Svenska tråden

Hörde att Estonia skulle ha fått sitt bogvisir sprängt i morse på ekot. Varför dra till med alla dessa konspirationsteorier? Det är säkert någon styrman som i fyllan gjorde en dundertabbe och resten av befälen mörkade för honom. Det känns som om en bättre och rimligare förklaring än att en rysk ubåt ska ha torpederat färjan...
 
Det är måndag idag. På onsdag ska jag lämna in min uppsats. Jag är klar med empirin och grovarbetet, vilket innebär att jag bara ska vässa till slutdiskussionen=Nemas problemas (hoppas jag)!

Ville bara säga att jag är fortsatt ostressad. Måste förresten berätta om en novell jag hittade för ett tag sedan, den är bannemig riktigt, riktigt sjuk. Killen som skrev den har antingen levt ett otroligt intressant liv eller så har han en fantasi som är i stil med min egen, och DÅ är vi djupt ute...

1993: Somalia Confidential

Jag gillar att läsa om gruppsex, jag vet inte varför faktiskt, men det är bara... kul. I brist på bättre ord.
 
:nana: :nana: :nana: :nana:

Lämnade in min uppsats idag! Ska läsa igenom den jag ska opponera i dagarna och bläddra igenom de andra efteråt. Uppsats, jag känner mig vuxen på riktigt. :D

*Ibsen leker vuxen*
 
Hej!
Jag har inte skrivit här mycket länge, eftersom jag har ingen tid att skriva pa nätet... Jag vet inte varför... Hm, jag gör mycket med fotos i photoshop, kanske det är därför att jag har inte tid at nagot annat...
 
Lady_Mornington said:
Ibsen du blir inte vuxen av att skriva uppsats...Tro mig.
Jag skrev faktiskt att jag leker vuxen, inte att jag på något sätt skulle bli det på riktigt.

Sitter och funderar på att anmäla mig till en sommarkurs i biologi, men jag vet inte om jag 1) har råd att pendla till Falun eller 2) orkar pendla även på sommaren. Lär bestämma mig ASAP i vilket fall.

Vilken pärs att inte ha egen skrivare. Usch!
 
tjena! er en bi-gutt fra norge som undrar om det finns noen andre skandinaviske bi-gutter her som vil prate litt?

om det gjør det, så bare send en PM;)
 
Det var länge sedan någon skrev i den här tråden ser jag, men jag gör ett inlägg i allafall. Har läst här på Li i över ett års tid och blivit medlem för bara någon månad sedan.
 
@LM: Jag vill väldigt gäna bli vuxen och tjäna riktiga pengar och kunna göra alla roliga saker som jag itne kan göra nu, och kunna klara mig själv. Därmed itne sagt att man måste vara helt humorlös.

@Naughty Eri: Hej, kul att du kommit hit. Något speciellt du fastnat för hittils?

/Ibsen
 
Ibsen

Riktiga pengar tenderar ändå att gå till tråkiga saker i vilket fall som helst. Det finns inga fördelar med att bli vuxen.
 
där finns en fördel med att bli vuxen - man kan har sex när man vill utan att mama säger att hon inte vill att jag har en främmande i mitt rum (det är ocksa bättre att inte bo hos föräldrar, tycker jag)
 
Munachi

Där har du en poäng i men man kan fortfarande vara långt från vuxen och inte bo hemma.

(Just out of curiosity...du tog alltså hem pojkar? Eeep min pappa hade blivit vansinnig om jag hade försökt något sådant)
 
Vuxen eller inte, snart lämnar jag staden jag växt upp i, förhoppningsvis för gott. Ingen industrihåla för mig längre. :nana:
 
Jag hade nagra pojkvänner (inte pa en gang, först en, och när det slutade, en annan) som jag tog hemma ibland (först bara sa mina föräldrar skulle lära känna de, och senare de ocksa ibland stannade en natt i mitt rum)...
 
Är den svenska sommaren äntligen här? Efter mycket regn så har det ju faktiskt varit varmt och skönt några dagar. Är det förresten typiskt svenskt att klaga både när det blir för varmt och för kallt?

Puss på er i sommarvärmen!
 
Hej,

Är från Malmö.

Har inte varit här så länge och har inte tid att vara här så mycket nu när jag har mitt eget forum.
 
Jag tror att det är inte bara typiskt svenskt att klaga över vädret... I Tyskland gör vi det ocksa...
 
Back
Top