🐈‍⬛ Kattestreger 🧶

Hi September?

You do know I love you.
Your gifts always bring me joy!
🍃🍂🍏❤️🍎🍂🍃

But, September?
Dust mite allergy?
- that sucks!
Drones?
- give me a break!

I just want a pause,
A moment to collect myself
Grounded in the present.

Hey September?
I love the cooler temperatures!
Your colours make me sigh with joy,
When sitting in the sauna.
Just stunning Cat! Joining you in that sauna would make me sigh with joy. 😍😘

• Love
Reactions: Cat
Hi September?

You do know I love you.
🍃🍂🍏❤️🍎🍂🍃

But, September?
Dust mite allergy?
- that sucks!
Drones?
- give me a break!

I just want a pause,
Grounded in the present.

Hey September?
Such apt words and you look beautiful as always :kiss: . I also love the artistic photos earlier in the thread too. It looks so peaceful where you are.

• Love
Hi September?

You do know I love you.
🍃🍂🍏❤️🍎🍂🍃

But, September?
Dust mite allergy?
- that sucks!
Drones?
- give me a break!

I just want a pause,
Grounded in the present.

Hey September?
You as always look amazing! And yes those drones are annoying, due to them they had to cancel an event called Runway Run in my airport today. But as long as my flight out this afternoon don't get effected, I'm happy :cathappy:

• Love
Hej!! Ork jo!! Vi er et par stykker - men hey.. sikke sent du var oppe!!
😉

Og velkommen til. 😘
Hahaha tak!!! Min døgnrytme er mildest talt vendt på hovedet hahah, men rart at se der også er nogle danskere her inde <3

• Love
Ååååh, taler vi alle dansk nu? Forresten, Google Translate. Ellers har jeg ikke den mindste anelse.

• Haha
Well, Swedish, Danish or even Norwegian.. we are usually able to understand eachother without difficulties. 😅

🇸🇪🇳🇴🇩🇰

Sometimes it is comfortable and maybe a bit more.. mhmm.. 🤔 intimate when we talk our own mother's tongue.
- English has become such a normal language for us, I think that is why we sometimes switch between the languages.

Well, Swedish, Danish or even Norwegian.. we are usually able to understand eachother without difficulties. 😅

🇸🇪🇳🇴🇩🇰

Sometimes it is comfortable and maybe a bit more.. mhmm.. 🤔 intimate when we talk our own mother's tongue.
- English has become such a normal language for us, I think that is why we sometimes switch between the languages.
That's why Ah'd sooner talk in proper Yorkshire, me lass.

• Love
Taaaark!! Godt at se dig ❤️ alt vel?
Allt väl! Vi är precis färdiga med adventspyntandet. Stjärnorna i fönstren och adventsstaken också.
Massa hygge resten av kvällen! :)
Allt väl med dig också? :heart:

• Love
Allt väl! Vi är precis färdiga med adventspyntandet. Stjärnorna i fönstren och adventsstaken också.
Massa hygge resten av kvällen! :)
Allt väl med dig också? :heart:

Det lyder så hyggeligt!! (Men også besværligt, hvordan gør I rent med pynten oppe? 🙈)
Jeg er just blevet færdig med at pakke ud og er hoppet under dynen - det har været et par super lange uger, og i går kulminerede det hele med at begge piger blev syge og skulle til lægen.

Fødselsdagsplanerne blev sat på pause, og jeg var troldeungernes hjælper. 😆

Så nu er jeg taget i skoven!! Og bliver her i en uge. 😂

Det lyder så hyggeligt!! (Men også besværligt, hvordan gør I rent med pynten oppe? 🙈)
Vi har storstädat samtidigt som pyntet sätts upp, så det blir vanlig städning fram tills det ska ner igen. Barren ska ju bort efter granen.........:rolleyes:
Men den köper vi inte förrän till Lucia.
Jeg er just blevet færdig med at pakke ud og er hoppet under dynen - det har været et par super lange uger, og i går kulminerede det hele med at begge piger blev syge og skulle til lægen.

Fødselsdagsplanerne blev sat på pause, og jeg var troldeungernes hjælper. 😆
Aj så trist! Men det är sånt som händer. Jag hoppas dom blir friska snart. Och hellre nu än till jul. ;)
Så nu er jeg taget i skoven!! Og bliver her i en uge. 😂
Gottegris!! En massa skogspromenader och bastu gissar jag? :)
Hade jag haft tid hade jag hälsat på dig.

• Love
Vi har storstädat samtidigt som pyntet sätts upp, så det blir vanlig städning fram tills det ska ner igen. Barren ska ju bort efter granen.........:rolleyes:
Men den köper vi inte förrän till Lucia.

Det gør vi heller ikke, altså køber træet før til Lucia - det ville være helt forkert.
Lidt sjovt, men vi tager ikke træet ind før den 23nd, som et den typiske dag at pynte det.

Aj så trist! Men det är sånt som händer. Jag hoppas dom blir friska snart. Och hellre nu än till jul. ;)

Sådan er det at have fødselsdag i slutningen af november. Jeg brokker mig ikke - for du har ret! Hellere at de er syge nu, end de er det til jul! 😆

Gottegris!! En massa skogspromenader och bastu gissar jag? :)

😁 Yup!! Her er så vildt dejligt, jeg elsker denne her årstid!! 😍

Hade jag haft tid hade jag hälsat på dig.

Oj!! Hvis du havde haft tid ville det have været så hyggeligt med besøg! 🥰

Det gør vi heller ikke, altså køber træet før til Lucia - det ville være helt forkert.
Lidt sjovt, men vi tager ikke træet ind før den 23nd, som et den typiske dag at pynte det.
Så gjorde vi också tills vi skulle åka iväg Juldagen ett år för 5-6 år sen. Då tog vi in och klädde granen redan till Lucia så vi kunde njuta av den innan vi åkte. Vi tyckte det var så trevligt att vi fortsatte med det helt enkelt.
😁 Yup!! Her er så vildt dejligt, jeg elsker denne her årstid!! 😍
Jag håller med så länge det inte regnar från vänster rakt in i näsan! Jag vet, kläder efter väder men det finns gränser......men en skön höst/vinterpromenad, varm choklad med rom (frivilligt) och grädde och en bastu efteråt gillar jag också. :love:
Oj!! Hvis du havde haft tid ville det have været så hyggeligt med besøg! 🥰
Det kommer att hända nästa år, om det är ok?

• Love
Så gjorde vi också tills vi skulle åka iväg Juldagen ett år för 5-6 år sen. Då tog vi in och klädde granen redan till Lucia så vi kunde njuta av den innan vi åkte. Vi tyckte det var så trevligt att vi fortsatte med det helt enkelt.

Hmm.. 🤔 nu får du jo mig helt til at overveje om det kunne give mening at tage træet ind lidt tidligere! 🙈

Jag håller med så länge det inte regnar från vänster rakt in i näsan! Jag vet, kläder efter väder men det finns gränser......men en skön höst/vinterpromenad, varm choklad med rom (frivilligt) och grädde och en bastu efteråt gillar jag också. :love:

Ååh jeg er helt enig!! Kan godt være at jeg har fremragende regntøj, fleece og alt det gode tøj. Men hvis det står ned i stænger - så tænder jeg blot ilden i ovnen og finder noget at lave indenfor. 😂 Ikke ti vilde heste kan få mig udenfor - medmindre der er noget interessant at lave!

Varm chokolade med rom.. 🤩 du giver mig jo alle de gode idéer her til aften!! ❤️

Sauna er en del af hverdagen hernede, det føles sååååå godt!

Det kommer att hända nästa år, om det är ok?

Meget gerne!!!!

Hmm.. 🤔 nu får du jo mig helt til at overveje om det kunne give mening at tage træet ind lidt tidligere! 🙈
Det är väldigt mysigt med ljuset från granen i hörnet när den är pyntad och klar....... :) ;)
Ååh jeg er helt enig!! Kan godt være at jeg har fremragende regntøj, fleece og alt det gode tøj. Men hvis det står ned i stænger - så tænder jeg blot ilden i ovnen og finder noget at lave indenfor. 😂Ikke ti vilde heste kan få mig udenfor - medmindre der er noget interessant at lave!
En bra brasa när vinden och regnet piskar utanför är så skönt! :love:
Varm chokolade med rom.. 🤩 du giver mig jo alle de gode idéer her til aften!!
Det är så gott!
Sauna er en del af hverdagen hernede, det føles sååååå godt!

Meget gerne!!!!
Det låter som om jag ska ta med en handduk isåfall. :love:

• Love
Back