Svenska tråden

Åhå... Låter mysigt. Håller på att leta reda på en utbildning jag faktiskt kan få jobb på. De är inte många, det lovar jag...
 
Hm... Jag har inte sa mycket nytt att berätta. Jag är hos mi far nu, min far och hans fru är inte här, och min lillebror sova... Och jag hoppas att min far kan inte se vilka sidor jag ser pa nätet...
 
Då ska du väl inte surfa in på dem på hans dator? Har du inte sett agentfilmer? De ser allt vi gör... :rolleyes:

Väntar på en CD från CDON som blivit försenad. Blä! :devil:
 
Nu fick jag ett mail från CDOn där de sa att min CD blivit skickad. 2-4 dar... Jo tjena...

*edit*
Såg på The Beach igår förresten. Hört om den flera gånger, men aldrig sett den. Den var faktiskt ganska hyfsad.
 
Last edited:
Ibsen said:
Nu fick jag ett mail från CDOn där de sa att min CD blivit skickad. 2-4 dar... Jo tjena...

*edit*
Såg på The Beach igår förresten. Hört om den flera gånger, men aldrig sett den. Den var faktiskt ganska hyfsad.
hej... hm, och kan du säger vad är svenskt musik som är bra att lyssna pa? kanske nagot där jag kan förstar text (sa inte metal, till exempel)

Jag sag pa The Beach för ett ar eller tva ar sedan... Det är inte sa daligt, men ocksa jag har sett bättre film... vad betyder hyfsad?
 
Hm, svensk musik som är bra. Tja, Weeping Willows är inte så dåliga, men de sjunger på engelska i och för sig. Några artister är Anna Ternheim, Veronica Madio (stavning)... och plötsligt blev det helt tomt... Jag har flera på tungan, men ingen vill komma fram...

Hyfsad betyder Descent.
 
Ibsen said:
Hm, svensk musik som är bra. Tja, Weeping Willows är inte så dåliga, men de sjunger på engelska i och för sig. Några artister är Anna Ternheim, Veronica Madio (stavning)... och plötsligt blev det helt tomt... Jag har flera på tungan, men ingen vill komma fram...

Hyfsad betyder Descent.
okej... tack...
 
Mycket händer, mycket... Och det är därför att jag inte skriver sa mycket - jag har ingen tid... Och jag tänker att jag har en pojkvän nu... Det är mycket konstigt för mig eftersom jag har inte haft en pojkvän i flera ar...
 
Grattis! Den enda partnern jag har just nu är min hemtenta. Usch och fy...

Men fan vad jag kommer känna mig smart efteråt. Hoppas jag. :D
 
Hemtenta är en tenta man gör hemma. En tenta betyder exam på engelska. Så på engelska tode det heta Home exam. Men det är inget jag går i ed på.
 
i ed?

(sorry att jag alltid fragar sa mycket... men jag har inget ordbok)
 
Fråga på du, det gör ingenting. Om man inte frågar lär man sig inget.

Frasen "men det är inget jag går i ed på" översätts lämpligast som "But that is nothing I can swear on."

Tror jag.
 
Sparkar liv i tråden igen.

*spark*

Was es los?

*edit* Whoho! Min 500:ade post på forumet. :) :nana: *edit*
 
Back
Top