rakeandhoe
Really Really Experienced
portie vlammetjes a.u.b. doe dr ook maar een lekkere portie saus bij
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Heb je ze allemaal opgegeten?!rakeandhoe said:leuk. dank je.
kan ik gaan slapen met een vol buikje.
M's girl said:Van het café...? Van heel Dutch Lit bedoel je!
Ach ja.... er melden zich zo nu en dan enthousiaste nieuwelingen maar die haken met hetzelfde enthousiasme ook weer af
Ik heb het er al vaak over gehad; er zullen écht een paar volhouders moeten komen die de boel draaiende houden voordat het interessant wordt voor nog meer mensen om mee te komen praten. Maar ik merk dat het zelfs op de Engelse kant ook minder is geworden. Ik heb begrepen dat een flink aantal van de vaste crew daar aan het bloggen zijn (Soulcast geloof ik) en daardoor minder op Lit vertoeven. Ik blijf hier een beetje hangen denk ik en vind het eigenlijk ook wel prima want ik heb toch steeds minder tijd om in Lit te steken....
En tóch had ik het zo leuk gevonden om af en toe ook eens in een leuke, pittige Nederlandse discussie te raken. In mijn eentje ben ik wel een beetje uitgeluld - op zijn Amsterdams gezegd!
Ach gossie, dan moet je warme melk drinken en onder de wol kruipencoz752 said:en nu griepje
M's girl said:What the fuck is OEM Software?
Thanks. Tsja... ik heb een notebook en daarbij ooit WORKS meegeleverd (en reeds geïnstalleerd) gekregen. Heeft me niets dan ellende opgeleverd. Dus dat was een gevalletje OEM? Nou, lekker dan!coz752 said:meestal meegeleverde software bij aankoop van een computer
"Original Equipment Manufacturer"
Haha, ja, zover was ik wel. Ik kan er alleen niets aan doen... ik vraag me altijd af wat de afzender er inf.... Godsnaam aan heeft. Enfin.. het zal wel lonen ergens anders deden ze het niet. Maar Ik heb (kennelijk/dus) al OEM Software en als ik een computer heb waarmee ik spam kan ontvangen zal ik toch evengoed ook wel al wat software hebben, of wat?!rakeandhoe said:deleten
M's girl said:Haha, ja, zover was ik wel. Ik kan er alleen niets aan doen... ik vraag me altijd af wat de afzender er inf.... Godsnaam aan heeft. Enfin.. het zal wel lonen ergens anders deden ze het niet. Maar Ik heb (kennelijk/dus) al OEM Software en als ik een computer heb waarmee ik spam kan ontvangen zal ik toch evengoed ook wel al wat software hebben, of wat?!
Pffff.... ik zal stoppen met denken. En eten in de pan gaan gooien....