The Dutch Lit Café

verdikke, elke keer als ik een drankje wil halen kom ik in een leeg cafe.
Doe maar een fles jenever, ben dr aan toe.

Tjee, een hele fles nog wel? :eek:

Ja, "lekker" rustig hier hè? Scheelt een hoop schoonmaakwerk enzo.

ach ja, doe maar een hele fles, hoef ik er niet steeds om te vragen.
Doe mij maar een tosti dr bij dan, kunnen we ook nog ff stofzuigen als ik klaar ben

Heb je iets 'weg te drinken' Rake? Nee toch hoop ik?
Tosti zit in het ijzer en komt er zo aan. Ik heb ze ook met Italiaanse twist; mozarella, pesto en zongedroogde tomaten. Of wil je 'gewoon' ham/kaas?

pesto en de tomaatjes zijn okay.
Niets weg te drinken hoor, maar soms is t beter maar ladderzat te zijn zodat je niets opslaat in je koppie. Hoef je t later niet weg te drinken, toch

happy valentines day allemaal
of als je er niet aan mee doet of geen significant other hebt .. succes met het doorkomen van valentijnsdag ..

Ja, nu je het zegt: Happy :heart: Valentine's :heart: Day!

Heb wél een significant other maar die gelooft niet in dit soort dingen. Ik moet hem gelijk geven.... eigenlijk is het ook onzin. Ik kom de dag dus ook wel door zonder kaartje, rozen of chocolade ;)

Voor alle believers: fijne dag!

Kiitos M's voor de reactie.
Valentijn vieren doe je toch niet he
Valentijn is uitgegroeid tot een ongekende commerciele hype.
Oorspronkelijk bedoeld om iemandte kennen te geven dat zij/hij een stille aanbidder heeft, dus niet als nu om elkaar te verwennen.

Kiitos hej

rakeandhoe said:
Kiitos M's voor de reactie.
Valentijn vieren doe je toch niet he
Valentijn is uitgegroeid tot een ongekende commerciele hype.
Oorspronkelijk bedoeld om iemandte kennen te geven dat zij/hij een stille aanbidder heeft, dus niet als nu om elkaar te verwennen.

Kiitos hej
I know.... nu de rest nog. Op zich vind ik dát idee nog wel leuk. Mijn moeder heeft het ook nooit begrepen. Er was een tijd dat ze mij op Valentijn een kaartje stuurde... zonder te tekenen. Haha, natuurlijk herken ik haar handschrift uit duizenden, dus.... :rolleyes: Het was op zich wel schattig maar het geeft tegelijk aan dat ook zij niet wist waar 'het feestje' voor bedoeld was! Ze is overigens ook gestopt met kaartjes sturen. :D

Ik heb ooit een Valentijnskaart gehad waarvan ik de afzender niet kende. Ben er ook nooit meer achter gekomen van wie de kaart was. Wat voor zin heeft het dan, vraag ik me af! Wie is er wijzer van geworden? Hij (of het kan ook een zij zijn, haha) niet, en ik was alleen maar nieuwsgierig.

Dat zeg ik: raar feestje. Ik zou het niet erg gevonden hebben als M met rozen was aangekomen ofzo, maar Valentijnsdag of niet, bloemen, en speciaal van hem, zijn altijd welkom!

precies.

haha, tis maar goed dat ik je adres niet weet. anders had ik je een kaartje gestuurd. hadden we hier kunnen beppen over het hoe en waarom.

rakeandhoe said:
precies.

haha, tis maar goed dat ik je adres niet weet. anders had ik je een kaartje gestuurd. hadden we hier kunnen beppen over het hoe en waarom.
Haha, ja, en ik me wéér vier weken lang afvragen wie.....???? Want dat doe je toch. Maar goed, de afzender heeft zich verder nooit bekend gemaakt dus het zal wel 'meegevallen' zijn met de liefde denk ik dan!

En... jij nog Valentijnscadeau's mogen ontvangen?

nee.
ook nooit gehad hoor trouwens.
ben nu eenmaal niet zo'n type waar de andere sexe zomaar opeens verliefd op wordt.
is ook niet belangrijk, heb het getroffen met mijn Hoe 'tje

Mwah.... niet zo'n type...? Op ieder potje... bla bla. Maar goed, het belangrijkste is inderdaad dat je iemand gevonden hebt en daar gelukkig mee bent. Wat maakt Valentijnsdag dan nog uit?! Toch?

Ja toch.
Begrijp me niet verkeerd hoor als ik zeg niet zo'n type te zijn.
Wat ik bedoel is dat de types waar de andere sexe plotsklaps voor vallen meestal de slanke donkerharige, mooie ogen , broodjesbuik, spieren hebbende types zijn
Ik ben een vaalblonde, grijze -3 ogen, turksbrood en verslapte spieren hebbende man.

He, maar ik ben ff werken.
Misschien later.

Haha, ik ook (werken), maar doe dat op de computer dus Lit kan redelijk gemakkelijk tussendoor! Werkse!

Ik normaal oko.
Maar ben gister en eergister op een beurs geweest in Rijswijk.
Heb daar redelijk verkocht, dus dat moet ff worden besproken en afgehandeld met mijn toeleveranciers.
Anyway, I'm back.

8 Mensen in "de straat" en niemand die iets komt drinken.... ook die meneer met die lange adem niet... ;)

Back