Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
M's girl said:Trouwens...... coole Av, Slavin! Ben jij dat?
M's girl said:Mooie foto hoor!
Je hebt net zulk donker haar als ik... als je mijn grijze haren niet mee telt die er langzaam aan doorheen komen piepen (potver#@$%*+)
alle zo ongeveer , maar heb de link naar de winversie gedaanM's girl said:Ohja, daar heb ik wel eens van gehoord. OS?
durf ik eigenlijk niet te zeggen, is wel een programma wat zo veel mogelijk dingen uit photoshop probeert te imiteren. ik begrijp wat je bedoelt - een selectie maar dan ipv klikken een aantal waarden opgeven en dan de selectie verplaatsen naar de juiste plek , dan klik je en hou je een 'crop' over .. - maar of dat er ook inzit weet ik niet.Ik zal er eens naar kijken. Maar heeft die die functie wel dan?
Ja precies, dat is het. Ik zal eens naar The Gimp kijken. Maar goed, M heeft wél Photoshop op zijn notebook (maar die heeft hij overdag mee) en ik was voornamelijk ook benieuwd of iemand wist of dezelfde functie ook in PSP zat (zit) en wáár dan....coz752 said:...... durf ik eigenlijk niet te zeggen, is wel een programma wat zo veel mogelijk dingen uit photoshop probeert te imiteren. ik begrijp wat je bedoelt - een selectie maar dan ipv klikken een aantal waarden opgeven en dan de selectie verplaatsen naar de juiste plek , dan klik je en hou je een 'crop' over .. - maar of dat er ook inzit weet ik niet.
M's girl said:Dat van mij is ook donkerbruin, maar ik kleur het (dus ) af en toe en gooi er dank donkerbruin in maar dat hangt dan tegen zwart aan.
Anyway...... koffie (of thee voor jou)?