The Dutch Lit Café

M's girl said:
Trouwens...... coole Av, Slavin! Ben jij dat?

Dankjewel! :rose:

Ja, dat ben ik - in mijn nieuwe latex jurkje maar dat zie je niet zo goed. Hihi.

Mooie foto hoor!

Je hebt net zulk donker haar als ik... als je mijn grijze haren niet mee telt die er langzaam aan doorheen komen piepen (potver#@$%*+) :D

M's girl said:
Mooie foto hoor!

Je hebt net zulk donker haar als ik... als je mijn grijze haren niet mee telt die er langzaam aan doorheen komen piepen (potver#@$%*+) :D

Haha - mijn man was vandaag ook aan het mopperen over de grijze haren die er langzaam doorheen komen maar ik vind het juist mooi!

Nou je het zegt, het ziet er inderdaad best donker uit op de foto maar mijn haar is gewoon bruin. Mijn moeder heeft pikzwart haar en mensen geloven nooit dat het niet uit een flesje komt.

Dankjewel voor het compliment - ik zal het aan de fotograaf doorgeven. Hihi. ;)
:rose:

Dat van mij is ook donkerbruin, maar ik kleur het (dus :rolleyes: ) af en toe en gooi er dank donkerbruin in maar dat hangt dan tegen zwart aan.

Anyway...... koffie (of thee voor jou)?

M's girl said:
Ohja, daar heb ik wel eens van gehoord. OS?
alle zo ongeveer , maar heb de link naar de winversie gedaan
Ik zal er eens naar kijken. Maar heeft die die functie wel dan?
durf ik eigenlijk niet te zeggen, is wel een programma wat zo veel mogelijk dingen uit photoshop probeert te imiteren. ik begrijp wat je bedoelt - een selectie maar dan ipv klikken een aantal waarden opgeven en dan de selectie verplaatsen naar de juiste plek , dan klik je en hou je een 'crop' over .. - maar of dat er ook inzit weet ik niet.

coz752 said:
...... durf ik eigenlijk niet te zeggen, is wel een programma wat zo veel mogelijk dingen uit photoshop probeert te imiteren. ik begrijp wat je bedoelt - een selectie maar dan ipv klikken een aantal waarden opgeven en dan de selectie verplaatsen naar de juiste plek , dan klik je en hou je een 'crop' over .. - maar of dat er ook inzit weet ik niet.
Ja precies, dat is het. Ik zal eens naar The Gimp kijken. Maar goed, M heeft wél Photoshop op zijn notebook (maar die heeft hij overdag mee) en ik was voornamelijk ook benieuwd of iemand wist of dezelfde functie ook in PSP zat (zit) en wáár dan....

En dat voor de zondagmorgen... :rolleyes:

Koffie? Iemand...?

M's girl said:
Dat van mij is ook donkerbruin, maar ik kleur het (dus :rolleyes: ) af en toe en gooi er dank donkerbruin in maar dat hangt dan tegen zwart aan.

Anyway...... koffie (of thee voor jou)?

Thee graag.

Met zoetjes. :)

Dadelijk gezellig cakejes bakken. Heb ik al twee dagen zin in. Mijn man heeft allemaal van die versierseltjes gekocht zodat ik lekker het kind kan gaan uithangen. :D

bewaar dr ook 1 voor mij slavin. wel leuke versierseltjes er op doen voor mij dan. heb je leuke chocolade handboeitjes en zweepjes van suiker?

En voor mij! Lekker hoor, zijn ze goed gelukt?

De koffie staat klaar, dus kom maar op!

Och djeeeez, sorry, die is al koud natuurlijk. Nou ja, aan de boooz dan maar :D
Wat wil je drinken?

Hooghout'je ijs.Je mag je afkomst niet verloochenen, vandaar.
Mmmmmm, dan moet ik eigenlijk een Knoalster borrel nemen. Maar die zal je wel niet hebben denk ik.

Nee, 't wordt 't Hooghoutje ben ik bang.... de Knoalster was over datum (vraagt normaliter geen hond naar hier, haha).

Proost!

Nah..? Hoest leven?

Gaat goed hier, en bij jullie?
Ben bijna klaar met de te leveren web-sites, dus perfect.
Deze week nog een foto klusje doen in de Flevopolder, hoop maar dat het droog is.
Leuk dat je zo te horen de Knoalster kent, wel eens geproefd?

Nee, Knoalster nog nooit geproefd. Het weer mag idd wel eens snel wat beter worden; op het moment lijkt het wel herfst!

Hier alles goed; we zijn druk doende onze vakanties te boeken, dus dat is een leuke bezigheid. Als de ex van M nou ook nog een beetje meewerkt.... :rolleyes:

Die ex 'en weten wat M's.
Maar daar hebben we al een s enkele woorden aan gespendeerd.
Waar wil je heen met vakantie, ik kam ( je raad het al) Zweden aanbevelen.
Leuke huisjes aan het meer, sauna, geen buren, alleen elanden, dus tijd genoeg om ongeneerd de hele dag in je blote kont te lopen en ,zoals ik heb verteld in een andere thread, leuke dingen doen op de veranda.

Tsja, Zweden lijkt me een schitterend land, maar ik ben er nog nooit geweest. Ik zou alleen al een keer 'moeten' gaan omdat ABBA en IKEA er vandaan komen dus dan moeten ze toch iets goed doen daar! ;)

Maar het toeval wil dat M en ik beiden helemaal francofiel zijn, dus we willen wel ergens anders heen (want stel je voor dat we ooit zo suf worden als andere mensen die altijd maar weer naar dezelfde plek op vakantie gaan!) maar komen toch steeds stiekum weer op Frankrijk uit :eek:

Nu ook weer dus. Eerst een week in mei en in juli dan weer twee weken (dan met de kinderen). Dus.......

Jammer, weet n.l een heel leuk authentiek Zweeds huisje bij Kopparberg, Midden Zweden.
Aan een meer, boven slaapkamer voor de ouders, beneden slaapkamer voor de kinderen. Sauna aan het meer.
Open keuken, open haard, piano(jaja).
Staat op een perceeltje van 3.000 m2
Huur in Juni € 250 per week.

Misschien andere keer. Maar veel plezier hoor bij die Franzosichen.

Klinkt wel heel leuk ja! Heb je een foto?
Is geen geld ook.... idd misschien eens een andere keer?

Nou, dat worden helaas geen cakejes, M's girl en rakeandhoe. :(

De oven is gisteren een heel klein beetje ontploft. :eek:

Ontploft?! Jeetje, hoe heb je dát voor elkaar gekregen?

Ik heb wel eens per ongeluk een cake geprobeerd te bakken in een oven/grill die nog op de grillstand stond. Want die gebruikte mijn moeder nooit, behalve die ene keer voordat ik mijn cake ging bakken.

Resultaat: bovenkant zwart geblakerd, onderkant nog zompig en de benedenverdieping van ons huis in één grote rook/mist-walm, want ik was tijdens het uurtje bakken de deur uit gegaan. Want het kon toch niet mis, haha.

Wat een zooi! Dat gebeurt je ook maar één keer kan ik je vertellen.
Nah, dan ga ik maar appeltaart bakken als we geen cakejes hebben :eek:

Back