten zijn, vanwege het werk begonnen maar ook in vrije tijd uitgegroeit tot 1 van onze favo bestemmingen.
Welke kant ga je op? Trontheim, Bergen, Hamar, Oslo, Lier?
Ga eens vertellen.

Oja M's,

doe mij maar een lekkere sterke bak koffie. Beetje cacoa poeder erover, kan dat.

Back