Safe_Bet
No she's not back I'm Amy
Undskyld, men jeg tror der er et hak i din plade, fordi De gentager dem selv. Og jeg har vist forklaret før, at jeg er ikke racistisk anlagt og min gamle nu slettede titel som jeg brugte er lagt bag mig. men det ser ud til at De som den eneste person stadig hentyder til den. Og jeg går ud fra, at De ser det som en torn i øjet på dig. Men nuvel at undgå personer er til tider jo godt nok, men selv den mest irriterende og dybt agressive person kan til tider have noget godt og klogt at sige, men jeg tvivler en hel del på De er i et særligt godt sted . Når dine udtalelser bunder på ting som ikke hænger sammen med virkeligheden. Og i det du kalder mig en racist med blå øjne, så kan jeg kun sige. Jeg kunne lige så godt have grønne eller brune, eller for den sags grå, eller en blanding af sort og rød, men nå ja du har ret jeg har blå øjne, men jeg stemmer ikke på de partier som jeg anser som racistiske eller xenofobiske, såsom Dansk Folke Parti. Eller det som er værre. Jeg stemmer derimod socialt og ikke borgerligt. Så nej, jeg er ikke racist. Og jeg kan ikke se ideen med at blive anset som en.
Way to answer a question, dude!
What? Are we practicing our native languages, instead?
If so, then here's my contribution for you: Vaffanculo!