Svenska tråden

oh... hm... har du inte haft sex ännu, eller har du inte haft bra sex ännu, eller har du sex bara när du har drunkit mycket och sa minns du ingenting?

men jag hoppes att du snart ska samla manga bra sexminner...
 
Det första. Jag dricker aldrig så mycket att jag får minnesluckor. Därmed inte sagt att en eller två Guinness slinker ner ibland. :nana:
 
Äntligen...

Har länge sökt efter en möjlighet att få skriva på svenska....ett sexminne kommer senare
 
sotarson said:
Har länge sökt efter en möjlighet att få skriva på svenska....ett sexminne kommer senare
hej! välkommen till svenska tråden. Det är mycket bra att ser någon ny här! Och jag väntar på din sexminne... (jag vill inte vara först som skriva en minne, hehehe)
 
Ibsen said:
Det första. Jag dricker aldrig så mycket att jag får minnesluckor. Därmed inte sagt att en eller två Guinness slinker ner ibland. :nana:
Ah okej... men sa maste du berätta när du börjar...

hm... nu dricker jag inte sa mycket, bara lite vin ibland... men där fanns tid när jag drack mera och ibland jag hade nagra minnesluckor... en gang jag vacknade i nagons hus i en annan staden och jag kom inte ihag att vi reste där (det var kanske 20 minuter med taget)... och en gang fanns det min kusins kompis i min vaning när jag vaknade, och jag fragade honom var han har sovit och han sade i min säng - sen jag kom ihag det, men först jag visste ingenting om det...
 
(jag hoppas att ni inte tänker daligt om mig nu :eek: ... det var min vilda ungdom. nu är jag mera vuxen och mera förnuftig...)
 
Jidå, skriver här när det händer.

Det där låter som ett ganska ordinärt minne som säkert delas av rätt många.
 
ja... kanske... men här i tyskland jag känner mycket folk som tänker daligt om de som dricker mycket... och jag drickte mycket när jag var yngre (jar var inte alkoholiker, men jag drickte för mycket i nagra ar)...
 
Det är ju bra isåfall att du inte dricker så mycket längre. Var rädd om levern.

Hm, lever... Det var ett tag sedan man åt. :rolleyes:
 
Munachi said:
hej! välkommen till svenska tråden. Det är mycket bra att ser någon ny här! Och jag väntar på din sexminne... (jag vill inte vara först som skriva en minne, hehehe)

Ett sexminne för många år sedan.....

Det kan vara jobbigt att delta i konferenser och att sedan jobba i arbetsgrupper. Jobbigt men stimulerande. Efter en lång och intensiv dag är det behövligt med lite avkoppling, en god middag med gott vin och några drinkar. När sedan dansen börjar så är man åter laddad och mottaglig för kvinnlig fägring. Dansade först med några av mina kollegor för att sedan bjuda upp en yngre kvinna från en annan grupp. Jag såg att hon inte riktigt kunde följa de som försökte dansa med henne då hon tydligen hade något problem med sina ben. Hon var först lite tveksam då en äldre gentleman ville dansa med henne men hon följde med upp på dansgolvet. Jag rörde mej mycket försiktigt och markerade bara takten utan att ta några egentliga danssteg. När vi dansat en stund började hon att bli mer följsam och jag kände hennes kropp närmare min och hennes andhämtning blev hetare mot min hals.
När vi dansat några danser och pratat och tagit några drinkar i baren frågade hon om vi inte kunde gå upp på mitt rum en stund, något som jag inte var sen att tacka ja till.
Väl uppe på rummet så hjälptes vi åt att klä av varandra så när hon bara hade trosorna på sig så lade vi oss på sängen för att utforska varandras kroppar. Mina händer smekte hennes bröst så att vårtorna stod styva och härliga, något som minna läppar och mun tog väl vara på. Efter en stund blev hennes andhämtning häftigare och hennes höfter rörde sig rytmiskt under mej. Hon höll sina händer runt min nacke och jag kände hennes naglar som hårt rev mej. Hennes ben var särade och trosorna blev våtare och våtare av hennes fittas kåthet. När hon blev riktigt vild så vände jag henne på mage och vred upp hennes armar på ryggen och band dom hårt med skärpet till min morgonrock. Jag lade en sling runt hennes hals så att hon inte kund få ner händerna längre än till midjan. Nu helt utlämnad till mina lustar började jag att lätt smiska hennes härliga bak utanpå trosorna. En hand förde jag in under henne så att jag kände hennes fittas svar på mina slag. Efter en stund slet jag av henne trosorna och lät tummen tränga in i hennes blöta fitta och i takt med slagen så knullade hon sej själv och pressade sin klitoris mot mina fingrar. Jag ökade takten och hon kom skrikande efter en stund i en lång orgasm som sakta ebbade ut i befriande snyftningar. Jag var nu själv så kåt att jag ville knulla henne men jag var inte riktigt redo än, vände henne på rygg och började suga hennes härliga klitoris och fittläppar, att känna doften av en nyknullad fitta och känna dess arom är en njutning som jag inte vill missunna mej. Hon doftade och smakade härligt och när jag kände att hon var på väg till en ny orgasm lät jag min kåta kuk få sitt, vi kom båda samtidigt och låg länge hårt omslingrade och lät efterdyningarna sakta ebba ut......
Vi fick ytterligare en härlig natt, då hon band mej så att hon kunde ta en härlig hämnd, länge och grundligt.........
 
en bra minne! och jag kunde lära mig manga viktiga ord ochsa i den, hehe. eftersom jag känna inte alls ord för att skriva om sexualität... men nu känna jag nagra...
 
Vår fina svenska tråd kan ju inte ligga långt bak i tiden såhär. Vi måste representera lite här på lit. :D
 
The Swede said:
Vår fina svenska tråd kan ju inte ligga långt bak i tiden såhär. Vi måste representera lite här på lit. :D
Ja, precis... Men jag ville inte skriva två gånger så jag väntade att någon annan säger något... Hur står det till?
 
Kåt som ett djur utan hopp om förbättring. Har dock lyckats med att skaffa körkort, alltid något.
 
du har skaffat körkort eftersom du är kåt? kanske det hjälpar... men jag gör andra saker för det...
 
Haha, nej, jag skaffade itne körkort för att jag var kåt, utan för att jag måste ha det om jag ska få ett jobb idag.

Kåtheten löser jag (tyvärr) på egen hand.
 
ah, och vad job ska det vara? jag har ett nytt job nu - jag började där i december... det är med barn... jag vet inte som man säger det - in a daycare... men jag arbetar där inte varje dag eftersom jag maste ocksa studerar...

jag, egen hand kan hjälper med katheten... och ocksa jag har nagra aparater för det, men jag har ocksa en vän som ibland hjälper mig med det...
 
Du jobbar på ett dagis. Eventuellt daghem.

Man måste ha körkort till nästan alla jobb idag. Utom de riktiga lågstatusjobben. Jag tror till och med vissa städare måste ha körkort.
 
ja, ett dagis...

hm, här jag tänker att man inte behöver det för så många jobber, men jag bor i ett stort staden och transportet här är mycket bra. bor du i en liten staden?
 
Jag bor i en liten stad, ja. Men i nästan varenda jobbannons står det i stil med "B-körkort fodras" eller "B-körkort meriterande", vilket underförstått betyder: har du inte körkort är du kört (ursäkta ordvitsen).
 
Jag tror att det är inte sa viktigt här, men jag ska se... nu har jag et jobb ocksa utan körkort...
 
Alltså, det varierar säkert från bransch till bransch. Jag har aldrig ens funderat på att vara dagbarnvårdare, så jag vet inte hur kraven är där.

Annars så rullar allt på i sakta mak, rätt långsamt, och ingenting siperspännande händer. Som vanligt med andra ord. :D
 
Här allt är bra, men där finns inte stora saker jag kan berätta... Livet är livet... Men i morgon ska jag ga i en bastu (säger man sa här?), kanske.
 
Bada bastu är kul. Specielltom man har andra med sig... :D :nana:
 
Back
Top