Svenska tråden

Munachi said:
vad betyder samt förfining?


Förfining translates into refinedness or something like that. samt that is similar to and but not altogether the same.


Solklart svar va? :D
 
Pink_Cream_69 said:
Hej,

Är från Malmö.

Har inte varit här så länge och har inte tid att vara här så mycket nu när jag har mitt eget forum.
Vad är det för eget forum du är på då? Är det något publikt?
 
Ibsen said:
@Naughty Eri: Hej, kul att du kommit hit. Något speciellt du fastnat för hittils?

/Ibsen

Lite allt möjligt :) Läser, läser och läser...
Önskar jag kunde skriva själv, men jag ritar mest. Och fotar.
 
The Swede said:
Förfining translates into refinedness or something like that. samt that is similar to and but not altogether the same.


Solklart svar va? :D
Tack sa mycket!
 
Var det nån som sa nåt? Jag är en natural born lurker, så det kan ta ett tag innan jag säger något.
 
Jag aer inte hemma och sa aer jag inte sa ofta pa naetet... Men det aer mycket varmt haer...
 
Ja det är alldeles för lite fart här. Jag glömmer nästan att logga in ibland :D Vi kanske skulle starta en egen bildtråd som heter "Swedish awareness" och exponera oss själva. :)
 
Munachi said:
Jag aer inte svenska, och sa kan jag inte exponerar mig dit...


Nu hängde jag inte riktigt med. Om du menar om du också får vara med i en svensk tråd så tycker iallafall jag att du får vara det. Du är ju mest aktiv i den här tråden :D

Mer intresse?
 
Sapphire77 said:
Hej! Länge sedan jag skrev något i den här tråden!
Hej, inte särskilt länge sedan jag skrev här...försöker envist öka aktiviteten men det går bra segt ibland ;) Jaja, the Weekend has landed som de säger på andra sidan pölen. Is it friday?
 
Fredag! WKISKYTAJM!! :nana:

Har varit borta en hel del, men får skylla på en del att göra. Bl.a. en flytt över halva landet.

Saknat mig?
 
jag är nu ocksa hemma igen... det var sa skönt och varmt i spanien...
 
Hej på er! Här en kille från Västkusten

Snubblade på denna site och blev intresserad. Har ett undertryckt skrivar behov och funderar på att prova här.

Skulle vara kul om någon kunde ge lite vägledning om vilka ramar som gäller.
 
Hej Sweden65! Välkomna pa Lit! Jag är fran Tyskland (sa jag ibland gör fel när jag skriva svenksa, och ibland jag inte förstar nagot, men jag övar här pa svenska traden) - Jag hoppas att vi ska se dig här ofta och att vi ska läser nagot som du skriva!
 
Sweden65 said:
Hej på er! Här en kille från Västkusten

Snubblade på denna site och blev intresserad. Har ett undertryckt skrivar behov och funderar på att prova här.

Skulle vara kul om någon kunde ge lite vägledning om vilka ramar som gäller.
Hejsan och välommen!

Vilka ramar som gäller...? Tja, det är hyfsat högt i tak på det här stället. Allt ifrån Första gången till incest till våldtäkt, mer eller mindre, det beror på vilken kategori du vill skriva i/föredrar att läsa.
 
Hej Munachi!

Det är mycket just nu. I skolan är det fulla muggar, och jag hänger väl med, men bara knappt.

Fast det är ju bara första terminen, så jag har inte riktigt kommit in i allt än. Det löser sig.
 
jag hoppas att det blir bättre...

jag har ocksa stres... jag har exam i december...
 
Jag hoppas också att det går bättre.

Vad läser du för något? :)
 
jag vet inte hur jag kan säger det pa svenska... i study latin american studies as my major, and romanian and czech philology as my minors.
 
Munachi said:
jag vet inte hur jag kan säger det pa svenska... i study latin american studies as my major, and romanian and czech philology as my minors.
Det borde bli att du studerar Latin Amerikakunskap som huvudämne och rumänsk och tjeckisk filologi som underämne. Antar jag.
 
Back
Top