The Dutch Lit Café

tik Sander Nagel
dan wordt er gezegd "gevonden gebruikers: 1"
Klik hieronder op sander nagel
Dan zit je in het profiel

probeer maar

Ja hebbes! In tweede instantie trouwens. Raar. Eerste keer geeft ie die pagina (soort overzicht) met foto's. Nog een keer in dat vakje/kader zelfde intypen geeft dan ineens die pagina met resultaten! :eek:

En ik ben niet eens blond! :D

Rustige bedoening hier M's.
Wij zullen wel een paar van de weinigen zijn die vanuit huis werken en af en toe in kunnen loggen.
Doe mij een bakkie verkeerd, lekker.

Hi Rake,

Ik denk het ook ja (van dat thuis werken). Ja, ik heb wel even wat rond gescharreld op ZOOM, maar nog niet genoeg. Heb jou (dus) ook nog niet ontdekt ;)

Hoewel....? Ik heb (natuurlijk??) een idee in mijn hoofd (ben erg visueel ingesteld en als ik geen 'plaatje' heb maak ik er één in gedachte, haha) van hoe je er uit ziet en ik zag wel al een pic van iemand die aan de requirements van dat plaatje voldeed. Moet nog eens goed kijken, want volgens mij matchte de tekst niet met wat ik van jou weet of zo.

Oh well, we hebben "een nieuwe" (kijk in de voorstel thread) .... nu hopen dat ze af en toe dorst heeft!

Een koffie verkeerd zei je? Komt er aan!

tis weer een geweldig bakkie M's.
Sta dr steeds weer van te kijken dat je aardig in kan schatten hoe de smaak van iemand is. Goede melk en precies genoeg suiker, toppie.
Ik hoop maar dat als je niet de juiste gevonden hebt, het er wel een beetje behoorlijk uitziet zeg, straks is je visuele instelling niet wat ik hoop dat het zal zijn......pffffffff, wat een zin zeg.

Tuurlijk.

Brrrrrrrrrr ik krijg al de kriebels als ik aan vellen op de koffie|chocolade|-melk denk. Getver!

Ja he, en weet je, over vellen gesproken. Als ik in een restaurant ben en erstaat heel trots vermeld dat ze home-made pudding hebben te serveren, ben ik weg. Gatverdegatverdegatver.

Home made pudding? :eek: Dat kan ik me alleen voorstellen in Engelse Pubs ofzo, en daar kom ik heeeeeel weinig. De Goden zij dank..... :D

Ja he, in Scandinavie dus ook. Kom je het bina bij elk zichzelf respecterend restaurant wel tegen. Vanille/gustard/chocolade.........brrrrrrrrrrrr.
met zo'n dik vel waar je een sinterklaas cadeautje mee kan inpakken.

Ik heb nou echt nog noooooooooit een Sinterklaascadeautje ingepakt met een dik vel pudding :p :D

Maar ik begrijp wat je bedoelt. Djeez, de hoge noordelingen ook al? Die pudding bedoel ik? Jekkes!

Hebben ze hoog op het menu staan.
Bij een goed Zweeds kerstdiner hoort dat er zeker bij, als t ff kan overgoten met een gelei waar stukjes in zitten, bleeeeeegh.

Och, ik moet zeggen dat ik wel van griesmeel-amandel-pudding houd, met van die stukjes (amandel) dus er in... :D Lopen de rillingen al over je rug? Verder ben ik ook niet van de pudding. Ja, pudim flan (Portugees recept - jammie) of crème brulée.

Die vellen vind ik voornamelijk heeel erg smerig als ze op een drankje drijven, zoals met koffie (maar die drink ik niet met melk) of warme chocolade, waarom ik altijd - als ik het al drink - een flinke dot slagroom er op wil/vraag! Dan kan er zich moeilijk een vel vormen! Voila!

Leuk, bestel ik een bakkie verkeerd, zitten we over vellerige pudding met stukjes te praten.

Maar goe, ik zal maar weer een paar foto's in de mooie benen thread zetten.
Rustig daar.

Ach ja, rustig daar, rustig hier... :rolleyes:
Dolle boel!

Maar Pudim Flan is beslist niet vellerig met stukjes hoor! Als je van zoet/caramel houdt is het echt een aanrader. Beetje in het zelfde hoekje als een crème brulé zeg maar, maar dan met een caramelsaus (dun) in plaats van een caramel-gebrand-laagje. Jammie hoor!

Kom maar op met die benen. Je moet nog even op die van mij wachten (nou ja, op mijn plaatjes) want ik moet (dus) opnieuw gaan zoeken sinds de crash :mad:

Hé, ho! Rake! Alert!

Je bent boven de 100 posts! Je mag een Av gebruiken!

"Daar moet op gedronken worden, hie, ha hoooooooo...... en daar moet opgedronken worden hie, ha hoooo!" :D

M's, gebeurd.
Vind je van mijn avatar. Voldoet die een beetje aan je visuele voorstelling?

rakeandhoe said:
M's, gebeurd.
Vind je van mijn avatar. Voldoet die een beetje aan je visuele voorstelling?
Pfffffffff.......... :rolleyes:

Nee. Gelukkig niet zou ik bijna zeggen. Mag ik eerlijk zijn? Ik ben niet gek op dieren en helemaal niet op katten en de meeste honden.... dus aan mij heb je een slechte met complimenten over je Av. That's just me though.... never mind me.

Maar ik stel me jou dus anders voor... dat spreekt.. :p

Gelukkig dan maar.
Mensen zeggen wel eens dat ik kan reageren als een buldog, vandaar.

Back