rakeandhoe
Really Really Experienced
verdikke, elke keer als ik een drankje wil halen kom ik in een leeg cafe.
Doe maar een fles jenever, ben dr aan toe.
Doe maar een fles jenever, ben dr aan toe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M's girl said:Nou? En? Hebben we massaal Valentijnsdag gevierd?
Pffff, nou moet je vertellen ook!huismus said:Ik heb de beste man van de wereld.
I know.... nu de rest nog. Op zich vind ik dát idee nog wel leuk. Mijn moeder heeft het ook nooit begrepen. Er was een tijd dat ze mij op Valentijn een kaartje stuurde... zonder te tekenen. Haha, natuurlijk herken ik haar handschrift uit duizenden, dus.... Het was op zich wel schattig maar het geeft tegelijk aan dat ook zij niet wist waar 'het feestje' voor bedoeld was! Ze is overigens ook gestopt met kaartjes sturen.rakeandhoe said:Kiitos M's voor de reactie.
Valentijn vieren doe je toch niet he
Valentijn is uitgegroeid tot een ongekende commerciele hype.
Oorspronkelijk bedoeld om iemandte kennen te geven dat zij/hij een stille aanbidder heeft, dus niet als nu om elkaar te verwennen.
Kiitos hej
Haha, ja, en ik me wéér vier weken lang afvragen wie.....???? Want dat doe je toch. Maar goed, de afzender heeft zich verder nooit bekend gemaakt dus het zal wel 'meegevallen' zijn met de liefde denk ik dan!rakeandhoe said:precies.
haha, tis maar goed dat ik je adres niet weet. anders had ik je een kaartje gestuurd. hadden we hier kunnen beppen over het hoe en waarom.