The Dutch Lit Café

lastmanonearth said:
Wat een ferme ingreep, bij die Pieretto. Maakt wel nieuwsgierig...

Ach, als je het wil riskeren..... klik op zijn naam voor zijn profile en ga dan naar find all posts by.... Dan zal je zien dat hij (?) dezelfde tekst en link in zoveel mogelijk threads op alle boards aan het plempen is. Dat zegt mij genoeg. Als het geen spam is, is het op z'n minst flooden (mag ook niet) en daar zit meestal niet veel goeds achter!

E's Toy said:
Zo goede discussie over de buurkids :rose: Tsja blijft een lastige, in mijn vorige huis had ik een vervelende buurman. Een keer belde ik de politie, maar die vroeg meteen heb je al met je buurman gesproken hierover, ja zei ik al zo vaak en toen pas kwamen ze eindelijk, met als gevolg dat de boel alleen maar escaleerde. Dus pas met stappen zet naar je buren over dit onderwerp.

Doe mij maar een biertje...... :catroar:

Zo... ik heb gebeld met het AMK. Zoals BT geadviseerd had ( :D :rose: ) heb ik eerst informatie ingewonnen. De situatie voorgelegd en uitgelegd. Ik denk wel dat ik weet wat ik moet doen. Volgende week beginnen de scholen weer in deze regio, dus dan zijn hun kinderen weer naar school. Tijd voor een "koffie plus" dan, ......denk ik :eek: ......

Pfff... ik zie er nu al tegenop!

Zo zeg, het is komkommertijd......

Zelfs op de Engelse kant is het rustig. Start er ééntje een thread... gaat het weer over penis-size :rolleyes: . Tuurlijk moet de threadstarter er tussen neus en lippen door bij vermelden dat hij uiteraard zelf niet te klagen heeft en dat de lengte uiteindelijk natuurlijk niets uitmaakt, maar ja, hij wil toch graag weten hoe goed de rest van de Lit-mannen bedeeld is :rolleyes:

Tssss..... Zal ik er ook ééntje starten hier? Wie weet loopt het als een trein?!

Weet jij jouw 'maat'? Of die van je man? Ikke niet, to be honest. Is dat raar dan? Hmmmm....

[ben effe weg..... meetlintje zoeken.... :D ]

Nah, toch eerst maar een nieuw draadje gestart. :D Enjoy!

Last edited:
Ik gepost hoor op je thread :D doe mij nog maar een biertje voordat ik aan de kaasfondue ga....

Ok, het wordt misschien wat eentonig ...

haal de champagne maar weer tevoorschijn!

Ik heb ook nog een nieuwe baan.

:nana: :nana: :nana:

borrelhapjes.jpg

:D

Black Tulip said:
Ok, het wordt misschien wat eentonig ...

haal de champagne maar weer tevoorschijn!

Ik heb ook nog een nieuwe baan.

:nana: :nana: :nana:

borrelhapjes.jpg

*POP* proost BT :kiss:

Nou, nou, nou..... :D Het kèn te gek natuurlijk!

:kiss: Gefeliciteerd met je nieuwe baan. Ik drink graag een glaasje bubbels mee. Lekkere hapjes ook! Proost!

Wanneer begin je?

De managers gaan fijn onderling uitvechten wanneer ik kan overstappen.
Ik gok 1 oktober, maar 't kan ook eerder.

Blijf namelijk binnen dezelfde organisatie, andere stad, andere functie.
MW'er dus nu. En meer uren, dus meer money.

:nana:

Black Tulip said:
De managers gaan fijn onderling uitvechten wanneer ik kan overstappen.
Ik gok 1 oktober, maar 't kan ook eerder.

Blijf namelijk binnen dezelfde organisatie, andere stad, andere functie.
MW'er dus nu. En meer uren, dus meer money.

:nana:
spannend hoor, gefeliciflapstaart darling :rose:

FIREWORKS_2_L.JPG

Last edited:
Good news all around dus.
Meer geld is ook altijd goed... je was toch op zoek naar een ander huis? Kan je het wel gebruiken neem ik aan.

Ja, ik neem er nog eentje, lekker.

LOL Dat andere huis was vooral omdat ik dit eigenlijk niet langer kon betalen.

Tja, wordt nu natuurlijk een ander verhaal.

Black Tulip said:
LOL Dat andere huis was vooral omdat ik dit eigenlijk niet langer kon betalen.

Tja, wordt nu natuurlijk een ander verhaal.

Oh cool dan..... nu de katten nog leren oversteken en dan komt het allemaal goed!

LOL Geen katten in dit huis.
Absoluut niet!
We houden het vrolijk, hoor.

Zeg, goed van je dat je gebeld hebt.
Je weet me te vinden, hè?
PM kan altijd als je steun of informatie nodig hebt.

:rose:

Black Tulip said:
LOL Geen katten in dit huis.
Absoluut niet!
We houden het vrolijk, hoor.

Zeg, goed van je dat je gebeld hebt.
Je weet me te vinden, hè?
PM kan altijd als je steun of informatie nodig hebt.

:rose:

Oké, ik dacht dat de katten er alleen niet meer waren vanwege die busbaan ofzo, voor je huis.

Thanks. Heb ruim een half uur aan de telefoon gehangen. Moest voorbeelden geven enzo. Wat ik er van begreep (en naar aanleiding van wat ik vertelde) zou dit als medling zéér serieus opgenomen worden. Als je dan een paar uur later er nog over nadenkt dan denk je: "misschien moet ik het ook niet....." en prompt gaat de buurman weer uit zijn dak tegen de oudste om niks... :eek:

Anyway.... thanks voor het aanbod... misschien maak ik er nog wel gebruik van. Ik kan alle expertise hierbij gebruiken, ben ik bang!

Als het zéér serieus genomen zou worden als melding, betekent dat dat er echt iets mis is. Anders zeggen ze dat niet.

En die katten, ja, vanwege de busbaan niet meer.
Ga misschien toch wel verhuizen, maar iets minder haast nu.
Tenslotte woon ik al bijna 7 jaar hier. Hoog tijd!
Mijn gemiddelde is 5 jaar.

Haha, ik ben ook al menigmaal verhuisd in mijn leven. Vond het altijd wel weer spannend. Ik weet ook dat ik hier niet de rest van mijn leven zal wonen. Eigenlijk is dit huis een beetje aan de kleine kant, maar wel leuk genoeg voor voorlopig.

Het is een beetje de bedoeling dat de eerstvolgende move naar het buitenland wordt... :rolleyes:

Black Tulip said:
Als het zéér serieus genomen zou worden als melding, betekent dat dat er echt iets mis is. Anders zeggen ze dat niet.

Uhm.... ja.... ik ga binnenkort met ze praten; dat hebben we zo afgesproken na uitvoerig beraad. Hmmmm... erg spannend. Ik moet er echt eerst nog wat nachtjes over slapen... bedenken hoe ik het ga inkleden. Ik wil in ieder geval eerst met háár alleen praten, denk ik, en als de kinderen op school zijn...

Ik ga maar eens een stukje slapen denk ik.
Is de champagne al op? Ik zie dat jullie die hards nog wakker zijn... ik meld me morgen wel weer ergens.

Enjoy!
Trusten voor straks!

Back