Svenska tråden

Såpass? Jag funderade på att bli reklammakare för inte ett så lågt tag sedan.
 
Hej å hå

Tänkte bara säga "hej"! Har just börjat utforska den här sajten och det verkar ju ganska lovande! :)
 
hej! jag vill också skriva här, men jag pratar bara lite svenska... jag har lärt sig bara tre veckor... jag hoppas att jag har skrivit riktigt...
 
Munachi said:
hej! jag vill också skriva här, men jag pratar bara lite svenska... jag har lärt sig bara tre veckor... jag hoppas att jag har skrivit riktigt...

Hej!

Du skriver jättebra svenska, speciellt efter bara tre veckor. Wow!
Välkommen till svenska tråden. :)

Jag är utlandssvensk, hur är det med ni andra?
 
Sapphire77 said:
Hej!

Du skriver jättebra svenska, speciellt efter bara tre veckor. Wow!
Välkommen till svenska tråden. :)

Jag är utlandssvensk, hur är det med ni andra?
tack!

vad är utlandssvensk?
 
Ibsen said:
För att hålla intresset för tråden vid liv: Vad jobbar ni med?

Jag går sista halvåret på gymnasiet.

Studerar ekonomi på uni. Och viker ut mig på internet. :D
 
jag inte jobba. jag ocksa studerar... jag vill jobba men jag inte har ett jobb.
 
The Swede said:
Vilken vacker bild du har som avatar, är det du?
tack... ja, det är jag.

och du kan se i bilden att jag är blå ;) ... okej, nej, nu är jag inte blå... jag är blå bara när jag är i rumänien...
 
Är det nån som vet om det finns något motsvarande svenskt forum med lika trevlig stämning som här?
 
The Swede said:
Är det nån som vet om det finns något motsvarande svenskt forum med lika trevlig stämning som här?

Du har ju http://www.darkside.se jag är inte där så ofta så kan inte säga så mycket om stämningen men dom verkar vara trevliga. :)
 
Munachi said:
och finns det också någon bra forum om allmänare samtalsämne?

Vet inte, varför skulle man vilja gå till ett sådant forum :D
 
Men de säger där att
Om du INTE har en genuin läggning som liknar de uppräknade bör du INTE bli medlem.
och jag vet inte riktigt om jag är bdsm-intresserad, jag är inte fetischist eller transvestit, och jag vet inte vad är w/s...
 
Tjena

Hejsan är en nyreggad svensk här. Har underhållit mig på denna sida i många år men inte hittat till forumet förren nu. (Fastnade på dom erotiska historierna) :rolleyes:
 
Last edited:
hej thomas... hm... jag har hittat forumet i min första vecka pa denna sidan... hehe... men jag alltid skriver mycket i forumer...
 
Munachi said:
hej thomas... hm... jag har hittat forumet i min första vecka pa denna sidan... hehe... men jag alltid skriver mycket i forumer...


Good Lord Munachi! How many languages do you speak anyway? I'm impressed! If you speak Dutch too you should come over and visit us at Dutch Lit! :D

A ciao!
 
M's girl said:
Good Lord Munachi! How many languages do you speak anyway? I'm impressed! If you speak Dutch too you should come over and visit us at Dutch Lit! :D

A ciao!
hi M's girl! well don't be too impressed, i am just learning... i am sure when the native speakers look at some of the stuff i write here, their eyes hurt from the silly mistakes i make... hehe...

i don't speak any dutch, but maybe one day I decide to learn it - I have some good friends in the Netherlands and travel there occasionally, so it'd be nice to learn the language. unfortunately right now there are some others that have to have priority (due to university)... though it is a cool language.
 
Last edited:
Well, you could start by visiting and learning virtually at Dutch Lit ;)

I'll teach you!

I always wanted to say to you, like many others did before me I know and guess.... I always thought your sigline is hilarious! The If you fuck like you park thing! :D
 
Back
Top