Svenska tråden

Nja, massa och massa vet jag inte om det är, men den finns fortfarande där, och väntar... :catgrin:
 
men det är bra att ha fantasier... jag har manga... nagra om saker som jag skulle vilja göra en gang, och nagra som är bara fantasier...
 
Eller, bara och bara. Vet tre stycken sådana par jag skulle vilja utföra den med. Det gör det inte till en då- och då-fantasi, utan ganska vanligt förekommande, antar jag.
 
Jo, jag känner tre stycken mor-och-dotterpar som jag skulle kunna tänka mig stifta närmare bekantskap med.

Men det är ju självklart bara en fantasi, och ingenting jag tror någonsin kommer hända.
 
ah okej... och de vet att de ska ha sex med dig och med varandran? hehehe...

hm... och har du mera fantasier eller är det din huvudfantasi (kan man säger det sa här?)?
 
Jag har inga spciella huvudfantasier, de delar alla på utrymmet... ^_^

Själv då?
 
ja... jag har många fantasier om... jag vet inte hur jag skulle säga det på svenska... här på lit skulle de vara i kategorien "nonconsent"... det är kanske min huvudfantasi... (klart att det är också bara en fantasi och inte något som jag verkligen vill)...
 
Nonconscent kan man säga är tvång.

Asiater är annars något jag går igång på. Mer än något annat. Älskar asiater... :nana:
 
hm... alla asiater? eller fran japon, fran china, fran indien, fran... ?
 
Jag diskriminerar inga länder. :p

Har sökt till Utlandsstyrkan förresten. Ska skicka in kompletteringsuppgifterna så fort jag kan, vilket inte säger så mycket, då jag väntar på ett referensbrev.
 
hm... men asien är mycket generellt... till exempel, en del av türkei och rysland är ocksa i asien...

jag vet inte om jag diskriminerar länder eller inte...
 
Det tror jag inte du gör Vart var det du kom ifrån förresten? Du skriver bra svenska i vilket fall.
 
Ah, ok.

Såg förresten på Dr. Strangelove igår. Kan bara rekommendera den! Bland de roligaste filmer jag sett, men sådär lagom svart, cynisk humor.

They are trying to posion our bodilly fluids! :nana: :D
 
Hej människor. Tänkte jag skulle börja med att säga hej här, det verkar vara ett bra ställe att posta först i. Jag är en nittonårig bisexuell kille från Halmstad, som precis har gjort slut med min BBW-flickvän. (Letar kanske efter någon ny, det ger sig.)

Aja, om ni bryr er, svara. Annars, svara och säg varför! ^^
 
Välkommen till den svenska maffian. Tyvärr så händer det inte så mycket här, men nu är vi iallafall... 6(?) som skriver svenska. :nana: :nana:
 
ja... men vi kan göra att där hända nagot... pa portugisiska forum är vi ocksa bara fem eller sex, men där händer mycket. vi maste bara skriva. och prata om nagot intressant...
 
Skriva om något intressant? Hm... Ok, bästa sexminnet. Vet inte om det varit uppe förut men...

Alltid blir det väl något av det, om inte annat så kanske det mynner ut i ett virituellt gangbang? :p :devil:
 
hej essset! välkommen!

ibsen - jag förstod inte andra del av vad du sade... och vad är din bästa sexminne? jag kan inte tänka pa en sexminne som är bäst... men killen med vilken jag nu ibland har sex kanske är den bästa jag "hade" i mitt liv (men jag hoppas att där ska finnas mera som är likadan eller bättre...)
 
Vad jag skrev var "Hopefullt it will come something out of it, but if not it hopefully ends in a virtual gangbang"

Någonting åtdet hållet.

Själv har jag tyvärr inte ett enda, vilket gör mig rätt tragisk... :confused:
 
ah, hehe... ett virtuellt gangbang skulle vara intressant. inte lika intressant som ett reellt gangbang, men ocksa intressant...

vill du säga att du ha ingen bra sex-minne, eller att dom är alla sa bra att du kan inte säga vilken är bäst?
 
Back
Top