The Dutch Lit Café

Scalywag said:
Hey...just thought I would drop in and say Hi! (since I can actually read this post). :p

Hi M's Girl!

Hi cutie!

Yes, I tend to throw in a lot of English in my Dutch posts anyway... if you want a laugh... I started this size matters thread after the latest one in How To by Mr. Footlongish :rolleyes:

I guess we need Eilan in there as well :D Have a nice weekend, and come by, if you wish, for a virtual drink. :rose:

goodie, met suiker graag, ach je weet vast wel inmiddels hoe ik mijn koffie drink ;). Rustig hier de laatste tijd?

E's Toy said:
goodie, met suiker graag, ach je weet vast wel inmiddels hoe ik mijn koffie drink ;). Rustig hier de laatste tijd?

Dat zou je zeggen ja, maar op de één of andere manier kan ik dat soort stomme dingen nooit onthouden... :eek: Mét suiker dus, oké....

Ja, het is zeker rustig de laatste tijd. Aan de ene kant een beetje logisch: met zo'n klein cluppie ben je op een gegeven moment wel een beetje uitgepraat. We moeten meer mensen hebben en meer mensen moeten dingen aanzwengelen en vragen. Dat zou helpen en (leuke) discussies op gang brengen.

Ik pik nu af en toe maar iets van de Engelse kant om de stemming hier te toetsen. Blijkt toch wel dat er hier in NL soms anders gedacht en geredeneerd wordt, en dat is ook logisch. Vind het wel leuk (tussen aanhalingstekens, want het onderwerp op zich is een beetje sneu natuurlijk) te zien hoe de Engelse kant reageert op de Report Child Abuse? thread versus het Nederlandse 'publiek' hier in het café...

Tsja, en verder zijn er een hoop mensen die komen en weer gaan. Hun goed recht, maar wel jammer.

nee want ik moet nu een kast van Ikea in elkaar zetten en dat kan wel even duren :p

E's Toy said:
nee want ik moet nu een kast van Ikea in elkaar zetten en dat kan wel even duren :p

Welnee, die zitten doorgaans zo in elkaar! Tenzij je Youp heet, die had er wat meer moeite mee :D Ohnee, dat was een stapelbed .. :p

Nou, ga schroeven dan?!

M's girl said:
Welnee, die zitten doorgaans zo in elkaar! Tenzij je Youp heet, die had er wat meer moeite mee :D Ohnee, dat was een stapelbed .. :p

Nou, ga schroeven dan?!
Ja mevrouw :p

Even een bakje koffie. Net klaar met eten en afwassen ...
en dan moet ik taarten bakken.

Maandag trakteren als de school weer begint. Hèhèhè. :devil:

Twee boterkoeken zijn klaar.
De appeltaart staat in de oven.
De chocoladetaart bak ik vanavond.

Koffie? Ja, lekker.

:D

Koffie, haha, oké.... (het is al weer bijna borreltijd :rolleyes: )....

Jij neemt je taken ook serieus, zeg! Twee boterkoeken, appeltaart en een choco on the way.... Pittig klasje :D

Nou, eerst koffie dan maar.

Was gisterenmiddag dus even bij de buren voor de eerste verjaardag van de jongste. Dingen gaan er een stuk milder aan toe met (nog meer) visite in huis. Het schreeuwen gaat evengoed door, maar lijkt op dat moment 'normaal' omdat de kinderen ook dingen doen waarvan iedereen zo :rolleyes: gaat....

Oudste ging op het eind op de fiets richting oma en opa die om de hoek wonen om daar te eten en logeren. Moeders hing (what's new) aan één van haar mobieltjes (met een kamer vol visite) dus wij zeggen hem gedag en wensen hem veel plezier. Hij fietst weg en zij schreeuwt hem na "krijg ik niet eens een kus?!"....

:D Snap jij het nog? Ik niet. Nou snap ik wel meer niet de laatste tijd, maar dat is een ander verhaal....

Zondag 3 september.

15:39 uur
7 viewing
6000 posts
143 threads

and no one to talk to :eek:

Nah, gezellig hoor, in mijn upje...

Dan..... ga ik zo maar naar een feestje. Maar storen jullie je niet aan mij :D

Als het zo doorgaat moet ik het café binnenkort sluiten wegens te weinig omzet :eek:

Tot die tijd zet ik maar vast weer een pot koffie... je weet maar nooit....

Oh dat ziet er inderdaad slecht uit. Doe my dan maar een pul bier, en een portie bitterballen met mosterd en een plank kaas met mosterd. en een glaasje jenever LOL
Pew!! zo kan hy wel weer

Real! Welkom.... ah... je maakt de omzet van de week weer goed zie ik. :D
Was je op reis? Ik 'zag' je laatst met laptop on vliegveld en toen een tijdje niet. Tsja, het is hier een komen en vooral gaan. En dat terwijl komen toch zo veel leuker is :rolleyes:

Nou ja.... hier, een biertje! Proost!

1.gif

Ik heb een brilletje voor m'n ogen,
dus 'k kan zien wie er dansen mogen.

:nana: :nana: :nana:

Oh, en doe mij maar een kopje koffie.

Black Tulip said:
1.gif

Ik heb een brilletje voor m'n ogen,
dus 'k kan zien wie er dansen mogen.

:nana: :nana: :nana:

Oh, en doe mij maar een kopje koffie.

Hey! Heb je je nieuwe?

Cool. Hoe was de eerste schooldag & taart?

Back