M's girl
Leaving
Black Tulip said:Zal nu eerst even lezen wat M's gepost heeft.
Dit gaat me nogal aan het hart, een van mijn keuzevakken was hulpverlening bij kindermishandeling.
Thanks
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Black Tulip said:Zal nu eerst even lezen wat M's gepost heeft.
Dit gaat me nogal aan het hart, een van mijn keuzevakken was hulpverlening bij kindermishandeling.
Black Tulip said:Heb de oorspronkelijke tekst niet gelezen, maar dit is pertinent onjuist!
Een van de vormen van erkende kindermishandeling is pedagogische verwaarlozing, een andere is psychische mishandeling, affectieve verwaarlozing enz.
lastmanonearth said:Dat zijn maar woorden. In Nederland denken we vaak dat als we voor iets een mooie vakterm bedenken, we het probleem aan het aanpakken zijn. In hoeveel gezinnen denk je dat de kinderen doodongelukkig zijn, 'pedagogisch verwaarloosd' worden enz.? Hebben de instanties daar enig zicht op of enige mogelijkheid om daar iets aan te doen?
In hoeveel gezinnen denk je dat de kinderen doodongelukkig zijn, 'pedagogisch verwaarloosd' worden enz.? Hebben de instanties daar enig zicht op of enige mogelijkheid om daar iets aan te doen?
M's girl said:Wel, dat is het probleem natuurlijk. Er zullen zát gezinnen zijn waarbij dat aan de orde is, maar het te subtiel is (of te veel binnenshuis blijft) om op te vallen. Dan wordt het al een stuk lastiger er iets aan te doen.
lastmanonearth said:Dat is de grote onrechtvaardigheid. Je kan kinderen niet beschermen tegen hun eigen ouders. Die kinderen zijn tot die ouders veroordeeld. Alle anonieme meldpunten ten spijt.
lastmanonearth said:Dat is de grote onrechtvaardigheid. Je kan kinderen niet beschermen tegen hun eigen ouders. Die kinderen zijn tot die ouders veroordeeld. Alle anonieme meldpunten ten spijt.
Black Tulip said:
Neem er nog eentje van mij.
Ik ben zo weg, etentje.
E's Toy said:alweer een etentje
E's Toy said:Barvrouw uit Kansas krijgt 10.000 dollar fooi
HUTCHINSON - Een barvrouw in Hutchinson in de Amerikaanse staat Kansas heeft zondag een fooi van tienduizend dollar (7.800 euro) gekregen van een van haar vaste klanten nadat hij voor 26 dollar (20 euro) had gegeten.
De gelukkige, Cindy Kienow, die in de restaurantketen Applebee's werkt, was perplex toen ze de fooi ontving. "Ik kon me niet bewegen", vertelde ze aan een lokale krant. "Ik wist niet wat ik moest zeggen. Hij zei 'Hier kan je zeker wel iets leuks van kopen, hè?' En ik zei 'Ja, dat kan ik zeker."'
De gulle klant komt een paar keer per maand in het restaurant eten, zei Kierow, en dan praten ze wel eens over het weer en de actualiteit. Maar ze heeft geen idee waaraan ze de fooi te danken heeft, zei ze. "Ik hoop wel dat hij nog eens terugkomt zodat ik hem kan bedanken, want die dag was ik met stomheid geslagen."
Proost MG